Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.8.2012 12:19
Juu nimen omaan lakkaa. Tuntuu löytyvän ihmeen huonosti. Pysyykö 600 c lakka alkukäyrässä jos hyvät pohjatyöt ja monta kerrosta?
9.8.2012 14:06
Voi olla, että palaa pois tai sitten ei. Jos palaa niin vetäse lämpökäärettä käyrään, muualla pitäs lakan pysyä.
9.8.2012 20:24
Mikä nistä ottaa parhaan piikin vakiopannulla ja kaasarilla:
Gianelli CR extra
Gianelli Revense
Stage6 pro replica
9.8.2012 21:27
Jospa kertosit, että mikä "pannu" ja minkä kokonen kaasari....
Todennäkösesti S6 on paras.
9.8.2012 21:36
no eikös tuossa lue vakiopannu ja vakio on kaasariki oliko se nyt 12 vai 14mm nitrossa
EDIT: ja pannulla tarkotin sylinteriä jos et sen vertaa tajunnut
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 9.8.2012 22:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistiä viestiä voi muokata, eikä tarvitse laittaa tulpapostausta.
9.8.2012 21:49
Variaattori ja kytkin oikein säädettynä skootteri on koko ajan "piikillä". Paras on Replica.
10.8.2012 0:02
Siis voi vittu tottakai tiedän että pannu = sylinteri
Nimeäs en jaksanu lukea, joten mistähän mä olisin voinu tietää mikä vitun skootteri sulla on.
Nyt vähän tasoa, jos ei omaa riittävää luetun tekstin ymmärtämiskykyä on turha vetää hernettä nenään ja kitistä muille.
Vauhtiviivatarra
10.8.2012 23:43
Onko Stage6 Pro Replicassa kuria ja jos on niin onko helppo poistaa?
10.8.2012 23:49
No omassani oli ainakin. Se on alkukäyrässä kiinni parilla hitauspisteellä. Joillakin on lähtenyt helposti ruuvimeisselillä vemputtamalla, mutta suositten dremeliä tai jotain muuta millä hioa hitsauspisteet pois.
10.8.2012 23:49
On ja on vittumainen poistaa.
10.8.2012 23:51
Mikä siinä oli sinulla niin hankalaa?
10.8.2012 23:53
Se on hitsattu silleen vittumaisesti, että ei oikeen saa saumaa kokonaan pois dremelillä. Mutta saa sen pois, kun vähän aikaa raiskaa taltalla/tuurnalla vasaran kassa ja dremeliä vinguttaa. Eise mitenkään ylitsepääsemätön homma ole
10.8.2012 23:56
Luultavasti aika eilaisia hitsauksia noissa kureissa kun mulla ei ollut mitään vaikeuksia
. Tosin ihan ruuvimeisselillä ei lähtenyt kun sitäkin koitin. Nuo tehoputkien kurit on kyllä periaatteessa "tarkoitettu poistettaviksi", joten kyllä niitten pitäisikin kohtuu helposti lähteä.
11.8.2012 1:29
Pysty-Minarellin Pro Replicassa ei ollut edes kuria ja silti E-hyväksytty + "todistuspaperi" tieliikenteeseen hyväksymisestä.
11.8.2012 12:25
ei kai siin mitää.. Toi putki mistä puhuin oli siis speedfightiin.