Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
6.4.2011 22:00
kävi nyt näin että tuli naarmut pyttyyn tuohon pakoaukon viereen. Paljon yleensä maksaa 70cc porautus ja löytääkö motoforcen 70cc sporttiin ylikoon mäntiä. eli onko turha homma porauttaa vaan pitääkö nakata johonkin mettään samantien?
6.4.2011 22:15
Kyllä varmaa ylikoon mäntiä saa. Pistä kuvaa niistä naarmuista, koska jos ne nyt ei oo mitää kovin kauheita, ni voi mennä hoonauksella tai tekemättä mitää. Ja onhan se pytty valurautaa, koska alumiini pyttyä ei voi porauttaa. (Tai voi mutta sen uudelleen pinnottaminen maksaa suunnilleen samanverran ku uus, jote ei mitää järkee)
7.4.2011 15:33
Ja voiha siihe ain kokeilla jotai malossin sportin tai jonku vastaavan mäntää, saattas sopiakki.
E: porautus varmaa samanverra ku 50cc. Itel makso 30e lappeenrannas.
7.4.2011 21:26
Pytty on valurautaa. voin pistää kohta kuvaa
8.4.2011 3:08
Vittu itel keeways toisen putken pultin kierteen kohasta haljennu pala sylinteristä, eli toista pulttia ei siis saa kiinni.
Narakun pytty varmaan kannattaa kaasalaiselta tilata?
8.4.2011 13:11
Osta vastakierretappi sarja, ni saat sen pois sieltä ja putken paikalleen.
8.4.2011 16:01
^ Eipoä toi auta jos sylinteristä on lohjennu palane eikä oo mitää mitä ottaa pois tapilla.
Narakun pytty on aika varmasti paska, mut ei varmaa paskempi ku kiiwein vakio
Ei noilt halpispytyiltä voi paljoa odottaa, laatu voi olla huonoa ja voi väljistyä syht nopeasti.
8.4.2011 17:05
Vaikuttaako se pakoaukon kurin viilaaminen paljonkin tehari vireillä? Vastatkaa sellaiset ihmiset joilla on kokemusta tästä, kiitos.
8.4.2011 17:50
Ite viilasin sen pyöreeksi talvella ja samal korotin aukkoa jonkuu 1,5mm ja millin kummallekki puolelle. Ei oo ollu ku kuriton putki kiinni mut menee silläki selkeest paremmi ja vetää ylhäält inan kovempaa. Huiput nous vajaa 5km/h ja kiihtyvyys parani selkeest. 2 päällä ei hyydy nii pahast ku enne. Ei pitäsi kerätä nii helvetist karstaakaa, ku kurin edes oli itel 4mm karstapaskaa.
Teharil pitäs huomata viel paremmi, koska hengittää vähä eritaval ku toi tukkone vakio, mut ei kehtaa testailla ku on sisääajot ja 1000e piikkikortti puoliks taskussa.
Omast mielest oli tosi kannattavaa, ku ei maksa mitää ja tehonlisäystäki tuli.
9.4.2011 11:19
Kai se pittää sitten viiluuttaa pois ja katotaan miten se sitten kulkee.
9.4.2011 15:12
Todellaki
Siul on onneks nestejäähykone ku huomasin tos ilmajäähys sellase ongelman et viilasin sen pakoaukon puhki, ku yhes kohtaa on sellane "painauma" sylinteris putken kiinnikkeen juures. Onneks kaveri hitsas amikses ku tarjosin kahvit, eikä toi muutenkaa vakavaa oo. Nestekonees ei pitäs olla tätä ongelmaa mitä kaveril oli ite viilannu.
10.4.2011 11:29
Yleisesti ottaen nuo Top Permancen sylinterit ovat yleensä hyvä tavaraa, kestävät hyvin, mutta eivät ole yhtä tehokkaita sylintereitä kuin kilpailijansa, mutta hinta-laatusuhteeltaan hyvä.
10.4.2011 13:42
Laadukas on ainaki, mut ite silti ostasin stage6 sport pron, ku se on alumiiniikii ja hiton tykki
Mut kylhä tollaki ajelee ja on varmaa huoltovapaampikii, mopoissa ainanki noi topin sylkät on tosi hyvii.
16.4.2011 13:09
itellä stuntissa palikkaa:
malossi sport 68cc sylinterisarja
giannell shot tehari
valkoinen vp jousi tai sit malossin multivar ku en ole varma onko multivar kiinni edellisen omistajan toimesta..mut valkoinen vp jousi ainaski on..
3.8gr rullat nyt
muuten on vakio osat kiinni, PALJONKO LIIKAHTAIS NOILLA OSILLA JA MITEN LÄHTEE ?