Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.7.2007 20:09
Tuli tuolta S.A.sta ostettua pari kierrosluvun rajoitinta magneeteilla. Hyvä peli ja toimii hienosti. Mutta... olen ymmärtänyt, että rajoitin menee päälle kun magneetin ottaa veks, mutta nyt se toimii toisin päin; rajoittaa kun magneetti on paikallaan. Missä mättää? SF2.
9.7.2007 21:21
Mitenkäs siihen boksiin menee johdot kiinni?
10.7.2007 7:19
sasu` kirjoitti:Mitenkäs siihen boksiin menee johdot kiinni?
Punainen plussaan ja musta maihin, ja se oliko nyt sininen menee CDI:n sinikeltaiseen. Pitäisi olla oikein. Toimii aivan loistavasti ja kun magneetin laittaa paikalleen se on ihan kuin kaupan hyllyltä. Mutta pitäisi siis toimia niin kun magneetin ottaa veks.
12.7.2007 0:09
mulla on nyt lämpöarvoltaan 8 paikoillaan, mut vakiokin on 8.
Skodesta löytyy 70cc teharia yms.
Miten tuo ilmenee jos on liian lämmin tulppa paikoillaan, voiko saada jotain vakavempaa aikaan, jos nyt ajelen vielä pari päivää tuolla tulpalla, kun saan vasta viikonloppuna uuden kylmemmän tulpan, vai siirrynkö vain suosiolla polkupyörään ja odotan että saan sen kylmemmän tulpan?
12.7.2007 21:44
tarviiks 70cc sportin kaa vaihtaa tulppaa?
12.7.2007 21:46
-Raz kirjoitti:tarviiks 70cc sportin kaa vaihtaa tulppaa?
Riippuu käykö kone liian lämpimänä vai kylmänä vai normaalina
Jos liian kylmänä yksi lämpimänpi tulppa ja jos liian kuumana ni kylmenpi tulppa.
13.7.2007 0:19
-Raz kirjoitti:tarviiks 70cc sportin kaa vaihtaa tulppaa?
Astetta kylmempi tulppa ( isompi numero )
13.7.2007 10:41
voiko olla että pitää laittaa 70cc sportin ja teharin yms. kanssa kaks numeroa kylmempi tulppa eli 10, päivän kesti nyt tuo 9?
10 ostamaan?
13.7.2007 11:02
MWD186 kirjoitti:voiko olla että pitää laittaa 70cc sportin ja teharin yms. kanssa kaks numeroa kylmempi tulppa eli 10, päivän kesti nyt tuo 9?
10 ostamaan?
Khyl.
13.7.2007 11:36
eihän nuita edes löydy nuita NGK BR10HS tulppia mistään? Voiko tuo muka vaatia 10 tulpan jos on vain sportti tason pytty? Mutta komiasti tuo päivän vain kesti tuo 9.
Voiko vesisade jotenki haitata tuota että tuo tulppa meni heti rikki?
Mut jos joku tietää mistä tollasen BR10HS tulpan saa niin kiitos sille!
13.7.2007 11:51
Mulla oli Sportin kanssa BR8HS ja nyt Racen kanssa BR9HS, joka sano ittensä irti noin 3500km ajon jälkeen. Kyllä toi mulle jo riittääki jos tulpalla yli 3k pääsee, halpojahan nuo on.
13.7.2007 18:35
Klasu kirjoitti:Mulla oli Sportin kanssa BR8HS ja nyt Racen kanssa BR9HS, joka sano ittensä irti noin 3500km ajon jälkeen. Kyllä toi mulle jo riittääki jos tulpalla yli 3k pääsee, halpojahan nuo on.
Juu, no pittää viel kokkeilla tuota ysiä, mut jos se ei ala toimimaan päivää kauempaan niin pakkoha tuo on hommata 10 jostakin...
14.7.2007 0:20
Joo elikkä mistä sais ostettuu uuden cdi boksin skootteriin ku yhtenä kauniina päivänä sammu ja veikkaan että cdi boksi meni paskaksi ku yritin yhesti startata ilman että tulpan johto oli tulpassa kiinni ni meni vissiin sen takii rikki
14.7.2007 0:24
Therioni kirjoitti:Joo elikkä mistä sais ostettuu uuden cdi boksin skootteriin ku yhtenä kauniina päivänä sammu ja veikkaan että cdi boksi meni paskaksi ku yritin yhesti startata ilman että tulpan johto oli tulpassa kiinni ni meni vissiin sen takii rikki
Ei kyllä pitäs semmosesta mennä rikki. Varmista ensin että onko se varmasti rikki ennen kuin ostat uutta.
14.7.2007 0:29
uskon että cdi boksi on rikki ku ei tuu kipinää