4.5.2012 22:04
Palezu kirjoitti:Kaverin roksissa komeasti vetänyt kellon siniseksi (omistajalle saisi kyllä nauraa kun yrittänyt "kierrättää" paikallaan takajarru pohjassa ja kaasu pohjaan vaikka varoittelin useasti) mutta kulkee silti täysin normaalisti. Tosin mopoissa on eroja mutta oon gyl sitä mieltä että ei se sinerrys sitä niin voi pilata että rupeaa pahasti luistamaan, ellei joku toisin todista. Mutuiluahan voi aina esittää.
4.5.2012 23:17
4.5.2012 23:39
5.5.2012 9:51
5.5.2012 10:56
5.5.2012 11:04
J00N4 kirjoitti:Olipahan muuten tiukat ne venttiilienjouset Tai se suurin ongelma oli mun nakkisormet ja se kun yritti niitä kiiloja tunkea sinne väliin, mutta nyt on kumminkin vaihdettu venttiilienkumit, mutta edelleen tulee vähän savua sieltä letkusta. Ettei se vaan ois normaalia jos vähän sieltä tulee sitä savua?
5.5.2012 11:53
[leipuri] kirjoitti:Mutta meillä ainaki oli autossa sillein, että näytti haalealta pakokaasulta, mitä tuli venttiilikopan huohotusreiästä ja oli ihan normaalia, eli luulen, että tuokin on normaalia.
6.5.2012 13:03
6.5.2012 13:06
8.5.2012 20:00
8.5.2012 21:43
8.5.2012 23:25
Reetuhai2 kirjoitti:No siinähän on se automaattinen kiristin, eikä siellä muu oo sitä kiristämässä. Kyllähän sen nyt asennettaessa huomais jo, jos ketju on liian kireellä. Ja se vaan on niin, että kun siinä 72cc:ssä on isommat puristukset kun 50cc:ssä, niin se ei jaksa pyörittää. Ehkä sitte jaksaa, jos vedät paksummat virtajohdot startille, ehkä tarttee myös isomman akun että jaksaa pyörittää kunnolla.
Ja miks sitä ei vois polkee, kun siinä poljin on?
8.5.2012 23:30
8.5.2012 23:46
Reetuhai2 kirjoitti:Se kiristin on automaattinen? Tottakai pistit sen yläasentoon ennenkun iskit paikallee?
Reetuhai2 kirjoitti:Ja ainakin ite poljen 70cc Stalkkerin käyntiin, koska sähköstratti ei jaksa pyörittää tarpeeks. Täydellä akulla lähtee lämpösenä käyntiin, kylmänä ei. Se ei vaan jaksa, ja syö akun nopeesti.
(Rasvaa se poljin kunnolla ni liikkuu.)
8.5.2012 23:59