Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
5.5.2011 19:59
Itse olen vaan marssinut mopotavarakauppaan ja pyytänyt suuttimen 6mm kierteellä Dellortoon
6.5.2011 17:04
onko tää kaasari hyvä 70cc ja giannell shotille ja paljonko vaikuttaa,tuleeko nopeutta,paljonko sit imee bensaa ku nyt on vakiokassu ??
DELLORTO PHBG 19 DS RACING 2-tahti kaasari (120e)
6.5.2011 17:20
On ihan hyvä kaasari, mutta tietenkin vielä hiukka isommalla sais viel enemmän tehoo. Ja suosittelisin käytetyn ostamista, saa paljon halvemmalla. Bensan kulutus taas riippuu paljon siitä kaasukädestä. Onhan sulla sitte iso imukaula?
6.5.2011 20:30
pikku_bomber kirjoitti:onko tää kaasari hyvä 70cc ja giannell shotille ja paljonko vaikuttaa,tuleeko nopeutta,paljonko sit imee bensaa ku nyt on vakiokassu ??
DELLORTO PHBG 19 DS RACING 2-tahti kaasari (120e)
Osta mieluunmin tämä kaasari, paljon halvempi ja isompi 2 milliä.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... code=02660
7.5.2011 19:27
Mikäs näistä olisi dellorton phbg15 kaasuttimeen sopiva neula , W6, W7 vai W8 ?. Mitähän nämä kasois W merkinnät tarkoittavat, onko ne jotain luistimen neulan kokoja ?.
7.5.2011 22:56
W6 on 15mm PHBG:n vakioneula Moposportin mukaan. Mitä isompi numero, sitä paksumpi neula eli laihempi seos. Pienet numerot taas ovat ohuempia eli seos on rikkaampi osakaasulla.
E: Kävin lisäämässä.
Viimeksi muokannut jonik1 päivämäärä 8.5.2011 3:24, muokattu yhteensä 1 kerran
7.5.2011 23:08
Jos viitsisit laittaa tietämyksesi kaasuttimen neuloista tietopankkiin, niin olisi mahtava homma!
7.5.2011 23:20
Kiitokset jonik1, antamasi tiedot auttavat kovasti.
8.5.2011 10:58
Kertokaas nyt että kannattaako tuo kaasuttimen kyljessä tuorevoitelu-nipan vieressä oleva 'huohotinnippa(?) tukkia vai pitäisikö siitä lähteä letku?
Kun kaasarin kääntää väärinpäin niin sieltä siis valuu bensat pois ja nyt en tarkoita alipaine- tai bensaletkun paikkaa.
8.5.2011 10:59
Se on varmaa joku ylivuoto letku. Olis joku letkun pätkän siinä hyvä ettei kaikki roskat mee sinne.
9.5.2011 13:54
mikä suutin olis hyvä..nyt kiinni vakiokaasari 12mm phbg.. ja suutin on #88 mulla on tehari,70cc sport pytty ja kevyemmät rullat ?? ja tietysti vakio putsari
9.5.2011 17:43
Sulla on ilmeisesti siis vakiosuutin, suutinta kannatais suurentaa noin 20 kokoa eli jonku 108 suuttimen laitat ja siitä sitte tarpeen mukaan suurempaa/pienempää tilalle.
9.5.2011 20:21
pikku_bomber kirjoitti:mikä suutin olis hyvä..nyt kiinni vakiokaasari 12mm phbg.. ja suutin on #88 mulla on tehari,70cc sport pytty ja kevyemmät rullat ?? ja tietysti vakio putsari
Suosittelen isompaa kaasaria, enemmän tehoa irti
12.5.2011 8:04
Minkäs kokosta suutinta porukalla on ollu kun vireinä: tehari (gianelli extra cr), 17.5 dellorto, stagen vari ja kaikkee muuta pientä. Minkä kokonen suutin teillä on ollu kun on vakioputsari tai vapari??
En oo saanu kunnon säätöihin ja jonkun aikaa yrittäny säätää.
Ja pyöränä mbk nitro.
12.5.2011 12:06
apuaa... sain vihdoin skootterin kasaan ja laitoin käymään..lämmitin hetken ja testasin ilman suodatinta ajaa täyskaasulla,ennen ku ajo täys kaasulla ni boooas mut nyt ei.. noh kävin hakemas varastost mun ilmansuodattimen ja menin takasin skopan luo ni eikös kaasari valuta bensaa..
otin alipaine letkun irti kaasarista ja samalla myös bensaletkun..
vika on tämännäköinen:
-valuttaa bensaa kokoajan eikä lopeta ennen ku tankki tyhjänä.. mitä pitäis tehä ????