Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

8.5.2006 18:35

En sanonutkaan että kestäisi ja en puhunut pelkästä kutistesukasta! jotain vois kehitellä ja kokeilla ja jos ei onnistu niin uutta letkua ostaan. Ei vaan kiinnostas tuohon paskarotteloon tunkea tuota rahaa koko ajan :D

8.5.2006 18:44

tuhlaat helposti kokeiluillas uuden letkun hinnan verran rahaa joten osta suosiolla uusi :D

8.5.2006 19:45

Onko jarrulevyn & palojen vaihto vaikeaa?

8.5.2006 19:56

Ei ole, aika yksinkertaista. Et kertonut skootterin mallia, niin olisi voitu vähän antaa vinkkejä. :)

8.5.2006 20:05

keppis- kirjoitti:Onko jarrulevyn & palojen vaihto vaikeaa?


eturengas pois, vanteesta 3 pulttia auki (kunnon kuusiokoloilla, halppiksilla tekee vaan tuhoa...) ne on tiukassa koska on kierrelukitteella. jarrusatulassa 2 pitkää pulttia jotka irroittamalla palat suorastaan tippuu pois.

8.5.2006 20:26

::Sylinteri:: kirjoitti:Ei ole, aika yksinkertaista. Et kertonut skootterin mallia, niin olisi voitu vähän antaa vinkkejä. :)
Malli on tuo SR. Tuo nykyinen jerrulevy on vähän urilla, ja vois laittaa tilalle uudet ssp levyt, tekeekö niillä mitään? :D

Ja lukitetta pitää varmaan laittaa pultteja kiristäessä?

9.5.2006 21:13

keppis- kirjoitti:
::Sylinteri:: kirjoitti:Ei ole, aika yksinkertaista. Et kertonut skootterin mallia, niin olisi voitu vähän antaa vinkkejä. :)
Malli on tuo SR. Tuo nykyinen jerrulevy on vähän urilla, ja vois laittaa tilalle uudet ssp levyt, tekeekö niillä mitään? :D

Ja lukitetta pitää varmaan laittaa pultteja kiristäessä?


Lukitetta kannattaa laittaa tietenkin. Itselläni ei oo kokemusta SSP levyistä, mutta eiköhän ne ihan hintansa arvoisia ole. :)

9.5.2006 22:22

Mulla on molemmat levyt vähän urilla, mutta en ole nähnyt tarvetta vaihtaa. Pystyykö tota pösön takaiskaria säätämään kun se on pohjassa joka katukivetyksella ja kaivonkansilla.

10.5.2006 12:51

ri sitä "tavallista" ainakaan pysty, en tiiä siitä kaasuiskarista sitten...

10.5.2006 18:02

Hebu kirjoitti: Pystyykö tota pösön takaiskaria säätämään kun se on pohjassa joka katukivetyksella ja kaivonkansilla.

Onks sulla etuiskari niin löysä että ottaa pohjaan routakuopissa ja kun pompottaa mopoa seisoessa astinlaudoilla silleen ylös-alas? Mulla on takaiskari onneks vielä timmissä kunnossa.

10.5.2006 18:36

mites tommosten vakio etupumppujen stefojen vaihto onnistuu?
ainakin oon kuullut et sen uuden stefan saa helposti tuhottua väärällä tyylillä asennettaessa.

aprilia rally

10.5.2006 18:50

eli kaverin rallysta on etu iskarit jumittuneet (paskaa varmaankin välissä) osaisko joku sanoa miten kyseiset iskarit avataan, toisen iskarin saimme auki puhaltamalla stefan alle kompuralla ja lykkäämällä sine CRC:tä.

11.5.2006 14:56

pezku90 kirjoitti:
Hebu kirjoitti: Pystyykö tota pösön takaiskaria säätämään kun se on pohjassa joka katukivetyksella ja kaivonkansilla.

Onks sulla etuiskari niin löysä että ottaa pohjaan routakuopissa ja kun pompottaa mopoa seisoessa astinlaudoilla silleen ylös-alas? Mulla on takaiskari onneks vielä timmissä kunnossa.


On.

26.5.2006 9:27

keppis- kirjoitti:Malli on tuo SR. Tuo nykyinen jerrulevy on vähän urilla, ja vois laittaa tilalle uudet ssp levyt, tekeekö niillä mitään? :D


multa lähtis halvalla joko vakiolevy tai tuo mikä sasun boosterissa on tällä hetkellä edullisesti jos et uutta halua ostaa ;)
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 6/cat/1312 tossa olis nyt kuva tosta rms r30 iskarista, laadullaan toi ei häikäise (tehtaalla ilmeisesti kolhineet maalipintaa ja sitä on korjailtu jollain malikynällä tjms...) mutta varmasti ihan hyvä iskunvaimennin tohon hintaan (n. 110e)
pitää vielä metsästää jostain pikkune öhlins-tarra kun tuli toi rms-teksti revittyäkin jo pois :)

26.5.2006 10:46

löytyiskö kymcoon mitään parempaa takaiskarii? tuo vakio on melko kapea ja tuntuu että jää töyssyn jälkeen perä pomppimaan :D