Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.9.2011 16:40
Sudee kirjoitti:Mitä mieltä porukka on
tästä kampiakselista? On vissiin parempi kuin Motoforcen, vai?
Aika kallis vakiota vastaavaksi, sillä tuo on vielä epäsymmetrisellä limpulla. Ennemmin Motoforce.
12.9.2011 17:16
Eli siis mitä? Epäsymmetrinen limppu? Viitsitkö selittää?
Itse olisin ostanut Motoforcen, mutta olivat ES:ltä loppuneet, joten laittavat tuon samalla hintaa.
12.9.2011 18:16
Sitä tarkoitan tuolla epäsymmetrisyydellä, että limpuissa ei ole materiaalia tasaisesti. Esim.
tässä kuvassa ylemmässä on ja alemmassa ei ole.
12.9.2011 18:23
Onko sillä mitään käytännön merkitystä? Eihän alkuperäisessäkään ole?
12.9.2011 18:45
Tuo puristuksia lisää alakertaan --> lisää herkkyyttä koneeseen.
Mutta tuo 91€ on aika suolanen tuommosesta kampiakselista, 60-70 eurolla saa jo vastaavia. Ilmeisesti olet kuitenkin tuon saanut halvempaan hintaan? Ei siinä, ei tuo huono ole, mutta suhteessa aika kallis.
13.9.2011 13:11
Sain sen samalla hinnalla kuin Motoforcen vahvisttetu eli n.75€. Muuten olisin kyllä sen Motoforcen hommannu, mutta nehän oli taas loppu.
15.9.2011 11:48
Mitä mieltä ootte S6R:sta vakiolla kampiakselilla? Kestääkö se pidempään kuin 100km?
15.9.2011 11:50
Aika hilkulla on, että kestääkö. Saattaa kestää tai hajoaa.
Oletan, että puhutaan Vaaka-Minarellista.
15.9.2011 14:58
Kyllä, Aeroxista, jonka alakerralla on ajettu x määrä. Itse epäilen tuota alkuperäisen kestävyyttä. Uusi kampiakseli pitäisi silloin hommata eli kysymys kuuluu kestää, vaikka jokin Motoforcen vahvistettu tms. satasen kampiakseli tuon pytyn tehot hyvin ja niin että sillä kärsii välillä ajaa vähän kovempaankin?
15.9.2011 18:04
Shape kirjoitti:Motoforce Racing, midrace-tason korkeapuristus kampura. Ei voi muuta kuin suositella, se on laadukas, sen saa yleisesti alle 100 eurolla, itse maksoin 79€. Lisää alakerran puristuksia ja lisää täten kierrosherkkyyttä.
Poistettu kuvat. Niitä kuvia ei edelleenkään lainailla! Pitäisi tietää jo tässä vaiheessa.Vauhtiviivatarra
15.9.2011 18:21
Tossa oli kestävyydestä kyse ja tuossa ei suoraa sanota että on kestävä, mutta varmana kestää, parempaa kampuraa en hinta- laatusuhteelta keksi
Itelle tais scooterattack tehä kämmin:
jjerE__ kirjoitti:Motoforce Racing kampura?Kyselisin vaa että mikähän kampura tuo on, kun S-A:lta lähettivät tuollaset, väittävät Motoforce Racing kampuraks mutta S-A:n sivuilla
kyseinen kampura näyttää aivan erilaiselle?
eipä tuolla niin väliä, huomaa kuitenkin että on iha kunnolinen ku koko metallineympyrälimppu Sori massapostaus, meni ekalla kerralla väärään..
Ku tilattii tuolta ja toi ois omast mielestä se kalliimpi malli, eikä racing, hyvä vaa
15.9.2011 18:46
Itte ainaki suosin kyseistä Motoforcea. Boosteristaki semmonen löytyy S6R pytyllä.
16.9.2011 7:17
Niin mä aattelin. No jos vaihtokauppa onnistuu niin Motoforcea sisään.
Vielä kun löytys jostain. Tämä varmaan kestää, vaikka ei kestä kuin 15k, mutta ei kai se Racing niin paljoa kierrä.
16.9.2011 12:03
Tuo on juurkin sama, ainaki mitä ite oon ymmärtäny.
Eikä S6R kierrä ajossa lähellekkään 15k, korkeintaan 10-11krpm.
16.9.2011 13:01
Kiertää paljon enemmän. Kunnon putkella helposti 12000rpm. Sporttillakin kierroksia irtoaa helposti päälle 11000.
En voi suositella tuota kampuraa. Kiertokangen alapään keskistysshimmi irtosi kesken ajon. Lisäksi mukana tullut neulalaakeri kesti vajaat 100km. Stagen kanssa ei mitään ongelmaa, tosin siinäkin piti neulalaakeri vaihtaa 500km jälkeen (tuli neulat pihalle männän vaihdon yhteydessä).