29.7.2015 13:26
29.7.2015 15:34
super_tetris kirjoitti:Parta779 kirjoitti:Juu no jos ne tippuu ko jarruttaa pysähyksiin niin hyvä.
Ja saattaa tehä tuo vakio airboxiki siittä säätämisestä hankalaa.
Se airboxi alkaa kyllä varmaankin olemaan toiminnaltaan lähempänä vaparia...olen rakentanut sinne 32mm kaulan ja porannut täyteen reikiä. Asensin sinne snorkkelin takaisin, kun tuntui siltä, että imee jo liikaa ilmaa...
No mutta, olkoot sen leijunnan suhteen nyt noin...sillä on kuitenkin jo ihan mukava ajaa. Yhtä jäin vielä miettimään; tuntuu, että kaasussa huippukiihtyvyys/kierrokset saavutetaan jo jossain puolenvälin-3/4 jälkeen, eikä täydellä kaasulla ole juurikaan eroa. Pääsuutin on 85, että ei ainakaan liian pieni pitäisi olla. Voisiko neulan paksuudella/korkeudella olla tähän vaikutusta? W9 neula on aika laiha...sokka on toisiksi ylimmässä lovessa.
7.8.2015 15:59
7.8.2015 16:13
7.8.2015 17:29
ylihessu kirjoitti:Vaihoin skootteriin 17,5 dellorton kun vanha oli 12mm. Tuolla vanhalla kaasarilla oli suuttimena 92 ja toimi hyvin ilman mitään booauksia tai röpöttyksiä ja sokka oli pykälän ylempänä. No pistin uuden kaasarin ja ajattelin aloittaa samoilla säädöillä mutta kiihyttäessä suuri röpötys kun lähtee paikaltaan. Onko siinä järkeä että pienempi suutin sitten sopisi tuon puoliks isomman kaasarin kanssa? Niitä ryyppy testejäkään en voi kokeilla kun ryyppyvivussa on nappirajotin ja vanha ryyppy ei käy.
Vireinä pelkkä leovince tehari ja vaahtomuovi-ilmanputsari ilman elementtiä
14.10.2015 10:57
14.10.2015 15:46
14.10.2015 18:21
Shape kirjoitti:Katsoppa kaasuttimen kohokammion pohjan tiivisteen kunto.
19.10.2015 22:22
21.10.2015 11:47
8.12.2015 22:54
9.12.2015 17:14
17.12.2015 14:15
enezii kirjoitti:Yamaha aerox kaasutin temppuilee.. kyseessä gurtner 12mm. Minkälainen dellorto olisi käypänen tähän mopoon vai kannattaako tilata jälleenmyyjätä uusi gurtneri varmuuden vuoksi?
19.5.2018 22:37
20.5.2018 23:35