Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

15.6.2011 12:08

_keijomies_ kirjoitti:Tottakai auttaa enemmän, onhan noita sportti pyttyjä vaikka kuinka paljon mut malossin 50cc sport pytty on ihan hyvä, siitä luvataan 2-3 heppaa enemmän ku vakiopytystä ja sit on noita alupyttyjä (aisal, stage6 jne.) mistä heppoja sitte jotain 8-10 jos oikein muistan.
Miks vakiokannen pitää käydä noihin pyttyihin? jossain tulee uus kansi mukana.

Koska noittein mukana tuleviin kansiin ei sovi ruiskusuutin, nii meneekö mihinkään vakiokansi.

Re: Keskustelua sylintereistä

15.6.2011 13:40

Kato vaik scotterattacista sellai et haet omalla mallillas ja sit et mitkä toho sopii. Muitaakseni toho ei tehä sporttii mut toi vakiopytty on helvetin tehokas ja ruisku viel tuo potkuja. Piä vaa prikattoman ku kaveri jätti miu ex teharienskan tolla aina :itku:

E: Airsalin sylkistä: Eli mites toi ero sportin ja t6 välillä? Ku 70cc t6:ses on ainaki kuvissa 2 osane pako ja 50cc sportis ei ainakaa oo, eli t6 ois 2 osane pako. Ja 2 mrengasta pitäs olla, löytyykö ne tost 50cc t6:sesta?

Ja onko tuossa mitää järkeä ostaa viritarkotuksee ku vertaa vähä viilattuu vakiopyttyy? Maksas kyl vaa 70e scootdastilla että tulee yhen männänvaihon hintaseks.

Re: Keskustelua sylintereistä

16.6.2011 1:23

tietääkö kukaan minkälainen pytty tää on että onko ton 100e arvonen http://www.pedparts.co.uk/parmakit-70cc ... -303-p.asp

Re: Keskustelua sylintereistä

16.6.2011 9:42

Ne joilla on tuo Parma ollut niin ovat kovasti kehuneet. Eli luulisin, että on hintansa väärti.

Re: Keskustelua sylintereistä

23.6.2011 0:20

no minkäslainen tuo airsaalin sport 70cc on sitten?

Re: Keskustelua sylintereistä

23.6.2011 10:42

Erittäin hyvä ja tehokas, S6:en 50cc sportti tosin hieman kalliimpi, mutta tehokkaampikin.

Re: Keskustelua sylintereistä

23.6.2011 19:20

puhuin kyllä 70cc:stä

Re: Keskustelua sylintereistä

23.6.2011 20:10

Joo, ja mä tarkoitin S6 SP 70cc:tä. Lukihäiriö. :D

Re: Keskustelua sylintereistä

24.6.2011 2:17

juu, kiitos. paljos on hevosia? 10-12 oiskohan?

Re: Keskustelua sylintereistä

24.6.2011 9:08

Parhaillaa jopa enemmän.

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2011 1:56

Moro, toi roxi leipas kiinni sillä tavalla että männäntapin sokka irtosi ja naarmutti puolet männästä ja sylinteristä. Uusi mäntä pitää tottakai ostaa mutta sylinteri on muuten hyvässä kunnossa paitsi tämä pieni naarmu. Auttaisiko jos esim hoonauttaisi tai jotain? Tässä sylinteri: https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... Sport.html

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2011 10:24

Jos kyseessä tuo sylinteri niin uuden osto edessä. Tuossa on Niscal pinnoite eikä sitä oikein voi hoonauttaa.

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2011 22:06

Onko noissa normi airsalin 2 renkaisissa 70cc:issä paska mäntä ku sellasta huhua kuullu, paljo vaihtovälit?

Re: Keskustelua sylintereistä

29.6.2011 18:27

Hei
Ollaan rakentamassa kisaskootteria (Piaggio Zip ac) ja tilasin siihen Stage6 50cc alumiini sylinterin.
Sylinterin mukana tuli 3 alatiivistettä. 1 pahvi/paperitiiviste (0,5mm paksu) ja kaksi metallista (0,1mm ja 0,25mm paksu). Eri paksuisilla tiivisteillä on oletettavasti tarkoitus säätää squishbandin ja männän laen välys kohdalleen.
Mutta kysymys kuuluukin: Onko tarkoitus laittaa päällekkäin pahvi+metalli tiiviste, vai pelkkä pahvi tai metalli? Jos tarkoitus on laittaa päällekkäin, kumpa tulee lohkoja vasten?
Kiitos jo etukäteen asiallisesta vastauksesta.

Re: Keskustelua sylintereistä

29.6.2011 22:04

Ite en laittanu ollenkaan metallisia. Puristus-suhde on isompi, kun jättää metalliset pois.