Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.8.2012 12:19

Juu nimen omaan lakkaa. Tuntuu löytyvän ihmeen huonosti. Pysyykö 600 c lakka alkukäyrässä jos hyvät pohjatyöt ja monta kerrosta?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.8.2012 14:06

Voi olla, että palaa pois tai sitten ei. Jos palaa niin vetäse lämpökäärettä käyrään, muualla pitäs lakan pysyä.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.8.2012 20:24

Mikä nistä ottaa parhaan piikin vakiopannulla ja kaasarilla:

Gianelli CR extra
Gianelli Revense
Stage6 pro replica

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.8.2012 21:27

Jospa kertosit, että mikä "pannu" ja minkä kokonen kaasari.... :roll:
Todennäkösesti S6 on paras.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.8.2012 21:36

no eikös tuossa lue vakiopannu ja vakio on kaasariki oliko se nyt 12 vai 14mm nitrossa

EDIT: ja pannulla tarkotin sylinteriä jos et sen vertaa tajunnut
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 9.8.2012 22:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistiä viestiä voi muokata, eikä tarvitse laittaa tulpapostausta.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.8.2012 21:49

Variaattori ja kytkin oikein säädettynä skootteri on koko ajan "piikillä". Paras on Replica.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 0:02

Siis voi vittu tottakai tiedän että pannu = sylinteri

Nimeäs en jaksanu lukea, joten mistähän mä olisin voinu tietää mikä vitun skootteri sulla on.

Nyt vähän tasoa, jos ei omaa riittävää luetun tekstin ymmärtämiskykyä on turha vetää hernettä nenään ja kitistä muille.
Vauhtiviivatarra

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 23:43

Onko Stage6 Pro Replicassa kuria ja jos on niin onko helppo poistaa?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 23:49

No omassani oli ainakin. Se on alkukäyrässä kiinni parilla hitauspisteellä. Joillakin on lähtenyt helposti ruuvimeisselillä vemputtamalla, mutta suositten dremeliä tai jotain muuta millä hioa hitsauspisteet pois.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 23:49

On ja on vittumainen poistaa.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 23:51

Mikä siinä oli sinulla niin hankalaa?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 23:53

Se on hitsattu silleen vittumaisesti, että ei oikeen saa saumaa kokonaan pois dremelillä. Mutta saa sen pois, kun vähän aikaa raiskaa taltalla/tuurnalla vasaran kassa ja dremeliä vinguttaa. Eise mitenkään ylitsepääsemätön homma ole :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.8.2012 23:56

Luultavasti aika eilaisia hitsauksia noissa kureissa kun mulla ei ollut mitään vaikeuksia :D. Tosin ihan ruuvimeisselillä ei lähtenyt kun sitäkin koitin. Nuo tehoputkien kurit on kyllä periaatteessa "tarkoitettu poistettaviksi", joten kyllä niitten pitäisikin kohtuu helposti lähteä.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

11.8.2012 1:29

Pysty-Minarellin Pro Replicassa ei ollut edes kuria ja silti E-hyväksytty + "todistuspaperi" tieliikenteeseen hyväksymisestä. :eek:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

11.8.2012 12:25

:D ei kai siin mitää.. Toi putki mistä puhuin oli siis speedfightiin.