Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
2.10.2013 9:47
Helpoin ja halvin vaihtoehto nopeuden laskemiseksi on välitysten lyhentäminen eli sopivan paksuisen prikan laittaminen variaattorin lautasten väliin. Kierrosluvun rajoitinkin toimii mutta aiheuttaa mopon pätkimistä rajoittavaa kierroslukua lähestyttäessä.
3.10.2013 22:35
Mikäs on kun kauhee kilkatus tulee jostain alakerrasta, varsinkin matalilla kierroksilla kuule hyvin. Mäntä ei osu kanteen.
8.10.2013 23:03
Onko kuinka vaikeeta laittaa roxissa kiksin palautinjousi paikalleen?
9.10.2013 17:29
mikä vikana kun hihna ja muut vari osat pyörii hyvin mutta taka rengas ei? hihnan siis ei pitäisi luistaa koska ei ole kulunutkaan.
10.10.2013 14:09
Pyöriikö myös kytkinkello? Oletko tarkistanut asian varinkoppa auki moottori käynnissä, vai moottori sammuksissa? Mikäli kytkinkello pyörii ja takarengas ei, vika on perävälityksissä.
10.10.2013 16:30
joo kytkin kello pyörii. ennen pyöri takarengas heti ku käänti kaasua nykyään sitä saa kääntää jonkun verran ennenkun alkaa pyörimään. ja todella laiskasti lähtee liikkeelle.
16.10.2013 11:17
Tsekkaa rullien kunto. Voisit myös uusia takavariaattorin VP-jousen.
25.10.2013 12:28
Itellä on keeway f-act josta on kipinä hukassa toimi eilen illalla ku ajoin kotio aamulla ei antanu kipinää. Virejä on 70cc malossi, 17,5 kaasari, valkonen vp, hiilikuitu läpät ja 3.6 rullat. Osaako joku kertoo mistä vois olla ettei anna kipinää?
26.10.2013 20:46
ilmeni semmoin vika että lähtee käyntiin kylmällä käyntiin vain pitämällä 2 sormea ilmanputsarin kurkussa ja päästämällä vähän ilmaa välistä ja kaasu pohjassa ja ajeassa ei vedä 2 päällä eikä kovin kummosesti 1 päälläkään ja kun on ajanut vähän aikaa ja sammuttaa lähtee käyntiin polkemalla ja kaasu pohjassa ja kun runttaa kaasuun 20km/h vauhissa rupeaa pätkimään, missä vika? kaasarin neula on tosiaan alimmassa lovessa mutta ennen on toiminut siinäkin..
11.11.2013 18:45
Mikä on vikana skootterissa (vaakaminarelli, ilma) kun ennen kulki kurittomana sen 70 omaan mittariin ja nyt on alkanut laiskistua. Kylmänä kulkee vähän aikaa hyvin mutta kilometrin jälkeen käynti muuttuu todella tukkoiseksi ja ei ota kierroksia. Kun kaasun päästää ja koittaa taas lähteä liikkeelle niin ei enää kulje. Kaasari ja ilmanputsari putsattu. Voisiko putki olla tukossa tai hihna kulunut? Ajettu skootterilla vain 7600km.
14.11.2013 13:57
Mitä seoksia kannattaa käyttää, kun Keeway Fact:sta on tuorevoiteluotettu pois käytöstä? Onko 2,5% hyvä. Ei ole sisäänajossa vaan entinen omistaja vain sanoi että tuorevoitelu otettu pois. Itse hän sanoi että laitto vaan summanmutikassa öljyjä.
14.11.2013 21:17
Nyt tarvii kovasti apua! Elikkäs oisko kellään ideoita miten saisin vauhtipyörän irti ilman että vauhtipyörä ja mangneetto ei vaurioituisi? On kokeiltu koputella hellästi vasaralla, mutta ei lähde... Nyt ideoita nopeasti ihmiset apua!
15.11.2013 0:55
Ulosvedin on kova sana. Maksaa 10-15€ eli ei edes oo sijotus.
19.11.2013 23:51
Eli pökötti lähtee huonosti käyntiin, jos lähtee niin laittaa vähänkin kaasua niin sammuu. Mistä vois johtua? Kaasarina dellorto phva 17.5mm ja malossi sport 70cc kiinni..
20.11.2013 14:41
Säädöistä luultavasti. Onko mopo toiminut missään vaiheessa noilla osilla vai alkoivatko ongelmat heti tekniikan päivityksen myötä? Kokeilehan säätää kaasaria
ohjeiden mukaan.