Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.8.2005 14:23

Mitenkäs Aprilia SR 50 factory:n kurit? tai prikka lähinnä? Onko siellä sellanen ja missä?

11.8.2005 14:39

GroNtti^ kirjoitti:Mitenkäs Aprilia SR 50 factory:n kurit?

Prikka varissa.

11.8.2005 15:51

mbk booster 03:sen kurit, prikka ja hukkis on jo löydetty/eliminoitu, onko pytyssä / imukaula yhdistelmässä mitään merkittäviä kureja, talvella ois tarkotus purkaa mopo osiin ja samalla vähän viilata zylinderkittiä ;)

11.8.2005 16:01

sasu` kirjoitti:mbk booster 03:sen kurit, prikka ja hukkis on jo löydetty/eliminoitu, onko pytyssä / imukaula yhdistelmässä mitään merkittäviä kureja, talvella ois tarkotus purkaa mopo osiin ja samalla vähän viilata zylinderkittiä ;)

ei ole enää muuta ku se pienenpieni pyttykuri ja naurettavan kokonen vakiokaasari jonka voi jo laskea kuristukseksi

11.8.2005 22:22

Mitäs kureja löytyy SYM 50cc skootterista? Hukkaputken olen ainakin jo löytänyt, mutta entäs variaattori? EMC myy tätä SYMiä.

11.8.2005 22:45

Mep kirjoitti:Mitäs kureja löytyy SYM 50cc skootterista? Hukkaputken olen ainakin jo löytänyt, mutta entäs variaattori? EMC myy tätä SYMiä.
muovinen rikka ainaki :D

15.8.2005 18:00

Katos kun muistin tännekin taas ilmestyä.

Juu-u, nyt kun koulu alkaa taas niin saan varmaan joltain kaverilta lainattua pulttipyssykän tai muun vempleen variaattorin prikan poistoon. Kannattaako tehdä mitään muuta? (vakio Rally AC, mitähän pari naarmua)
Tarkoitus ei siis ole tehdä skopesta mitään 110kmh menijää, tuollaista 55-60kmh riittää meikälle. Eivät poliisit ala valittamaan eikä silti jää muiden jalkoihin.

15.8.2005 18:04

Tikkiz kirjoitti:Katos kun muistin tännekin taas ilmestyä.

Juu-u, nyt kun koulu alkaa taas niin saan varmaan joltain kaverilta lainattua pulttipyssykän tai muun vempleen variaattorin prikan poistoon. Kannattaako tehdä mitään muuta? (vakio Rally AC, mitähän pari naarmua)
Tarkoitus ei siis ole tehdä skopesta mitään 110kmh menijää, tuollaista 55-60kmh riittää meikälle. Eivät poliisit ala valittamaan eikä silti jää muiden jalkoihin.

juu, prikka pois, ja sitten jos ei kulje vieläkään, niin pakoputkesta kuristukset pois (en ole varma onko kyseisessä mopossa)...

niin, tänään huomasin ensimmäistä kertaa kuinka paljon se boosterin "holvikaari" siellä pakoaukossa kuristaa :D se vie joku 30-40% siitä sen korkeudesta, ja silti toi vessa menee prikka poistettuna ja hukkis tukittuna sen ~70km/h, kun esim. cpi:hin pitää jo ostaa uutta putkea :D

16.8.2005 0:13

Eli ne jotak omistaa -05 typhoonin niin tuo kuvallinen prikan poisto ei ainakaan minulla mennyt lähellekkään kuvien mukaan...minulla oli vain yksi "iso" prikka variaattorin hihnan alla...kokeilin ottaa sen pois ja oikea taisi olla koska nyt mopo kulkee sen 60-65!

16.8.2005 12:09

Mitä kuristuksia on Gilera Dna:ssa? Ainakin varin prikka ja hukkaputki on, mitä muita? Jos tiedätte niin kertokaa?

16.8.2005 16:25

Mauriitsio kirjoitti:Mitä kuristuksia on Gilera Dna:ssa? Ainakin varin prikka ja hukkaputki on, mitä muita? Jos tiedätte niin kertokaa?

Katso kuristusten poisto -info. Sieltä taitaa löytyä vähän lisää tietoa.

16.8.2005 17:04

Jape kirjoitti:
Mauriitsio kirjoitti:Mitä kuristuksia on Gilera Dna:ssa? Ainakin varin prikka ja hukkaputki on, mitä muita? Jos tiedätte niin kertokaa?

Katso kuristusten poisto -info. Sieltä taitaa löytyä vähän lisää tietoa.

Kuristusten poisto

Messinkitappi?

22.8.2005 15:29

Kuinka yleinen kuristus on tuo messinkinen tappi kaasarissa, joka estää kaasuneulan nousemista ylös? Moposkoottereissa siis?

22.8.2005 19:59

mielestäni tuollaista kuristustapaa ei ole ollu kuin fudessa ja sen kopioissa tähän mennessä...

2.9.2005 22:00

Lukitsin kampiakselin tolla naru jutulla, mutta variaattorin mutteri pyörii iloisesti tyhjää. Eli mitä pitäs tehä.