Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.6.2012 23:21
Koita pienemmällä suuttimella, rikas seos tahtoo aiheuttaa tuommoista. En usko että ois rajoitin rikkonu jotain.
11.6.2012 23:32
thounimakarooni kirjoitti:Lacegsi kirjoitti:Zoner v2 kirjoitti:Liian pieni suutin?
kokeilin 90 suuttimellakin muttei auttannu, pitääkö kokeilla vielä isommalla?
ja lähtee lämpimänä ainoastaan jos pitää kaasua pohjassa ja polkee.
Nosta neulaa, eli prikkaa alemmaks, oletko kokeillut?
Juu olen kokeillut muttei tunnu auttavan
12.6.2012 16:39
Voiko iso suutin aiheuttaa tuollaista? Ei siis röpötä tai mitään sitten vain kun on tarpeeksi kierroksia tuntuu siltä kuin bensansaanti tai kipinä häviäisi hetkittäin.
12.6.2012 16:50
Voi tehä. Itellä oli samanlainen ongelma, ja oli liian iso suutin.
12.6.2012 16:56
Ja ongelma ilmaantui yhtäkkiä mutta kun tarkemmin miettii niin kun ilmat alkoi lämpenemään. Kokeilen vakiosuuttimella kun kerkiän purkamaan.
12.6.2012 22:12
tietääkö joku että mikä nitrossa vika ku hommattiin tohon malossi sport 50cc pytty ja sillon otti piikin ja vauhti hyytyi 40kmh...nyt hommattiin ne malossin punaset kytkin jouset ja vp jousi ! ja nyt pitää ottaa piikin heti kaasusta ja kulkee 90kmh, mutta sen piikin jälkeen ei enää jaksa kiihtyä enää ollenkaan paikaltaan? suoralla tielläkin köröttelin 40kmh noin 15 sec ennenkuin alkoi kiihtyä ja ylämäkeen pääsen huimaa 30kmh ??? ja tänään kun satoi niin toimi täydellisesti ! ei mitään vikaa, kun sade loppui niin sama vika alkoi taas
tietäisikö kukaan mikä on ongelman syynä ? :o
12.6.2012 22:13
Vaihoitko suutinta?
12.6.2012 22:37
joo vaihdettiin
bensaa saa just niinku kuuluu.. nyt on 120 suutin
12.6.2012 23:11
Minkä kokonen kaasari siinä on ja mikä ilmanputsari niin voisi tuota suutinta paremmin arvioida? Nopeana mutu teoreemana heittäisin että sade sitoo imuilmasta lämpöä jolloin ilman tiheys pienenee jolloin pyttyyn pääsee enemmän ilmaa = seos laihenee, ja jos tällöin kulku paranee tarkoittaa se sitä että suutin on liian iso, taikka sitte se voi olla just toisinpäin, en tiiä
huomasin kerran itsekin saman ilmiön, sateella kulki lähes täydellisesti eikä tehnyt lämpöhyytymistä paljon yhtään, mutta aina muulloin se pirun vika ilmeni... mutta röpöttääkö se, siitähän ton paremmin tietäis onko liian iso suutin?
12.6.2012 23:30
Veikkaan vahvasti, että liian iso suutin..
13.6.2012 3:08
joosiis kaasari on dellortho 17.5mm ja ilmanputsari on malossin sellanen punanen pömpylä ja joskus pistän vielä siihen päälle pipercrossin kun en oikeen luota siihen malossiin... ja kokeiltiin jo suutinta 115
sillä se ei edes jaksa ottaa piikkiä kun booaa heti ? eli suutin ei ainakaan liian iso ole, ellei se sitten oo 117 ?
13.6.2012 11:13
Mikäköhän on kymcossa vikana, kun ei lähde käyntiin muutenkuin viskaamalla tulpan reijästä bensaa ?
Kaasari putsattu pariin otteeseen, kipinä katottu ja mäntä, sekä pytty huippukunnossa (vaihdettu n.50km sitten) ja kun nakkaa sitä bensaa tulpanreijästä alkaa huutamaan täysillä kierroksilla, polttaa bensat mitä nakkasin ja sammuu??
13.6.2012 20:02
Minkä kokosta kaasaria kannattais hankkia Malagutiin misä on 70cc? Nyt siellä on vakio kaasari. Sit semmosta et mistä kannattais ruveta ettii vikaa ku välillä etuvalot toimii ja välillä ei? Koittanu kattoo kaikki liittimet mut kaikki näyttäisi olevan kunnossa :/
13.6.2012 21:37
Riippuen mikä 70cc, mutta jollekkin perus sporttipytylle 19-21mm. 17,5mm menee myös.