Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
5.4.2012 18:28
Ennemmin liian lyhyt.
Vähä kytkimen vikaankihan toi viittais, et sä polkemalla saa niin lujaan konetta pyöriin että keskipakovoima vetäs kytkinpalat kelloon kiinni.
5.4.2012 19:04
Eiköniin kun jotenki ajattelin äkkiä että se kytkinkello tulee sen takalautastenkin päälle nii jos ois ollu liian pitkä hihna niin jousi ois voinu ajankanssa painaa sen niin ylös että ottaa kytkinkelloon kiinni ja sitten kun polkaisee niin mopo liikahtaa
.
5.4.2012 21:21
tiedoksi vaan että vaihoin 21mm kaasarin ja uudenimukaulan nii nyt toimii c21 täydellisesti, ja oli penkityksessä ja kiersi 13800rpm, että c21 saa toimimaan sport pron kanssa
!
5.4.2012 21:28
Mutta tehot ei pakolla niin hyvät ole kuin pro:ssa...
6.4.2012 0:12
Siis... Kukaan ei ole koskaan väittänytkään, että se C21 EI toimis Sport Pron kanssa, vaan siittä oli kyse, että sillä ei saa yhtä hyvin tehoa, kun vaikka Prolla.
6.4.2012 11:25
Palezu kirjoitti:Eiköniin kun jotenki ajattelin äkkiä että se kytkinkello tulee sen takalautastenkin päälle nii jos ois ollu liian pitkä hihna niin jousi ois voinu ajankanssa painaa sen niin ylös että ottaa kytkinkelloon kiinni ja sitten kun polkaisee niin mopo liikahtaa
.
sittehän remmin pitäs pompata kokonaan lautasten ulkopuolelle eikä kyllä sen jälkeen toimis mitenkään
6.4.2012 12:21
Penkityksessä kokeiltii prota sekä c21, prolla oli vain ala väännöt paremmat prolla sai irti 16,8 ja kiersi 13200rpm kun taas c21 saatiin 17,4hp 13800rpm !
6.4.2012 12:43
Ja kaasarissa samat säädöt?
6.4.2012 12:45
Jos kaikki osat on vakiokuntosia, niin en vaan millään jaksa uskoo tota. En usko ennenku nään omin silmin.
6.4.2012 13:08
kotka125 kirjoitti:Penkityksessä kokeiltii prota sekä c21, prolla oli vain ala väännöt paremmat prolla sai irti 16,8 ja kiersi 13200rpm kun taas c21 saatiin 17,4hp 13800rpm !
Ota kuva dynolapusta niin sitten vasta uskon.
6.4.2012 13:17
mulla löytyy video siitä, laitan youtubeen kun kerkiin.. skootterissahan on avarretut lohkot magneeton vauhtipyörää vähän kevennetty imuaukkoja ihan vähä viilattu, s6 sport pro mk2, 21mm kaasari, s6 r/t imukaula mhr läpät, C21, s6 kisakytkin ja kytkinkello ja s6 takalautaset, malossin kisa cdi, stage6 kisapuola, malossi mhr 2005 vari jne..
6.4.2012 13:23
No sitte ehkä. Kaikki vaan eka käsitti väärin, kun puhuit vaan Stage6 Sport Prosta. Eli kaikki käsitti että oot vaan lyöny vanhanmallisen Sport Pron kiinni, etkä tehny melkeen mitää muuta.
6.4.2012 13:25
aa no se selittääkin
6.4.2012 13:30
Jep, jos olisit heti kertonu kaikki virit&säädöt niin porukalla olis voinu olla erilainen mielipide.
6.4.2012 13:49
Nyt huomasin omassa Aprilia Sr skootterissa semmosen ominaisuuden ku säädin seosruuvia kohdalleen, et välillä laite toimii paremmin heti seosruuvin säädön jälkeen. Tehoja tuntus olevan paljon enempi ku joskus muulloin. Mut eniten ihmetyttää se kun ajaa sillä skobal n. 70m ylämäkeen ja sit kääntyy takas ni tehot hävii siellä käännöksessä johonkin. Mikähän mahtais olla vikana?