Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

27.8.2012 21:24

Voithan koittaa siihen jotain liimaa laittaa, jos pysyis. Muuten avaa änkkä ja vedä tiivistemassaa, ja leikkaat ylimääräset pois.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.8.2012 0:55

Oiskohan passeli suutin verrattuna 52" vakioon :)

virit:
-giannell extra
-4,2gr rullat
-65 / 75 suutin. ??
-pipercross.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.8.2012 1:19

Kokeile, oikea on n. 65-80 väliltä, vapariputsarin hankkineena joudut "kärsimään" säätämisen ihanuuden. :seko:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

31.8.2012 19:09

Milläs nimellä kutsutaan semmosta alkukäyrän ympärille laitettavaa juttua? Mitäs hyötyä semmostesta olis? Tällanen: http://www.scooter-system.fr/tuning/15180.html

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

31.8.2012 21:21

Pakosarjakääre, löytyy mm. motonetistä ja biltemasta. Ymmärtääkseni estää pakolämpöjä karkaamasta tms, tuskin hirveesti eroa huomaat vaikka tota laittasit..

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 19:04

Kysyisin tosta Gianellin Extra chroom putkesta(http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Nitro.html) että se kun on E-hyväksytty, kai siellä on joku kuri? Jos pitäsin kurin putkessa niin pitääkö paljonkin tehdä variaattorissa töitä? Suiuttimen vaihdon lisäksi tottakai. Ja toivoisin että huiput pysyisivät alle 60... aika vaikeesti tuli selitettyä mutta koittakaa kestää :D :lol:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 19:10

Ei mitään järkeä pitää tollasta kurillisena, ota vaan prikka pois niin menee sen ~60 vakioputkella..

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 19:59

Rajis- kirjoitti:Ei mitään järkeä pitää tollasta kurillisena, ota vaan prikka pois niin menee sen ~60 vakioputkella..

kiihtys ja vääntäs paremmi...?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 20:51

osaako kukaan sanoa mikä olisi PARAS ALAVÄÄNTÖINEN tehari yamaha aeroxiin malossin 50cc sport pytylle? kun tuo s6 pro replica on aika skeidaa...

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 20:56

Miks Pro Replica on skeidaa? Ja skootteriin ei ole olemassakaan alavääntöputkia. On vain putkia kapealla tehoalueella, ja sitten "vääntöputkia" eli putkia missä on leveä tehoalue, jollon varisäädöt ei ole niin justiinsa ja tuntuu alavääntöseltä.

Ja R0X1, ei. Kurillinen tehari on melkeen aina kurillista vakioputkee paskempi. Vakioputkesta kurit pois ja hioo prikkaa sopivasti.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 20:59

erska420 kirjoitti:osaako kukaan sanoa mikä olisi PARAS ALAVÄÄNTÖINEN tehari yamaha aeroxiin malossin 50cc sport pytylle? kun tuo s6 pro replica on aika skeidaa...

Säädä se variaattori nyt kunnolla ennenkuin tulet aukomaan itse täälläsä skeidaa "alavääntöinees". :x

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 21:14

jaa
Viimeksi muokannut erska420 päivämäärä 10.9.2012 21:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 21:17

no varin säädöt on: malossin rullanpidike jossa 3.6g rullat, malossin sport hihna, s6 voimansiirtolevyt, malossin fly kytkin, malossin punainen vp jousi, malossin keltaiset kytkinjouset.. ja tuon s6 pro replican kanssa noilla säädöillä ei lähde liikkeelle hyvin ? nyt tyytyväisiä?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 21:21

Minkä jäykkyset ne kytkinjouset on? +15%? +50% kytkinjouset kiinni. Rullat kans kuulostaa turhan kevyiltä?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.9.2012 21:21

Liian monta kertaa kuullut ton "ei alavääntöä" liirumlaarumin kun Pro Replicasta puhutaan, mut ei siitä sitten sen enempää... ;)