Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.4.2011 17:35
Kiinanpaska. Samal hinnal saat laatukamaa ulkomailta
Myykää joku vaakaminarellii sopivat viri läpät/ läppärunko, voin maksaa vaik vähä extraa
26.4.2011 18:20
Koht pakoaukko on taas kunnos,mut onks siit haitta,et toi männän pää tulee joku 1-2mm sen pakoaukon alareunan yli sillon,kun mäntä on siel alimmas asennos.Kannattaaks sitä alkaa enää säätää ?Täyttää ja sit viilailee?
26.4.2011 18:24
Et kai sie alaspäi sitä viilannu
26.4.2011 19:52
En
Noin se on kokoajan ollu,et se männänpää tulee vähän yli
26.4.2011 19:58
Iha hyvä se on jos noi vakionakii. Mut ois se kyl ainaki miu mielest paremmmi virtaava jos noi ei ois.
2.5.2011 0:05
Miten muuten ku ois kiiwiin männänvaihto pian edessä, ja paikallisesta liikkestä sais narakun mäntää jossa huuhtelupuolella jonku sortin aukot, mutta ne ei ole samanlaiset kuin vakio sylinterissä.
Eli voiko tuosta olla haittaa?
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/Yamaha/Jog-R-50-AC-air/Cylinders/Cylinder-Heads-and-Pistons/MF2416607-Replacement-piston-Motoforce-50cc.htmleli samaan tapaan kuin tuossa
2.5.2011 7:10
EI mullakaa ollu vakiomännässä noita reikiä ja sit uudessa männässä on ja ei tosta mitää haittaa oo, noi on jotain männän kevennys reikiä.
2.5.2011 13:14
Toi mäntä on tähä vaakaminarellii, jossa on noi vakiona, syytä en tiedä. Piikissä on itel tollane takahuuhtelun kohal, varmaa vaikuttaa siihe. Vakiona ei oo, hyvi toimii reijänki kanssa.
Samnalaineha se kiiwin kopiominarelliki on et varmana toimii tollaki. Koha tappi on 12mm, eikä 10, sehä se ainut ero on.
2.5.2011 14:39
Auttaiskohan tuon muokkaus niin, että tekis siitä keskeltä kiiwin oman huuhtelun kokoisen. Tuli just mitattua sen korkeus ja leveys.
2.5.2011 16:29
http://i54.tinypic.com/wqsl6p.jpgJos tehoa haluat niin vedä tohon malliin.
3.5.2011 0:12
Joo siis tuollainen mulla oli suunnitelmissakin, mutta eipä taida tuosta ahtaasta vakiopannusta saada huimia tehoja muutenkaan irti
3.5.2011 12:58
Boost port nuissa on aivan onneton, samoten huuhteluiden keskiripa.
Avarra boost portin lähtö lohkoihin sopivaksi (puolet liian pieni) ja samalla levennät myös sylinterin imuhelmassa olevaa aukkoa vähintään saman leveäksi. Voit jopa lyhentää imuhelmaa ja näin virtaus kasvaa huimasti.
http://www.scooterinvasion.net/forum/vi ... php?t=2545Ota tuolta mallia.
3.5.2011 15:18
Joo pitääpä lähtiä pohtiaan tuonne talliin
Itseä kiinnostaisi jonku sortin projetki mitä nuista keewayn pannuista sais tiedolla ja taidolla aikaan
Edit: kuinka paljon siihen boost portin kohdalle kärsii jättää tiiviste varaa?
4.5.2011 23:06
Olisko kenelläkään ideaa mistä sais halvan vesijäähdytteisen sylinterin speefightii ?
Aattelin tämmöstä:
http://www.fi.easyparts.nl/showarticles_info/0118030301A/0-968-156-1981-265-1638/320/Cylinder_Tnt_Speedfight_LC.htmlMahtaako kestää lainkaan ? Ihan perus käyttöön tulis, ei mitään kovia virejä
5.5.2011 7:37
Jollain kestää, jollain ei, riippuu ihan että tuleeko maanantaimalli vai tiistaimalli, kannattaa suosiolla ostaa joku laadukkaampi merkkinen.