Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
10.9.2013 14:14
tietääkös kukaan onko 2006 vuoden peugeot tkr:ssä valurauta vai kovakromi pytty ? vaikuttaisi kovakromilta mutta pitää varmistaa kun mäntää tilailemassa.
10.9.2013 15:54
Kovakromipyttyjä en oo tainnu nähdä ensimmäistäkään nykyajan mopoissa. Sen sijaan nicasil pinnoitettuja pyttyjä löytyy. Sellaisen erottaa valurautaisesta siitä että se on huomattavan kevyt(alle 500g?) ja alumiinin värinen (hopeanharmaa).
10.9.2013 16:43
juuh kiitos vastauksesta
taitaapi olla sitee semmone nikasil ku suht köykönen on. tiää vaa ku en löydä mäntää tolle... tai löyty mutta oli vaa valurautapytylle, eikä noissa halvemmissa männissä ilmoteta kummalle o... ja sitte ku hinta ois max 30e
11.9.2013 22:29
oisko noi sopivat 06 vuotiseen tkr ?
http://www.storm-motor.fi/osat/mopot/pe ... esarja-87/ http://www.storm-motor.fi/osat/mopot/pe ... ghtbuxy-9/ Saisko joltain nopeeta vastausta ku huomena tilaamassa ? eli on varmaa nikasil sylinteri... koko on oikea
12.9.2013 10:40
Eiköhän se käy kyseiseen vehkeeseen. Ja peugeotin pytty on alumiininen. Ainakin itsellä speedfightissa oli alu pytty.
17.9.2013 17:32
Mitenkäs on tossa airsalin 50cc alypytyssä joka on pystypyttyseen ilmajäähy pösöön noitten männän renkaitten paikat toinen on musta ja toinen hopean värinen onko väliä miten päin tulee?
20.9.2013 7:44
Mahtaako Suomen maalta jostakin puljusta löytyä halpaa 72cc sylkkäsarjaa? Virijavaralta kyselin mutta ei kuulema enää löydy, wandamotorilta bongasin hintaan 39.- mutta juur kerkes menee kaikki. Kohteena on siis kilvetön solifer xtr jota kavereitten kanssa pistellään (mopoiästä jo 10v) kulkemaan aina kun aikaa on, siksi mahd. halvalla kun ei mikään jokapäivänen kulkine ole tulossa ja niitä kilpiäkään ole.. Kiitos!
27.9.2013 22:56
Kuka osais kertoa että mitä eroa noissa stage 6:sen sport pro mk2 ja mk1 pytissä on? ja mistä tunnistan onko pyttyni mk1 vai mk2?
28.9.2013 1:27
MkII ainakin uuempi versio pytystä
28.9.2013 9:57
Kyllä sen tiedän mutta sopiiko esim tiivisteet Mk1:sesta mk2 tai toisinpäin?
1.10.2013 17:39
Moro!
Työkulkineena keeway kakstahti perus vaakaminarelli kopiolla. Nyt sit avasin koneen laakerit vaihtaakseni ja päätin samalla hieman herkistellä kampikammion teräviä reunoja ja pytyn transfer kanavia sujuvampaan kuosiin. Tuohon tulee oikeen minarellin kansi ja otan tiivisteenki välistä ja korvaan kuparikakalla, mikäli siis squishbandi antaa myöten. Myös uuden männän tulen helmoista muotoilemaan niin, ettei peitä noita transfereita.
Ainut mitä jäin nyt miettimään on tuo pakoaukko. Pitäskö vaan alaväännön turvin leventää vai lisäiskö vähä asteita. Putki on technigas next r.
Eli siis kertaus: vakiopytty portattuna, kampikammion kanavien lähtöpaikkeilla kulmia pyöristetty, minarellin kansi ilman tiivistettä. Ja tuo techigassin tehari, minkäs laista pakoaukkoa laitettais? Korkeempi, leveempi, loivemmat reunat? Neliömäisempi?
Kiitos!
1.10.2013 20:09
Kuinkas isoksi aattelit porauttaa tuon vaki pytyn? 42mm saa porattua ja on ihan siinä rajalla puhkeaako
1.10.2013 21:16
V_T_E_C kirjoitti:Kuinkas isoksi aattelit porauttaa tuon vaki pytyn? 42mm saa porattua ja on ihan siinä rajalla puhkeaako
En porauta. Ei tarvetta. Hoonaus ja uus vakiomäntä
17.10.2013 17:56
Miten tapahtuu uuden valurautaisen pytyn sisäänajo?
18.10.2013 0:28
Kysy yhdessä topikissa kerrallaan. Tietopankissa ohjeita aiheeseen liittyen.
http://www.motot.net/wiki/Sis%C3%A4%C3%A4najoLaitetaanpa samalla uutta topikkia tulemaan.
viewtopic.php?f=33&t=85505