Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Kytkimet #2

28.6.2012 1:49

Se on ainakin hyvä kun on jäähdytetty. Toimii paljon paremmin.

Re: Kytkimet #2

7.7.2012 18:49

Stage6 Torque Control ottaa liian aikaisin kiinni ja tuntuu pitävän kytkin kellosta kokoajan kiinni kunvskootteri on liikkeellä vaikka ei antaisi kierroksia. Teharivirit ja S6 CNC kello ja malossin punainen vp. Kytkinjousina punaiset Torquen omat. Mikä vikana?

Re: Kytkimet #2

7.7.2012 18:54

Kytkin on säädetty ottamaan kiinni liian aikasin. Säädä jousia kireemmälle että ottaa myöhemmin kiinni.

Re: Kytkimet #2

7.7.2012 18:57

Jäykimmät jouset ja nekin säädetty lähes tappiin ja teharivirit? muita ehdotuksia? voisiko johtua vaikka vastapainejousesta kun se on jo 5 tuhatta ajettu?

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 16:47

Mulla nitrolla paikaltaan lähtö on yhtä helvettiä..
Kiihtyy piikille asti tosi hitaasti ja sitte ko piikki repasee niin kyllä lähtee.
Eli olisiko uuden kytkimen paikka? Kytkinkello sinertää ja palat on tosi kuluneet :s
Saatan saada kaverilta joku sporttikytkimen niin sitte pitäis lähteä paikaltaan hyvin?
Vireinä on pro replica, 4,3g rullat, malossin keltanen vp (s6 strong liian jäykkä) ja motoforcen valkoset
kytkinjouset.Omalla järjellä tuon pitäis lähteä ko tykki jos uuen kytkimen/sporttikytkimen hankin?

Mitä sanotte?

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 16:54

Vp liian löysä tai sitte liian painavat rullat, kokeile rullia eka. Kytkimen vaihto vois olla paikallaan ja siihen sitten ihan siihen sporttikytkimeen tarkoitetut +50% kytkinjouset.

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 17:53

vp ei pitäs liian löysä olla ko stagen strongilla ei edes kiihdy ennen piikkiä ja rullia mulla ei ole ko nuo
ja vakiot, eikä huvittais kyllä alkaa ostelemaankaan.Kokeilen varmaan sillä kytkimellä nyt eka.

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 18:08

Mulla on samanlaista ongelmaa (variaattoritopic s. 95). Lähtee madellen liikkeelle juuri kuten sinullakin. Kerro jos uusi kytkin auttaa, se on itselläkin seuraavana hankintalistalla.

Kytkimestä puheenollen, kun nyt ois itelläki varmaan aika uusia se, niin mitä kytkintä väki suosittelee 50cc ruiskupelin kaveriksi? Lähinnä oikeestaan olen katsellut joko Malossin Flyta tai S6 SportProta. Vai kannattaako samantien sijoittaa vähän enemmän ja ostaa Torque Controlli tai Delta Malossilta? Kytkinkellona S6 Wing Cooler.

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 18:15

Kylsä ne rullat vaan joudut hankkii tai sitte mopo vakioks. :roll: Ja sulla sais olla kunnon vari, esim. Multivar.

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 18:24

Jos mulle tarkotit nii vakiovari, ja pittää se vissiin kevyemät rullatki hankkia
Rahan menoa ei voi estää :itku:

Nii ja kaveri tulee huomenna käymään ja kokeillaan sitä kytkintä.


E:Minkä painosia rullia kehottaisit eka koittaan?

Re: Kytkimet #2

13.7.2012 18:31

Käytettynä varin ostat ja siihe vasta ne rullat. Ja en osaa sanoa oikeenpainosii rullia, ku ite nii tottunu Multivariin. :D Kokeile joo kytkintä eka.

Re: Kytkimet #2

14.7.2012 17:34

Stage6 sport pro kytkin ei auttanu yhtään mitään, enemmän huononi :s
Enemmän autto kun pistin neulaa laihemmalle yhen pykälän, eli toisiks alimpaan, sitten tuli semmonen ongelma että kun vauhtia on n.40-50 oikeata niin veto loppuu ja kierrokset laskee yhtäkkiä...
Käyttää kaasua pois niin veto tulee takas ja kierrokset myös.

Nyt meni kyllä niin offtopiciksi että jatkan tämän ongelman puimista oikeassa topicissa :roll:

Re: Kytkimet #2

14.7.2012 17:36

Mitkä kytkinjouset? Laita S6:n punaset (ei ne Torgue controllin).

Re: Kytkimet #2

15.7.2012 9:42

Ja uloimpaan loveen ne jouset punaset jouset.

Re: Kytkimet #2

15.7.2012 22:13

Vaikuttaako enemmän se, että kytkinkello sinertää vähän vai kytkinpalat aika kuluneet ?
Kun rahaa ei ole ylimäärästä niin pitäs päättää hankinko uuen kytkimen vai kytkinkellon.