Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.7.2012 22:51
Ok, eli viilattu S6 SP. Sitten kannattaa laittaa harkintaan R1200 lisäksi Yasuni C16, minkä sanoisin sopivan vielä paremmin. R1200 odottaa sylinteriltä ehkä hieman liikaa virtauspinta-alaa.
27.7.2012 22:54
Ok! Kiitos vastauksista, alkaa setti pikkuhiljaa hahmottumaan, vaikka viimeset parannukset tuleekin vasta ensi keväänä
29.7.2012 15:06
No haluatko teharin, vai pitää vakioputken. Varmaan joltain kaverilta vois löytyy hitsivehkeet eikä varmaa paljo maksa jos pyydät korjaa.
29.7.2012 16:37
Noista paras on ZX-R.
30.7.2012 1:43
Tietääks kukaan että onko tässä technigasin silent pro putkessa minkälainen "tehoalue" Ko tuntuu että se alkaa 7tuhannessa mutta loppuu melkein heti 8 tuhanteen? Väärät varisäädöt?
30.7.2012 1:46
Väärin säädetty vari.
3.8.2012 23:36
Hei, mihin kohtaa putea 2t koneessa asennetaan happitunnistin oikeaoppisesti? Tarvetta olisi seosmittarille ditechissä kun haluaisin kokeilla re85:ta siinä
4.8.2012 1:20
Kaveri kysyi että mitenkä saisi skootterin kulkemaan vain 64, mutta kiihtymään hyvin . Mitäs sanotte? Tähän tuskin on mitään koneelle edullista vaihtoehtoa. Itse ehdotin että tehoputki ja prikka variin, mutta onko parempia ja ehkä vähän terveempiä ideoita?
4.8.2012 2:23
Silloin sillä voi ajaa huoletta sen 45-50km/h ainakin aeroxilla. Ditechi prikka kiinni, hieman vakiota painavammat rullat (ainakin vakioputkella), vakio eculla+ polinin 70cc. Kiihtyy suth hyvin ja kulkee sen n. 45, mutta itellä tuntu sen verta ikävältä ajaa rajotinta vasten niin hioin prikkaa ohuemmaksi ettei tartte huudattaa ajossa (tosin vaihdoin jokin aika sitten malossin ecun tuohon niin tuo alkoi kiertämään ja kulkemaan ihan pirusti enemmän, tuossa siis barikitin fullcircle kampura millä ei varmaan vakiokierroksilla hyödy yhtään mitään)
7.8.2012 16:51
Pohditaan nyt vielä:
Stage6 Pro vai Yasuni C16? Tulis siis aluksi viilaamattomaan S6 SP MK2 pyttyyn, mutta talvella olis tarkotus hommaa vahvistettu kampiakseli, käyttää jollain viilattavana ja kannen lasku tehdä. Lisäksi mahdollisesti kisasähköt, jos rahatilanne sen sallii...
9.8.2012 1:01
Tämä on ehkä vähän väärä topic, mutta missä olette "kovettaneet" tuon pakoputken kuumakestomaalin? Voi olla ettei äiti tykkää jos tungen tehoputken tuonne keittiön uuniin höyryämään
.
(Eikö moposkootteri puolella ole maalaustopiccia vai olenko sokea?)
9.8.2012 10:55
Ite oon tehny sillee, et oon laittanu putken ihan normisti kiinni pärrää ja käyttäny lämpöseks, jonka jälkeen antanu taas jäähtyy ja sitten vaan kovaa ajoo
9.8.2012 11:59
Laitan tähän vielä noihin kuumakestomaaleihin liittyen, että onko olemassa kirkasta kuumakestomaalia? :/. Mietin vain kun voi tulla tyhmännäköinen jos koko putki musta.
9.8.2012 12:01
Mitä meinaat kirkkaalla? Jos meinaat, että jäis sellaseks metallin väriseks nii vetäset vaan kuumankestolakan päälle.