Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.10.2011 14:37
Hitto, näinkö se pitää itellenikin vielä Sportti hommata, tuo nimittäin näyttää melkosen lupaavalta.
9.10.2011 15:34
Sudee kirjoitti:Hitto, näinkö se pitää itellenikin vielä Sportti hommata, tuo nimittäin näyttää melkosen lupaavalta.
Tuo dynotus on toteutettu pakoputkella, joka vastaa Yasunin C20:tä. Kaasutin on ollut melkoisen suuri, läppärunko "tappiin viritetty", variaattori suoravetoinen, lohkot todennäköisesti viilattu, sytytys vaihdettu kisasytkään..
Toisinsanoen joudut tekemään aika paljon jotta saat tuon verran tehoa irti. Dynokäyrä lähinnä todistaa pytyn potentiaalin. En silti väitä etteikö S6 Sport Pro MKII olisi hyvä ostos, mutta noita tehoja saa ihan hakemalla hakea
9.10.2011 16:04
Tälläistä ajattelin yamaha jogiin vm.2007
Motoforce plus "tehoputki" (lähinnä ettei tarvitse tärvellä vakioputkea)
Malossi multivar
isompi suutin
5.5 g rullat
Polini +15% kytkin jouset
Malossin keltainen vp-jousi.
paljonko näillä suht kevyillä vireillä menisi? Onko noista jäykemmistä kytkinjousista muuten jotain hyötyä?
9.10.2011 20:05
Ehkä joku 60-70. Jos toi putki on samanlainen kun esim. Giannelli Go ja muut mitkä vastaa kuritonta vakioputkea. Ja jos hankit sellasen mikä vastaa kuritonta vakiota niin ei kannata hankki +15% jousia, vaan ihan malossin valkoset +7%.
9.10.2011 21:07
Sanoisin, että kyllä toi 15% vp kannattaa "jo" noilla vireillä, ainakin veljen Slaiderissa, jossa on Giannelli Go, niin vaihdettiin 7% -> 15% vastapainejousi. Tuli ihan selkeä tehoero, jakso vääntää paremmin jne.
Rullat ovat passelit väliltä 5g - 5.5g.
9.10.2011 21:19
paljonkohan aprilia sr -02 (vaaka-minarellin koneella oleva kaasutin mallia..) liikahtais näillä:
-malossi sport 70cc sylinterisarja
-dellorton 17,5mm kaasari
-malossin multivar 6gr rullilla ??
-stage6 kytkin..
-giannell shot tehari ?!
nykyää pelkällä 50cc,kurittomalla putkella & prikka otettu pois ni menee alamäkeen 85gepsii...mittariin vajaa 100km/h
9.10.2011 21:42
Eiköhän noilla ainakin sen 95km/h päästä.
10.10.2011 9:07
Mitäs Jog kulkis näillä osilla
Giannelli Next tai Hukkis tukittuna
15% Vp jousi
Prikka pois
kevyemmät rullat, mitkä?
Tarkotus saada huiput max 65 ja kiihtyä saa
10.10.2011 9:22
Jos oikeesti haluut kiihtyvyyttä, eikä tarvii pitkää matkaa ajella niin tehari+prikka.
10.10.2011 10:12
Kuha ei älyttömästi huutas, pari talvee pitäs ajella eikä jaksa pelkäl prikattomal ku ei mee mihikkää, alkuu laitan variaattorin säätöihi, kattoo mite sit kulkee ku sitäkää ei oo vissii ikin avattu
~65 huiput riittäs ja sais kiihtyä jokseenki +pääsis mäet ylös ni kärsis ajella.
10.10.2011 20:55
eipä siihen kai muuta vaihtoehtoa ole kuin tehari ja prikka pois tai sitten prikka irti ja kaikki muut kurit paikallaan. tehari+prikka irti huutaa ja kiihtyy, prikaton vakio ei kiihdy ei huuda.
11.10.2011 13:48
Mitkäs rullat,vp ja kytkin jouset ois hyvät näille vireille:
s6 streetrace 70cc
s6 sport pro vari
Gianelli reverse
21mm kaasari?
Malossin punaset vp ja kytkin jouset varmaan hyvät mutta minkäs painoset rullat?
Mopona MBK ovetto
11.10.2011 15:44
Mikäs on ongelmana, kun jogr ei kule kuin 70 ja kiihtyy vähä huonommi ku enne oli viilattu vakiopata, pro replica, 14mm dellorto ja s6 vari.
Nykyää on viilattu 70cc airsal, tecnigas rs2 ja 17,5mm dellorto, muute sama setti, tosin kytkin vaihtunu, mut sen ei pitäs vaikuttaa.
Varissa malossin punane vp jousi ja 5,0g rullat, tuntuu et huutas vaan eikä kulje mihinkään. Ennen kiihtyi kahden sähkötolpan välillä 65 ja nyt vaan vajaat 60 ja huiputki tippu. Voisko johtua et noi rullat ois nii paljo liia kevyet?
Eli onko siis tossa pro replicassa korkeampi tehoalue ku rs2:sessa, noi rullat kyl huuti kylmänä replicallaki vähäse.
11.10.2011 18:50
rullista ja muista en tiedä mutta kai se viilaus on onnistunut ettet ole viilannut liikaa tai jotenkin muuten huonosti?
11.10.2011 18:56
Liian kevyet rullat syö tehokkaasti kiihtyvyyttä ja etenkin huippunopeutta.