Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.12.2011 0:18
Kampiakselin stefat, siis tarkoitin onko katsottu pytyn ja männän kunto? Vai vaan päätelty..?
26.12.2011 0:21
Otin pytyn irti ja katoin kunnon eikä ole väljä.Jouduin tosin tekee kannen tiivisteen alumiinista et jos se ei oikein pidä tai sitte kun alapään tiiviste on vanha.Voiko nuo tiivisteet tehdä pahvista et kestääkö ne kauan.
26.12.2011 0:33
Onko puristuksia? Ootko koittanu muulla tulpalla? Kun voi olla niin, että kipinää saa irti ollessaan, mutta paineessa ei enää tuukkaa kipinää.
Ja vaikka kampuran stefa olis menny niin kyllä sen silti pitäs hörähtää. Pahvista voi tehä tiivisteet, mutta kannentiivisteena ei varmaan kestä. Kunnon kannentiiviste tai sitte tiivistemassaa.
26.12.2011 13:58
ei niitä tiivisteitä mistään pahvista tehdä. tiivistepaperi ehkä, mieluummin ihan oikeet tiivisteet.
eikä tiivistemassaa kyllä mieluusti mihinkään missä on paine takana
26.12.2011 19:58
Kyll se taitaa sittenkin olla aika väljä kun mäntäkin menee pyttyyn sen kun tyrkkää.Etuvariaattoristakin kun pyörittää niin ei laita vastaan.
26.12.2011 20:46
Selvästi mäntä vaihtokunnossa, mitä sitä enempää ihmettelemään.
27.12.2011 20:40
Mikä tää osa on nimeltään? Ja mistä sais uuden, kun mulla ei valot toimi Ovettossa ni voisko tässä olla vika..? toinen noista "liittimistä" on poikki siis
27.12.2011 20:59
Tuo on tehovastus. MBK:n jälleenmyyjältä pitäisi saada uuden.
28.12.2011 21:44
Kääntä kirjoitti:Ei niitä tiivisteitä mistään pahvista tehdä.
Ajatukset vissii ollu taas jossain muualla, eihän mun pitäny sanoa että pahvista voi tehä tiivisteet, jotenki oli vaan siinä kohtaa ajatuksissa pahvin tilalla tiivistepaperi, ja sen takia virhe tuli.
29.12.2011 20:43
Merkki ja malli: Gilera Stalker -99
Eli nyt näyttää paremmalta kuin viikko sitten. Meinasi täydellä kaasulla lähteä käymään, mutta ei kuitenkaan käyntiin lähtenyt. Eli mikä mahtaa vaivata? Imuvuodon jälkeen siis lopetti toimintansa, pytty ja mäntä vaihdettu, tulppa vaihdettu, bensaa annettu myös tulpanreiästä. Ei vaan ihan lähde käymään.
Eli, mikä vika?
29.12.2011 20:49
Tsekkaappa vari puolelta kampiakselin stefa, ellet ole vielä kattonut.
29.12.2011 20:51
Voiko se noin vain lähteä paikoiltaan? En ole oikein perehtynyt skoottereihin.
29.12.2011 23:00
Voi lähteä, tai vuotaa.
31.12.2011 21:27
Vian ihmettely jatkuu. Kampiakselin stefa oli paikalla tiiviisti, eli ei ollut myöskään siitä kiinni. Eli tiivistelmä: Antaa kipinän, kampiakselin stefa on tiiviisti kiinni, bensaa on, öljyä on, mäntä + pytty vaihdettu.
Ei vain lähde ihan käymään. Mutta lupailee.
Kipeästi kaivataan neuvoja!
31.12.2011 21:29
Katso onko imuvuotoja.