Jees! Tänään kävin testaa noilla kaikilla vari hilpeillä että miten käy ja jumankeuta että nyt karjuu ja kovaa
kytkin nappaa kiinni varmaan jossain 6-7 tonnissa ja tuntuu että lähtisi lähes suoraan piikille, en hirveästi kerennyt kierrauttella mutta kyllä veikkaan että sinne 10000rpm toiselle puolelle menee kuhan ei ota se CDI vastaan. Vähän kun kaasu kahvaa käänti niin kyllähän muuten nousee kierrokset! Sitten vein tonne tallille muutaman testin jälkeen ja vaihdettiin tuo 70cc sisään, tuli siinä semmonen eteen että se vakio tulpan kierteet menevät liian pitkälle, joten on sekin vaihdettava ettei se vaan hakkaa mäntää vasten. Muuten alkaa kaikki toimia ja sitten pitäis päästä kokeilemaan sen 70cc kanssa.
Ja vielä kerran ne varin osat/säädöt,
-Motoforce kisakytkin (jäykimmät jouset sisällä) (107mm)
-Stage 6 jäähdytetty kello (107mm)
-Malossin punanen vastapainejousi
-3.8gr rullat (Huuti ehkä hieman turhan kovaa, joten ehkä jotkut 4g ->)
-Malossi multivar
-Naraku highspeed lautanen
EDIT: Aika jännä että en ole koskaan hihnaa vaihtanut ja siellä oli 17,5x804mm kokoinen hihna.