Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.7.2013 7:16
Mites kun kone lämpee? Alkaako se tuntua hirmu nuhaselta ja että ei jaksas vääntää liikkeelle lähdettäessä? Jos niin variaattorin jouset melkovarmasti vaihdon tarpeessa mikäli paljon ajettu.
Jonkun vuosimallin putki on kuulemma varsinainen grilli että
Mutta en sitten tiedä onko se juuri tuo mikä sinulla on.
24.7.2013 18:26
Nyt on ongelma korjattu osittain. Sanotaanko että mielenkiintoisesta paikasta
Oli renkaissa ollut 0,5 bar ilmaa ja nyt laitoin 1,8 alkuun niin kulkee nyt 62 ja mäkiin menee jo 45
Mutta putki tosiaan on kuitenkin sen verran kuuma että voisi makkarat vaikka rillata siinä ja kiihtyvyys aika huono vieläkin. Taidan vaihtaa malossin valkoisen vakioa vastaavan vpjousen tuonne jos sillä paranee, edellisellä ajettu 4000 km.
24.7.2013 22:17
Veikkaisin, että liian pieni suutin :o ainakin putken lämpeneminen viittaisi siihen.
25.7.2013 16:40
Vakio suutin on , Gurtnerin kaasari kyseessä
26.7.2013 13:22
Mikä roxissa vikana kun tulee huono kipinä (valkonen) tulppa on vaihettu mitä kannattais katella seuraavaks?
28.7.2013 2:04
Hyvä kipinä se on jos on valkonen. Mikä siinä on ees vikana mikä johti siihen että aloit epäillä kipinää?
28.7.2013 20:39
nokun sain tuon tommosenaan, edellinen omistaja sano että ei tule kipinää, mutta nyt tulee. Niin ongelmahan on että lähtee käyntiin mutta käy ryyppy päällä (manuaaliryyppy) n. sekunnin (eli lupailee) ja jos antaa kaasua vähänkin niin ei lähde. mikä vois olla vikana? kaasari putsattu ja on kunnossa..
EDIT: ja mistä nuo kampiakselin stefat katotaan kun en oikeen löydä mistään mitään tietoa niistä?? vai mitä ehdotatte???
EDIT2: no nyt kai hyvin tyhjäkäyntiä mutta kun kääntää vähäkin kaasua niin sammuu??
30.7.2013 23:24
Uskaaltaako tuota motulin snowpoweria käyttää skootterissa.
2.8.2013 13:13
Tämä on kyllä ihan väärä topic tuolle kysymykselle, mutta miksipäs ei.
8.8.2013 10:19
Taas kerran ilmeni uusi ongelma stalkkerissa....
Männän ja pytyn vaihdon jälkeen mopo toimi muutaman kilometrin normaalisti mutta yhtäkkiä ei meinannut enää eteenpäin liikkua ja otti kierrokset jotenkin hitaasti.
Noh, ajelin sitten suoraa koti pihaan spekuloimaan tilannetta ja huomasin että mopo valutti kaikki öljyt pihalle. Valumakohdat vaan olivat todella epämääräisiä kun mopo oli ajonaikana roiskinut öljyä vähän joka puolelle
mutta epäilen että ne tuli pakoaukosta? Meinaako tämä että kampiakselin stefat vuotaisi?
Apuja tarvitaan !
18.8.2013 15:36
Mitä vittua nyt taas?
Eli toi skodu on seissy 4päivää ilman että on käynnistetty ollenkaan. Lähti laakista käymään mutta ei suostunu kiertämään ja savutti helvetisti (kannentiiviste vuotaa mutta ensiviikolla se vaihdetaan) mutta viikko sitten toimi hyvin tolla kaasarilla.
Aikaisemmin ei toiminu ollenkaan mutta kaasarin vaihdolla pelas hyvin vähän aikaa. Eli lähti käymään mutta ei kiertäny ja nyt ei lupaakkaan käynnistyä. Kait sitä pitää menna putsaa tota kaasaria. Yritti nostaa vähäsen kierroksia mutta samantien pätkäsi
E:Putsasin kaasarin niin lähti käymään, kävi n1min ja sit sammu eikä lähtenyt käymään. Perkele
18.8.2013 19:44
No mutta perkele käynnisty se vielä keskiviikkona
E: ensiviikolla lähtee S-A:lle tilausta tai heti kun saan rahat riejusta niin siinä tulee tiivistesatsi, mutta jos ei toimi silloinkaan niin ihmitellään lisää
19.8.2013 22:52
Mikähän tauti popcornilla? Vuosimallia 2005. Ei pysy käynnissä kuin about 200 metriä, sen jälkeen saa polkea kunnolla että lähtee taas käyntiin. Sitten taas pääsee sen pari sataa metriä.
Kun skootteria polkee käyntiin niin putkessa paukkuu ja välillä saattaa käydä pari sekunttia käynnissä. Ylivuotoletkusta tulee välillä bensaa. Kaasari tulvii? Miksi? Mikä muu voi olla?
Kaasari (Mikuni 16) putsattu pari kertaa. Kohossa mielestäni kaikki kunnossa. Neulaventtiili käytetty irti ja näytti aivan hyvältä.
Tulppa vaihdettu yhtä kylmempään (6 -> 7)
Kaasarin putsauksen jälkeen pystyi ajamaan ensimmäiseen sammutukseen asti. Sitte alko taas sama ralli. Mitä tekisi?
20.8.2013 22:46
Onko vakavaa? Tuollainen löytyi vain ehkä pari sataa kilometriä ajetusta pro replicasta : / pitääkö hitsata vai riittääkö kunnon teippikerros
Edit: Onko hajuakaan?? En ole tosiaan paljoa ajellut on mennyt tuollaiseksi ihan silloin kun olen testannut säätöjä. Tosiaan ehkä pari sataa aettu. Mitä teen?
Pitäs myydä kaverille mut eile vasta huomasin. En ole huomannut että olisi vaikuttanut mihinkään mutta en tie :/.
27.8.2013 20:52
Elikkäs mikä voisi olla vikana piaggio typhoonissa vuodelta 95 kun hajottaa näitä variaattorin laippoja.
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... cts_id/831 1500 km sisään laippoja menny jo kolme. Laipasta kuluu aina boorit sileiksi mutta kampiakseliin ei tule jälkiä.