Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.5.2011 13:30
Slaikkaha kekee vakiorännilki kaasust mitä tääl on kuullu
Nexti on iha hyvä, kääntää siitä sen kuore sellai et gianelli texti ei näy ja maalaa mustaks, ni näyttää iha joltaki kiiwein vakioputkelt. On selkeesti parempi ku kuriton minarellin putki, mut iha ku eri planeetalta ku vertaa oikeisii tehoputkii.
Itel oli just tollee ku tos mainitsin, äänetki tosi hiljaset.
27.5.2011 21:41
jkoljo kirjoitti:Joko tuo oli sarkasmia/trollausta, tai et tiedä hullusta piikistä oikeastaan yhtään mitään. Gianelli Go on ehkä laiskin viriputki mitä löytyy.
Ei ole trollausta, olen aivan itse tämän vierestä katsomalla todennut kyseisen mopon kohdalla!
27.5.2011 22:18
otin kurin pois tuosta tecnigas next-r putkesta. Äänet muuttuivat aika koviksi, kuuluuko kurin poiston vaikuttaa ääneen paljon? tai vaikuttaako putken tiiviste, esim. jos se on kulunut ääniin? eikä muuten kuri lähtenyt helpolla
kauan tappelin vasaran ja taltan kanssa ja jouduin lopulta hakemaan kaverilta dremelin, että sain sen pois
27.5.2011 22:21
Onko Stage6 pro replicassa kovatkin äänet?
27.5.2011 22:22
Jyrii kirjoitti:otin kurin pois tuosta tecnigas next-r putkesta. Äänet muuttuivat aika koviksi, kuuluuko kurin poiston vaikuttaa ääneen paljon? tai vaikuttaako putken tiiviste, esim. jos se on kulunut ääniin? eikä muuten kuri lähtenyt helpolla
kauan tappelin vasaran ja taltan kanssa ja jouduin lopulta hakemaan kaverilta dremelin, että sain sen pois
Ei sen pitäisi paljoa ääniin vaikuttaa, sulla varmaan vuotaa putki jostain välistä niin sen takii lähtee kovat äänet.
27.5.2011 22:26
Nizkala kirjoitti:Onko Stage6 pro replicassa kovatkin äänet?
Tollaset äänet siitä lähtee:
http://www.youtube.com/watch?v=g7JWbZyA3WQKannattaa katto myös muita videota missä on sama putki.
27.5.2011 22:34
entä tiiviste? tai voi olla, että kun on tottunut vakio ääniin nii tuntuu kovalt
. ei putken pitäis mistää vuotaa.
27.5.2011 22:43
Jyrii kirjoitti:entä tiiviste? tai voi olla, että kun on tottunut vakio ääniin nii tuntuu kovalt
. ei putken pitäis mistää vuotaa.
Ootko varma et ei vuoda sylinterin ja alkukäyrän välistä tai sit jostain änkän välistä jos sielt tulee pakokaasuja nii tuntee ne kun laittaa käden siihen.
29.5.2011 18:36
onko siinä gianellin rekordissa millanen piikki ja onko miten vääntävä putki?
29.5.2011 20:13
Itel oli kuukauen reverse kiinni, eli rekordi eri näkösenä, ni oli iha helvetin hyvä putki, suosittelen.
Tosi kova piikki ja vääntöä oli riittävästi. Skootterissa tuo vääntö tosin on vähä 2 piippune juttu, ku varin säädöt vaikuttaa siihe enite. Mut vääntöäki on.
29.5.2011 20:44
Nimenomaan, jos haluaa tasaista voimakasta vääntöä niin Gianelli Reverse/Rekord, jos haluaa suorastaan räjähtävän piikin niin Stage6 Pro (kaasariksi 17,5mm-19mm).
Putki näiden väliltä on stage6 Pro Replica.
Reversestä puhutaan alavääntöisenä, mutta sanoisin ennemminki laajaksi tehoalueeksi.
Puhtia riittää kiertää aika ylös asti, ei paljoa häpeä Stage6 Pro Replican kierroksille.
29.5.2011 20:51
Kyllä. Itse oon aina luullu et toi on kiekkaputki, mutta vääntöjä oli kyl tosi hyvi, keuliki mukavasti. Oli jut hyvä ku itellä on matkaa kouluun n.25km ja hyvin pysty ajamaan mäet yms. 55 vauhtia matalil kiekoilla puolkaasul. Ja niinkuin mainitsit, tehoalue todella laaja.
Eli jos haluaisin jogista huippuja/kiihtyvyyttä, suosittelisti noita stage6 putkia, ku nytte on laser ja on aikalailla samanlaine ku toi reverse? Ku 4 putkee ollu ja uutta hakuses
29.5.2011 21:20
Mun mielestä toi gianelli extra on kyllä tosi hyvä putki vääntää hyvin myös alhaalta ja ylhäältä, kaupunki alueella voi hyvin ajaa jotain 40-50 puolella kaasulla ja ei hyydy yhtään ja sit vähän suuremmissa nopeuksissakin vääntää hyvin ja ottaa tosi hyvän ja repäisevän piikin, niin hyvän että jättää nelari kevarit kauas taakse haistelemaan kakstahti tuoksuja.
Täytyy sit kattoo et miten toimii stagen 50cc pytyllä jos tuntuu siltä et rajottaa menoja nii hommaan jonkun toisen putken.
30.5.2011 20:56
kumpi putki olis parempi mulle, leovince zx vai gianelli extra? haen alavääntöjä ja kiihtyvyyttä. (ja hyviä ääniä). huippunopeutta en hae.
30.5.2011 21:01
Giannelli on kyllä halvempi sekä hiljasempi, mutta Leovincet on todella laadukkaita ja alavääntö putkia. Leovince on uskoakseni kovaäänisempi.