Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.7.2013 15:55
Hei! Ostin stage6 50cc alu pytyn roksiin, mutta siinä ei oikein tunnu olevan vetoja, pitäiskö tuota pakoaukkoa avartaa ja tehdä siitä pyöreä?
Sitten toinen kysymys, mitä ovat nuo metallitiivisteet ja pitäisikö niitä laittaa väliin?
1.7.2013 19:41
Ooks säätäny oikeet seokset, ei niitä vetoja ole jos on seokset miten sattuu.
Ja noit metallit tuleepi vissiinki pytyn alle korottaa pyttyy,niistä en tiiä sen enempää. Joku muu saa kertoo niistä lisää.
1.7.2013 20:08
En kyllä osaa sanoa onko ne seokset ihan oikein ku röpöttää aina vaikka oon vaihellu niitä suuttimia vaikka kuinka monesti ja kokeillu säätää neulan asentoo, nyt on 85 suutin ja kaasari on dellorton joku 17.5 ja ihan btw viilasin tota eikä tunnu vaikuttavan mitään.
Edit. Nyt alko pelittämää ihan unelmasti kun otin vakioputsarista kurin pois ja laitoin 98 suuttimen
1.7.2013 22:55
No huhuh tajusit sentään ottaa kurin poies
Eihän kukaan käytä kureja tämmösten viripyttyjen kanssa.
3.7.2013 0:34
Onko kellään kokemusta Narakun pytyistä?
Itse asensin Narakun sylinterin pahasti leiponeen vanhan vakiopytyn tilalle.
Narakulla kiihtyvyys tuntuu olevan huonompi kurittomalla putkella (Tecnigas SIlent Pro) kun vakiopytyllä samalla putkella kurien kanssa. Varisäädöt on tehty. Onko se tosiaan niin surkea pytty vai voisiko hitusen liian pieni suutin aiheuttaa noin suuren tehohävikin?
3.7.2013 0:40
Voi, ja todennäkösesti siitä johtuukin !
3.7.2013 1:32
Selvä homma, meni offtopiciksi sylkistä, mutta mitä suutinta suosittelisitta? 65 kiinni ja oli hyvä kurillisen silu pron kanssa.
3.7.2013 1:38
Meinaatko laittaa kurillisena vai kurittomana paikoilleen? Uuden pytyn kanssa varmaan 3-5 numeroa isompi + jos kuriton niin siihen vielä 5-10 numeroa isompi suutin. Eli 75 voi olla hyvä alkuun, jos kurittomana aiot ajaa. Kurillisena joku 70 iha ok varmastikki.
3.7.2013 1:47
Kurittomana. Iteltä löytyy 67, 72 ja 77. Ei se auta ku ostaa vielä varmuujen vuoksi 70 ja 75 ja testailla. Tänks.
3.7.2013 2:46
Kuulostaa noiki iha sopivilta, koita vaa noita ensin, voihan se olla että pelaa vaikka tolla 77 suuttimella hyvin. Sitä lähtisin ite testaamaan ekana noista mitkä sulla on.
8.7.2013 21:48
Kestääköhän vakio kampura 10k ajettu tämmöstä pyttyä->
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/Peugeot/Speedfight-2-50-AC-EURO-2-as-from-2004/Cylinders/70cc-Midrace/MF2717547-Cylinder-Motoforce-Racing-70cc.html ?
Itsellä nyt malossin sport 70cc ja ei ole ajettu kuin 5k ja ohipuhaltaa kivasti ja naarmuilla pytty. Tulee vain saman hintaiseksi miltein ostaa uusi pytty kuin poraus jne. + mäntä. Tämä motoforcen 70cc racing ei taida olla kovin kireä, onko kellään kokemuksia kyseisetä pytystä?
8.7.2013 23:33
Miten malossi voi mennä noin äkkii tohon kuntoon?
Ja ohan tuojo race taso, mutta eihän ilma pytyt oo ees niin kireitä entä samanlainen neste, ainaki mitä ite katellu noita joitai s6 pyttyi niin samassa pytyssä neste versiossa 2 osanen pako ja ilmassa taas 1 osanen.
Ja kestäähän se ainaki niin kauan ko kilahtaa
Kampura siis.
Tos näky olevan 12mm tappiki, onko siinä vakiona mikä?
9.7.2013 13:54
Taitaapi olla 12mm tappi mulla. Ja tämä motoforcen sylinteri on tehottomampi kuin s6 spor pro. Toivon mukaan ei kilaha heti kiertokanki kun laittaa tommosen pytyn
Pitää vielä kahtella jos sen kampuranki jne. vaihtais sitten samalla mutta sitten kyllä pytyksi tulee mhr replica.
Epäilen että kun sitä pyttyä viilasin en sitten varmaan putsannut pyttyä tarpeeksi hyvin niin jäi sontaa jonnekkin ja naarmutti pyttyä. Muuten malossi on ollut hyvä valinta kun kummiskin tulee kilsoja jokapäivä 50. Tehotonhan se oli ennen viilausta mutta nyt jotenkin olen tykästynyt tähän pyttyyn. .
9.7.2013 14:20
Kuitenkin kannattaa olla varovainen vakiokampuran kanssa ettei käy tälleen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
9.7.2013 14:40
Mullaki on Stalkkerissa ilmajäähy Malossi Sport 70cc, Kyllä sille on annettu kenkää ja muuten paljon, on poltettu kumia ja kaikkee mahollista. Ei silti oo väljä, pari pikkusta naarmua ehkä, mutta tuleehan niitä aina joskus. Ohipuhallustakaan ei oikeestaan oo.