Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.8.2013 18:23
no se voi olla vaikka tuorevoitelu tai alipaine nippa
8.8.2013 18:44
Todennäköisesti alipainenippa. Koneeseen on ehkä joskus vaihdettu kaasari, jossa on myös alipainenippa, joten imukaulan nippaa ei enää tarvita. Yleensä alipainetta tarvitaan bensatankin alipainehanalle. Myös hana on saatettu vaihtaa vipumalliseksi.
8.8.2013 22:57
Mikäköhän voisi olla kaverin boosterissa kun röpöttää hirveästi eikä kierrä ollenkaan.
Lähtee huonosti käyntiin ja kun saa käyntiin niin pitää olla kaasupohjassa tai sammuu.
Erinkokoisia suuttimia on koikeiltu, sesruuvia ruuvailtu,eri tulppaa, vakio putsaria ja vaparia on kokeiltu. Hyvän kipinän antaa.
Tekniikkana on juuri porautettu vakiosylkkä, tecnigas, 14 lortto.
Kiitos etukäteen vastanneille
9.8.2013 3:48
Nonii nyt siis kysäsisin sisään ajosta. Vivacity leipo noin viikko sitten tilasin tälläsen pyttysarjan ja kysäsisin sisään miten ajan ton sisään?:D
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/13447 Kun jostain luin että pinnoitettu pytty eka lämmitetään sit 15 min ajoa ja antaa jäähtyä ja olis sisään ajot ajettu? vai ajanko tämän
http://www.motot.net/wiki/Sis%C3%A4%C3%A4najo ohjeen mukaan? voinko ajaa keposimmilla rullilla ja teharilla? koska vakio putki ehkä hävinnyt jos kertositte tollasen sisään ajo prosessin vaihe vaiheelta niin olis hyvä tietää etten tee jotain väärin. Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen:) ja minkalaista ilman putsaria suosittelette? uus kaasari niin ei vakio toimi. Olis kiire!!!!
11.8.2013 18:21
Mikä vittu siinä on ku ankka ei toimi sitte ollenkaa ?? pätkii ku naapuri paskalla ja ei vejä yhtään ?
Tässä video linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=26C8dYa- ... e=youtu.beVastauksia kehiin
11.8.2013 20:39
Vaiha uus tulppa ja putsaa ilmanputsari. Jos ei toimi niin ihmetellään lisää.
12.8.2013 10:28
Kokeiltu on
kipinää antaa ja bensaa saa
14.8.2013 19:32
Hei, mitens porukka on tehnyt vaakaminarellissa? Ostin Malossin aavistuksen kireämmän valurauta pytyn. Nyt kysyn onko onko sitä pytyn päälle laitettavaa muovikuorta tarpeen käyttää? Se ei oikein mahdu siisisti ja eikös tuo teoriassa tuota enemmän lämpöäkin?
14.8.2013 22:28
nestekoneessa esim roxissa ei tarvi laittaa mut ilmajäähdytteisiin pitää laittaa ! muuten lämpöleikkaa herkästi , milten pakollakin
ja jos se sun vekottimes on ilmajäähy ja se koppa ei oikein istu paikoilleen, niin sulla taitaa olla kansi väärinpäin
14.8.2013 22:33
Hö, eiks luulis et se tuulettuu ja jäähtyy paremmin ilman sitä muovikuorta?
14.8.2013 22:40
ei koska se koppa ohjaa siitä föönitsä tulevaa ilmaa myös pytyn toiselle puolelle , ilman koppaa vain toinen puoli jäähtyy ja lämpöleikkaa vastakkaiselta puolelta
14.8.2013 23:23
Ah. Ymmärsin. Kysyvä ei eksy. Tuota en tullut ajatelleeksi noin....
15.8.2013 19:44
Peugeot vivacityssä tollanen ongelma. Ostin uuen airsalin 50cc alupytyn ja olin laittamassa paikalleen 12x15x15 neula laakerin kanssa niin huomasin ettei männän tappi mee neulalaakerin läpi, kun se on kiertokangessa kiinni muuten menee eli onko neulalaakeri liian iso tai vääränlainen kertokaa jos tiedätte minkä kokoinen ton neulalaakerin pitäs olla mun tietojen mukaan toi 12x15x15. ja toi vakio männän tappi menee just ja just läpi mutta tuntuu että jäis ahistamaan. alkuperäsen neulalaakerin hävitin:( KIIRE!
15.8.2013 19:47
Peugeot vivacityssä tollanen ongelma. Ostin uuen airsalin 50cc alupytyn ja olin laittamassa paikalleen 12x15x15 neula laakerin kanssa niin huomasin ettei männän tappi mee neulalaakerin läpi, kun se on kiertokangessa kiinni muuten menee eli onko neulalaakeri liian iso tai vääränlainen kertokaa jos tiedätte minkä kokoinen ton neulalaakerin pitäs olla mun tietojen mukaan toi 12x15x15. ja toi vakio männän tappi menee just ja just läpi mutta tuntuu että jäis ahistamaan. alkuperäsen neulalaakerin hävitin:( KIIRE!
16.8.2013 7:44
Männäntappi kuuluu mennä neulalaakeriin helposti, ilman työkaluja. Öljyn tai rasvan kanssa ei mene, väärä laakeri