Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.4.2011 11:58

No kyllä toi gianelli extra tai sitte toi pro replica ois parhaimmat.
Itellä gianelli ja hyvin potkii.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.4.2011 13:36

joo elikkä nyt olisin tilaamassa teharin scooter-attackista, sieltä en gianelli extraa löytänyt ja pro replicaa siellä tällä hetkellä ei ole. Mitä putkea scooter-attackista suosittelisitte, hinnan pitäisi olla alle 150e, mopoon yamaha aerox 07 50cc. (millainen putki on tuo leovince tt, kun näyttää oleva yksi halvimmista?)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.4.2011 14:29

Leovincet ovat vakiopytylle, ne ovat alavääntöputkia. Muta vakiopytylle hyviä tehareita on myös Laser X-Pro, Technigas Next-R, Giannelli reverse ja Hebo New Performer.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.4.2011 15:16

Jyrii kirjoitti:joo elikkä nyt olisin tilaamassa teharin scooter-attackista, sieltä en gianelli extraa löytänyt ja pro replicaa siellä tällä hetkellä ei ole. Mitä putkea scooter-attackista suosittelisitte, hinnan pitäisi olla alle 150e, mopoon yamaha aerox 07 50cc. (millainen putki on tuo leovince tt, kun näyttää oleva yksi halvimmista?)


Mikset tilaa easypartsilta gianelli extraa??
Sillon ku mä ostin ton putken nii makso 99e, en tiiä paljon nyt maksaa.

E: näköjään vähän kallistunut: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Nitro.html

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.4.2011 20:56

Mitä eroa mahtaa olla noissa LeoVincen kahessa putkessa, ZX:ssä ja ZX-R:ssä? :d Vaikka kattelin kuinka noita tuoteselosteita en kyllä oikein saanut käsitystä miten nämä eroavat toisistaan. ZX-R:ssä hiljaisemmat äänet, mutta yhtä tehokas putki?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.4.2011 21:00

Tuskin niissä on mitään muuta eroa kun toi änkkä ja onhan toi zx-r on hiljaisempi ku on isompi änkkä, muuten samannäköset putket.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 9:29

eilen tuli tehoputki, kiihty aika hyvin siitä 30km/h eteenpäin,mutta ennen sitä kiihtyminen todella nuhaista, eikä jaksa ollenkaan vääntää ylämäkiin. Eikö ole niin, että pitäisi nuo vp ja kytkinjouset vaihtaa?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 9:45

Kyllä 15% molemmat, ja rullat myöskin. ;)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 10:50

Mikä putki ois hyvä 70cc malossi sportille,pakoaukkoo viilattu ja kantta laskettu.Nykyses putkes ei tunnu riittävän kierrokset ja sen piikkiki on aika paska =/ Mikä putki pitäs hommaa?Jos sanoisitte viel samal ,et millä kierroksil putki ottaa piikin =)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 11:06

Mikä putki sulla on? 70cc:lle on hyviä Yasuni R, Technigas RS70, Stage6 pro (myös replica käy), Hebo New Performer käy 70cc sportille, Gianelli Shot, TopPerformance Nardo Replica, Myös Yasuni Z kelpaa hyvin.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 11:17

No nyt on laser x pro =D Täs putkes piikki pitäs olla 8500rpm,mut se on ainaki turhan alhaal

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 12:09

Veikkaisin että Stage6 Pro saattaisi toimia parhaiten. Piikki ehkäpä 9 500 - 10 500 paikkeilla, tosin se riippuu suuresti muusta kokoonpanosta.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 20:34

nonni,
eli kun leovince tt teharin hommasin tohon mun kymco super 9:iin nii laitoin variaattoriin +15 vp ja kytkinjouset jotkut narakun +1000 rmp ja tt:stä kuri pois ja prikka takas. Nii ja tietenki suutin 92. Sit lähin ajelee nii kappas kappas löysin moposta uuden ominaisuuden nimittäin RAJOTTIMEN :x ----> 45km/h
Sitä ei multivarin kanssa vielä kuulunut mutta kun laiton teharin nii kyllä kuulu.
Multivarin ja kurittoman tt:n kans kyl kulki vaik kuinka lujaa 80--> mut ku en haluis maksaa niitä 300€ veroja :(

Multivarin ja kurillisen teharin kans kulki huonommi ku vakioputkella.. :roll:
Multivarin ja kurittoman teharin kanssa meni se 80--> :paha:
prikan ja kurittomen teharin kanssa rajotin otti 45. :nolo:
prikan ja kurillisen teharin kans en ees viittiny koittaa.. :lol:

Eli mitä mun kannattais tehä että kulkis joku 60?

Ite aattelin et rajottamattomalla cdi:llä, kurittomalla putkella se kiihtys siihe 60 nopeesti eikä pätkis tai kulkis liikaa? Mut huutaisko kone täysil jos kulkis sinne 60 asti.
Vai onko kenelläkää kokemuksia? :roll:
Viimeksi muokannut Pyrtsi päivämäärä 8.5.2011 20:51, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 20:46

Miten menee prikalla ja kurittomalla putkella?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.5.2011 20:50

nii siis teharin ja prikan kans meni se 45 rajotin nakuttaen :nolo: