Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.6.2012 22:34
Siis virit oli? Ja säädöt?
9.6.2012 23:40
Aikasempien viestiensä perusteella S6 Pro Replica. Laita kevyemmät rullat.
10.6.2012 0:09
malossi 50cc sport pytty (ei mhr) s6 pro replica, 17.5mm kaasari ja rullat on 4-4.5 grammaset ? vieläkö kevyemmät
10.6.2012 8:49
Moi, tuli hommattua tuollanen gianellin extra cr putki benelli x49 skootteriin.
Pikaisen testauksen jälkeen kiihtyvyys parani mutta tuntuu tietyllä kierros alueella et hyytyy ja sit lähtee taas kiihtyy, pitäisikö suutinta isontaa nyt 70 paikoillaan 60 on vakio suutin. Huippuja keräsi mittariin 60-61km/h saman mitä vakio pillilläkin
varissa on 4g rullat oisiko 5g paremmat.
pitää tänään vielä vaihtaa tuo stage6 vastapainejousi medium siinä taitaa lukea. Kannattaisiko hommata toisellainen variaattori kattelin tuota stage6:sta vai onko tuo malossi multivari parempi?
-Jupe-
10.6.2012 9:20
Parempi vari on aina hyvä, Stage6 hiukka parempi, päihittää yleensä multivarin myös halvemmalla hinnallansa. Osta variaattoriin Malossin punaset jouset, jos mahdollista, ja n. 1-1,5gr kevyemmät rullat. Suuttimia ostat myös, ja testaat millä toimii parhaiten. Jos et ite osaa säätää kaasari, ni pyydä vaikka joku osaava kaveri tms. auttaa.
10.6.2012 11:08
Kiitoksia sitten tilaukseen lähteen tuo stage6 vari.
Kaasutin hommat on jollain tavoin vierasta hommaa kun tottunut olen ruiskulaitoiksiin
mutta pitää testata 80 suutimella ja neulaa heläyttä vaikka pykälä alas.
10.6.2012 11:32
erska420 kirjoitti:malossi 50cc sport pytty (ei mhr) s6 pro replica, 17.5mm kaasari ja rullat on 4-4.5 grammaset ? vieläkö kevyemmät
Mikähän hihna sulla mahdollisesti on?
10.6.2012 13:06
joku malossin hihna mulla on :o ja hyvässä kunnossakin näyttää olevan !
10.6.2012 15:26
Mikä tuohon roxiin yhtäkkiä meni kun, pitää käynnistäessä olla kaasupohjassa ja ei ota juuri ollenkaan kierroksia eikä liiku mihinkään, pitää pumpata kaasua että pysyy käynnissä. onko vika kaasarissa?
10.6.2012 15:41
Kaasarissa jotain roskaa, tarkista myös että tulppa on kunnolla kiinni ja on bensaa.
10.6.2012 17:11
Kertokaas te enemmän viisaat, että mikä voisi olla vikana. Eli siis skootteri ei meinaa liikkua ollenkaan ja pätkii koko ajan. Tulppa + tulpanhattu tsekattu ja antaa hyvin kipinää. Saa bensaa. Kaasarin säädöt on ok. Paikallaan kun kaasuttelee niin on ihan normaali, eli siis ei pätki tai mitään
10.6.2012 19:25
Laitoin jäykemmän vp jousen paikoilleen mutta en huomannut mitää eroa entiseen ajossa, koitin myös säätää tuota kaasutinta eli neulaa pykälällä alemmaksi mutta se saikin sitten jo liikaa bensaa.
Luulisi tehoputkella nopeuden hiukan nousevan mutta se laski noin 5km/h
Onko kytkinjousilla tuohon mitään merkitystä? niin ja variaattorissa on 4g rullat eilen kokeilin 5g eli tuon vehkeen orginalit niillä oli mielestäni kiihtyvyys parempi.
Ongelma on kun tuo ei jostain syystä nyt ole halukas kiertämään kun sen 9000rpm vakioputkella pääs 9500rpm. Takarengas ilmassa toki kietää yli 10000rpm kun ei vastusta ole
10.6.2012 20:16
Onko oikeankokoinen suutin? Kytkinjouset vaikuttaa vaan paikalta lähtemiseen, ei nopeuteen melkee yhtään
10.6.2012 20:43
Suutin on kokoa 70 vakio on 60 laitoin tuon 70 suuttimen kurittoman vakioputken aikaan. Huomenna hakemaan 80 suutin