22.10.2008 16:33
Nicke89 kirjoitti:Noi liittimet kannattaa muutenkin vaihtaa, vaikka sopiskin jotenki pihdeillä puristamalla yhteen. Kerjää vaan ongelmia jos jättää vaihtamatta.
Biltemasta hakee vähän tällasia ja tälläset pihdit, niin homma hoituu todella helposti ja hyvin. Halvemmallakin pääsee, mutta en suosittele, enkä sen takia linkitä.
22.10.2008 16:37
22.10.2008 18:04
JanneBreilin kirjoitti:ku asentaa crossi stongan ja ottaa vakiomittari hevon kuusää nii siit jää niit johtoja ylimääräseks nii täytyykö ne leikata itri, tyyliin teipaa johonkin yhteen kiinni vai saako ne roikkua vaa sien katteitten sisällä?
22.10.2008 22:58
hanss kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:ku asentaa crossi stongan ja ottaa vakiomittari hevon kuusää nii siit jää niit johtoja ylimääräseks nii täytyykö ne leikata itri, tyyliin teipaa johonkin yhteen kiinni vai saako ne roikkua vaa sien katteitten sisällä?
Pistät vaikka pieneen muovipussiin ne päät ja teippii ympäri sitte sinne katteen sisää.
23.10.2008 0:28
JanneBreilin kirjoitti:et iha sillee vaa voi pistää. ni hyvä, ei tarvii alkaa nitää leikkelee irti.
25.10.2008 18:45
26.10.2008 0:48
domza93 kirjoitti:tuning ideoita mun keeway focukseen???
26.10.2008 21:08
26.10.2008 22:13
cashmir kirjoitti:Millä maalilla kannattais variaattorinkoppa maalata?
Ja mitä työohjeita kannattaa ottaa huomioon?
Ensimmäisenä hion 150, 300, 600 ja sitte??
27.10.2008 19:32
27.10.2008 20:07
27.10.2008 20:32
28.10.2008 0:23
cashmir kirjoitti:Eli maalaan ihan normaalisti= Hion, pohjamaali, maali ja sitte lakka?
Monet varmaan ihmettelee ku joku höyrypää toistaa itteensä mutta ettei sitte tuu mitään virheitä.
28.10.2008 16:09
28.10.2008 16:49