Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.8.2012 8:14
Olen itse vuosikaudet käyttänyt tuota pyssyä vaivattomasti, eli kyllä toimii...
E: Muista vaan olla pitämättä sitä nappia pohjassa eli kerran painat pohjaan ja sitt päästät + pidä pyssy suorana
24.8.2012 13:32
Mites ku multivarista jää käyttämättä jotain 1cm onko normaalia. Vakio mittanen daycon hihna paikallaan
24.8.2012 14:05
Hihna kulunut?
26.8.2012 10:56
.
Viimeksi muokannut skrymer päivämäärä 27.8.2012 18:12, muokattu yhteensä 2 kertaa
26.8.2012 11:42
Älä ny hanki mitään Top Racingin kytkintä, hanki parempi samantien tollaselle setille. Ja vakiojousilla.... Ajettavuudesta tulee suoraan sanoen täyttä paskaa.
26.8.2012 13:29
Nyt oikeesti
Kyllä ne jouset kannattaa ainakin laittaa oikeiks, niin toimii edes jotenkin.. Löysillä jousilla et pääse koskaan tehopiikille asti ja miksi noin ruudikasta pyttyä olet ostamassa jos muut osat eivät sovi sille?
26.8.2012 14:06
Ei sitä heti tarvi alkaa haukkumaan jonneiksi.. Ylempien viestien kirjoittajat neuvovat vain sinua siihen, että saat virisetistäsi toimivan. Ja myös vastapainejousi tulee vaihtaa jos haluat, että toimii kunnolla.
Mutta selaileppa esim. Malossin ja Stagen etuvariaattoreita, sieltä voisi löytyä sopiva.
26.8.2012 14:48
Esim.
Virisetit asteiden mukaan ei niin että high end pytty ja joku medium sport putki jne....
Kaikki osat n.saman hinta luokan.
26.8.2012 15:08
No en nyt sanois hintaluokan, vaan teholuokan. Lower sportti vireillä nyt vielä menee joku perusputki+vakiokytkin ja riippuen skootterista ehkä myös vakiovari. Mutta upper sportilla pitäs jo olla muutkin osat sitä luokkaa, vakiokytkin lasittuu pirun nopeesti ja luistaa.
26.8.2012 20:28
.
Viimeksi muokannut skrymer päivämäärä 27.8.2012 18:11, muokattu yhteensä 3 kertaa
26.8.2012 20:39
Miksi sitten edes vaihtaa mitään osia? Prikka pois. Varmasti luotettavin ja varmin rauhallisessa jokapäiväisessä ajossa.
Mites muuten noinkin kova pytty tomii vakioputkella?
26.8.2012 20:42
.
Viimeksi muokannut skrymer päivämäärä 27.8.2012 18:11, muokattu yhteensä 1 kerran
26.8.2012 20:53
Hetkinen nyt, miksi sitten ylipäätään koneessa on Polinin 70-kuutioinen sylinteri, jos kuitenkin haluat pelin jokapäiväiseen ajoon. Lähtökohtaisesti variaattorilla ei muuteta moottorin luonnetta, vaan se säädetään pelaamaan koneen luonteen mukaan. Muuten olla ihan väärällä sektorilla asian suhteen.
Sylinteri vastaa Hebo Maston Replicaa ja Malossi MHR Replicaa, joista otetaan parhaimmillaan 16 hepan tehoja irti ja tehoalue on yli 11 000 rpm tienoilla. Ja haluat tehdä tästä käyttömopon jokapäiväiseen ajoon, siedettävällä kulutuksella? *Huokaus*
Itse lähtisin siitä, että laittaisin sen vakiosylinterin takaisin ja pitäisin muut osat paikoillaan psl. varin osat. Technigas Silent Pro tuo mukavaa piristystä jo itsessään vakiosylinterille, kyllä se aikasta miestä liikuttaa muita ripeämmin. Variaattoriin perus Malossi Multivar ja säädöt sitten kohdilleen. Varmasti tehoa löytyy tasaisemmin, eikä mitään repäisevää piikkiä ole.
26.8.2012 21:26
.
Viimeksi muokannut skrymer päivämäärä 27.8.2012 18:11, muokattu yhteensä 1 kerran