Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

17.5.2013 14:37

Tai sitte käyttäjältä Pööki Motoforce Racing 70cc hintaan 100e ;) Täysin käyttämätön!

Re: Re: Keskustelua sylintereistä

17.5.2013 15:02

Parta779 kirjoitti:Tai sitten lisää 30e ja ostaa s6 sp mk II :D :D

Juunish kirjoitti:Tai sitte käyttäjältä Pööki Motoforce Racing 70cc hintaan 100e ;) Täysin käyttämätön!


Niin ja tämän lisäksi maksaa itsensä kipeeksi muista osista, esim. Putkesta, sähköistä, yms. Perus 70cc voi mennä jollain esim. Gianelli Golla hyvin. :)

Re: Keskustelua sylintereistä

22.5.2013 19:01

Hei, minulla on kymco super fever zx 2 tahti skopa ja tildin siihen narakun 75cc sylkän, ja nyt ei lähde käyntiin ollenkaan. Pääsuutin 94 ja tiivistemassat tiivisteiden välissä mutta ei edes lupaa mitään. Tulpan kautta koitettu vähäsen auttaa bensaa antamalla. Kipinä tulee ja kaksi eri tulppaa millä kokeilla mutta kumpikaa ei edes kastu. Käden ku laittaa kaasarinkurkun päälle tiiviisti(ryypyn tyylisesti) nii bensat tulee vaa käsille... Alkaa ideat loppua mitä tehdä

E: Postauksen jälkeen kävin polkasemassa pari kertaa ja hyrähti pikkaisen, ja sitten jatkoin polkemista nii lähti käymään muutamalla potkaisulla. Outo tuo kymco :D Mutta nyt toimii mielestäni hyvin. Minkälaista sisäänajoa kannattaisi tehdä tuollaiselle sylkkäsetille kurittomalla vakioputkella?

Re: Keskustelua sylintereistä

22.5.2013 22:34

Perus valusylkkähän vaatii sen pitkän sisään ajon.
Emmä tiiä paljo son, mutten ainakaan lähtis kovin huudatteleen.
oisko 1000km luokkaa, kokeneemmat kertokoon.

Re: Keskustelua sylintereistä

22.5.2013 22:58

500 km on ihan riittävä. Ensimmäisten 100 km jälkeen voi tehdä jo melko huoletta täyskaasukiihdytyksiä. Sisäänajo on normaalin varovaista ajoa, ilman huudatusta.

Re: Keskustelua sylintereistä

23.5.2013 11:58

Oisko toi s6 sport pro pytty (pysty pösöön) liian kiree leo vince zx putkelle? Ja saako tolla 17.5 phva kassulla edes toimimaan kunnolla? Loput osat pitäs olla sopivia esim. s6 sport pro vari, torque control kytkin, tms. Tällä hetkellä on malossin 70cc pytty mutta se on aika lussu kun tehari derbitkin ottaa aika tiukille valoissa.

Re: Keskustelua sylintereistä

23.5.2013 12:54

No osta parempi putki nykyselle pytylle?
Ja onhan se lussu tolle s6 pytylle, sille saa olla s6 Pro putki.

Re: Keskustelua sylintereistä

24.5.2013 12:47

Ei tosta malossin lootasta saa tehoa ulos anyway kun sen max 8hp. Näin vertailun vuoksi hyvissä säädöissä oleva aeroxi vakio pytyllä muuten virivri niin lähtee yhtä nopiaan kun tää mun rotisko.

Re: Keskustelua sylintereistä

24.5.2013 13:28

No sitte osta uus pytty, putki ja kaasari.
Tai Roxi :D

Re: Keskustelua sylintereistä

24.5.2013 13:54

No kohta ehkä tulee Piaggia zippi niin vois siitä saada vähän enempi ulos tehoa :D ja ei noi s6 R/T pytyil olevat speedfightit ole nopeita verratuna esim noihin minarellin vehkeisiin joissa lussummat pytyt. Ja ei malossin pytyn kanssa tartte olla mitään 20mm kaasaria hyvin riittää toi vakio 12mm kin ja 17.5 on ihan passeli.

Re: Keskustelua sylintereistä

25.6.2013 21:32

Morjesta!

Saako S6 streetrace-pyttyjä vaakaminarelliin Suomesta, mistään muualta kuin Scootzstoresta ? Eivät suostu sieltä lähettämään. :roll:

Oon koittanu ettiä, mutta kun ei löydy.

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2013 10:29

Eipä löydy nopeesti googlaamalla.
Miks et osta vaikka scooter-attackista.
Ja eikö muka Scootzstoresta lähetetä?
Miks?

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2013 11:09

Pitää sitten vissiin ulkomailta tilata.

En tiedä miksi eivät lähetä. Tuli vain sähköpostiin viesti, "Tilaus peruutettu", eikä mitään selitystä. 8o

EDIT: No nyt tuli selitys, eli Scootzstore lopettaa toimintansa ja pyttyä ei ollut heillä varastossa. Eivät siis tilaa enää lisää tavaraa varastoon.

Re: Keskustelua sylintereistä

30.6.2013 1:25

Joo oli suunitelmissa laittaa Peugeot Vivacityyn toi Stage6 Sport pro pytty. Nyt kysyn tässä pari kysymystä mitkä askarruttaa: Voinko ajaa Tecnigas Q-tre teharilla, 17,5 lortolla, vapaasti virtaavalla ilman putsarilla ja lorttoon sopivalla imukaulalla? Mitä kannatas variin uusia? Nyt ''vireinä'' Toi Tecnigas tehari, vähä avarrettu pakoaukko uuet kytkin jouset ja vp jous, se 17,5 lortto ja siihen käypä imukaula, rullakupin välilevy poistettu ja tollane vapari ilmanputsari. Minkalaista varia laittasin kii ton 70 pannun kaa? Malossin multivari? max vari budjetti se 140e mieluiten alhasempi mut entäs uutta kytkintä? Oon katellu tota Stage6 Torque kytkintä, toimiiko hyvin seitenkympin kanssa? Mielummin halvempaakin mutta tarvittaessa tämä. Kannataako vaihtaa vasta ku toi 50 on ajettu loppuu? Nyt tolla on ajettu se 10500km mäntä siinä 7 tonnin paikkeilla vaihettu. Rajottaako sitten toi vivacityn vakio läppärunko/läppäventtiili ton 70cc kaa? Kiitos vastaajille jo etukäteen. :)

Re: Keskustelua sylintereistä

30.6.2013 8:45

Ainahan voit ajaa tolla teharilla, mutta sitte onko mitään järkeä siinä on eri asia.
Jos laittaa tollasia pyttyä on tehari erittäin suuressa roolissa siinä jo.
Eli ostat ihan oikeen teharin jos tehoa haluat.
Ja multivarinhan voi laittaa jo ihan vakio pytylle.
Ja toi torque controll kytkin on käsittääkseni aika hyvä.
Kaasarihan voi olla sitte joku 19mm mut ainahan toiki menee..

Tuolt minarellin viritys asteista tietopankista löytyy tietoo jota voi myös käyttää vertailuun tässäkin tapauksessa.