Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
10.4.2011 14:00
evottaja7 kirjoitti:No siinä kaasarissa edelleenkin on se jo valmiina, ei sinun tarvitse sitä asentaa... Siinä on siis jo vipu valmiiksi (tai ainakin tulee mukana, mutta luulen että se tulee valmiiksi kasattuna) eli sinun ei tarvitse kaasaria asennella mitenkään muuten kuin koneeseen kiinni ja baanalle.
okkaay, kiitti sulle
10.4.2011 16:30
mikäs pääsuutin vois olla sopiva 17.5 kaasariin?
palikkaa:
streetrace 70cc
yasuni r
17.5 phbn
eli tollanen sporttipaketti....
10.4.2011 18:07
Kannattaa eka koittaa 100 suuttimella ja siitä sitte tarpeen mukaan suurempaa/pienenpää tilalle.
10.4.2011 20:38
jees kiitosta, just tollasta "suunnilleen sopivaa" kokoo tarkotinkin
14.4.2011 15:50
Mistä löytäis tohon Dellorto phbg 21mm kaasuttimeen sen vaijeriryypyn vaijerin. Ei tunnu mistää kans löytyvän sitä vaijeria, ja jos ajelen ilman tuota vaijeria niin onko siittä mitään haittaa? Ryyppy ei vain pysy päällä vai? Eli ilman vaijeria ajo on sama kun ajais ilman ryyppyä?
Viimeksi muokannut Buxyy päivämäärä 14.4.2011 21:59, muokattu yhteensä 1 kerran
14.4.2011 19:29
Miten tuota ilmaruuvia säädetään kaasarissa? Kun röpöttää alhaisilla kieroksilla mutta tehopiikin jälkeen toimii normaalisti. Kaasari: phbn 17.5
14.4.2011 22:49
Miten on mahdollista että toimii skootteri todella hyvin 86 suuttimel kun on kuitenkin kiinni tehari, bilteman vapari ja 17.5mm lortto? Siis vaparin kans yleensä suutin pitää olla jotain yli 100 kait?
14.4.2011 22:52
Bilteman "vapari" ei vissii oo kovin hyvä vapari, mutta jos se toimii kunnolla, ni miks olis ongelmaa? Ja onko kurillinen tehari?
14.4.2011 22:57
Ei oo teharis kurii. Putsaris ei ole mitää ongelmaa, hyvin päästää ilmaa läpi, olen kokeillut. Kiihtyy todella hyvin ja aina lähtee sähköstä hyvin käyntiin. Ihmettelen vaan miten voi noin (pienellä) suuttimella toimia
15.4.2011 15:50
thounimakarooni kirjoitti:Miten on mahdollista että toimii skootteri todella hyvin 86 suuttimel kun on kuitenkin kiinni tehari, bilteman vapari ja 17.5mm lortto? Siis vaparin kans yleensä suutin pitää olla jotain yli 100 kait?
Jaa a mulla itellä Pro Replica, 17,5 lortto+vaikputsarilla ja suutin on 95 :O Saattaa kyllä olla liian iso...
15.4.2011 16:47
Mulla gianelli extra cr, vapari, 17,5 dellorto ja kaikkee muuta ja suutin 98.
15.4.2011 18:11
mikähän vika stuntissa ku.. tulppa kastuu kokoajan ja osia nyt kii... (br8hs) vakiotulppa, malossi sport 68cc,giannell shot,vakio kaasari ja vakio-ilmansuodatin kiinni ja viel valkonen vp jousi
kuivaa tulpan ni lähtee tokal polkasulla käyntiin mut sit ku laittaa käsiryyppyä ni meinaa sammua ja ku painaa kaasuu ni sammuu..tulppa taas kastunu ?? aina ku kuivaa ni käyntiin saa mut muuten ei !!!
15.4.2011 19:35
Missä vika kun booaa vähän jos väännän ½kaasulta täydelle kaasulle?Suutin liian pieni?Mut nyt on jo 120koon suutin ja vireinä vaan malossit 70cc sport,tehari ja dellorto 17,5mm,pipercrossi.Pitääks se olla joku 130koon suutin??
Ja täydel kaasul se ei enää booaa
Vakio putsaril toimii 90-110koon suuttimet
15.4.2011 20:11
Liian pieni, koita ainakin kympin isommalla suuttimella.
15.4.2011 21:14
Aeroxxxx kirjoitti:Missä vika kun booaa vähän jos väännän ½kaasulta täydelle kaasulle?Suutin liian pieni?Mut nyt on jo 120koon suutin ja vireinä vaan malossit 70cc sport,tehari ja dellorto 17,5mm,pipercrossi.Pitääks se olla joku 130koon suutin??
Ja täydel kaasul se ei enää booaa
Vakio putsaril toimii 90-110koon suuttimet
Vaihat kaasarin 19-21mm. 17,5mm ei jostain syystä kykene toimittamaan seosta tarpeeks pipercrossin kans. Joko laitat vakioputsarin tai hommaat isomman kaasarin, niin saa säätöihin.
Koska ei oo hyötyä laittaa yli isoo suutinta pienelle kaasarille, ku ite kaasari ei pysty käsitteleen sitä seosta mikä tulee suuttimen läpi.