Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.4.2007 13:43
GrapL kirjoitti:Kellään tietoa minkälaatuinen tämä on
Hyvälaatuinen.
23.4.2007 9:25
ei kukaan tietäs sopiiko kymco cobran etu iskarit kinkkii
23.4.2007 12:11
mul on tommonen zoner v2 2007 siin on paljo isommat renkaat ja isommat iskunvaimentimet ja sil on tosi kiva ajaa ku voi ajaa melkein joka töyssyy täysii. siin on ihan sika iso jarru satula eesä et sitku vähä säätäis nii vois hyvin bomberoija!
23.4.2007 14:52
mitkäs palat ja kengät käy sellaseen vehkeeseen kuin MBK Stunt, ja edessä on brembon jarru.
23.4.2007 16:37
Ryydman kirjoitti:mitkäs palat ja kengät käy sellaseen vehkeeseen kuin MBK Stunt, ja edessä on brembon jarru.
Mbk stuntin jarrupalat ja mbk stuntin jarrukengät?
26.4.2007 17:37
miten saa etupumput toimii ku ne on ihan pohjas..??
26.4.2007 18:10
Itselläni on gilera runner ja haarkut tuntuu, että ne ovat vähän jumissa.. Kun ajaa vähän kovempaa ja tulee pienikin töyssy niin ohjaus lähtee hyppimään/heittelehtimään ja olen jo muutaman kerran kaatunut sen takia.. ei kivaa jälkeä! Enkä enään halua kaatu niiden takia ja ajaessa koko ajan pelätä ettei vaan tule mitään töyssyjä joten kysyisin apua hieman:
Mikä niissä on vikana kun ne eivät jousta kunnolla? Miten voisi korjata tai voiko edes?
Kts etukäteen!
26.4.2007 18:31
zaska_ kirjoitti:Mikä niissä on vikana kun ne eivät jousta kunnolla? Miten voisi korjata tai voiko edes?
Liukuputket killissä.
26.4.2007 19:52
hmm.. jaahas.. ja niitä ei varmaan voikkaan korjata
26.4.2007 19:56
Ei voi, vaihtoehtona on ostaa joko uusi keula tai uudet liukuputket. Suosittelisin kokonaan uutta keulaa.
26.4.2007 20:01
jep eikös ne haarkut ole aika kalliita:E jtn 200-500¤
. Pitää nyt katella viitiikös niitä ostaa ollenkaa vai ajaako sit varoen..
26.4.2007 23:03
zaska_ kirjoitti:jep eikös ne haarkut ole aika kalliita:E jtn 200-500¤
. Pitää nyt katella viitiikös niitä ostaa ollenkaa vai ajaako sit varoen..
kyllä ne kannattaa uusia, ajatellen ihan jälleen myynti arvoa.. tosin jos sulla ne katteet on ihan ryssitty niin väliäkös tuolla..
27.4.2007 12:48
roxpox kirjoitti:zaska_ kirjoitti:jep eikös ne haarkut ole aika kalliita:E jtn 200-500¤
. Pitää nyt katella viitiikös niitä ostaa ollenkaa vai ajaako sit varoen..
kyllä ne kannattaa uusia, ajatellen ihan jälleen myynti arvoa.. tosin jos sulla ne katteet on ihan ryssitty niin väliäkös tuolla..
Niin en mä nyt sen mopon puolesta mut itteäni en ole vielä kunnolla ryssiny:D
27.4.2007 13:02
zaska_ kirjoitti:roxpox kirjoitti:zaska_ kirjoitti:jep eikös ne haarkut ole aika kalliita:E jtn 200-500¤
. Pitää nyt katella viitiikös niitä ostaa ollenkaa vai ajaako sit varoen..
kyllä ne kannattaa uusia, ajatellen ihan jälleen myynti arvoa.. tosin jos sulla ne katteet on ihan ryssitty niin väliäkös tuolla..
Niin en mä nyt sen mopon puolesta mut itteäni en ole vielä kunnolla ryssiny:D
Eikös täällä joku rojektomännen käyttänyt jossain koneistamolla oikaisemassa nuo liukuputket? Kaippa ne edes vähän paremmin sillon toimis
Jos ne nyt sitten ylipäätään on kierot, eikä esmes kuivat...
Itsekin ollaan sen verran pappia kyydissä, että voiskos joku nakata vinkkejä helppoon etupumppujen kokoonpanoon, sisältäen täytön öljyllä. Tällä hetkellä siis kaikki irtipoikkiosina ja käsittääkseni vaan nakellaan kasaan ja alapäästä öljyt sisään?kö?
28.4.2007 16:03
Miten ne etuiskarit lähtee irti?Ja varsinkin peugeot vivacitystä.Mistä vois johtua kun sadekelillä joustaa jouset ihan hyvin mutta kuivalla kelillä ei liiku suunnilleen mihinkään?