Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
5.7.2012 22:42
Fägg kirjoitti:Ei vuoda mistään, erittäin outoa.
Poraa vaimennusputken reikiä isommaks. S6 Pro:ssa, jossa on sama änkkä ku Replicassakin, piti hirveetä mekkalaa vakiokuntoisena. Porasin reikiä isommiks, ja johan hiljeni.
5.7.2012 23:33
Jaaso kirjoitti:Eki, oliko sulla minkä painoset rullat?
Toivottavasti mulla ei mene yli 60 vakiovarilla ja 4,3g rullilla :S
Aika samanpainoset kun nuo, eihän sitä tiiä paljo menee kokeilemalla selviää. Jos kaverilta tai itseltäs läytyy hitsi niin laitat kurin takas jos kulkee likaa
5.7.2012 23:58
Joo iskällekki sanoin että katotaan ensin että meneekö liikaa ilman kuria ja jos se sattuu sitte
menemään liikaa niin se voi töissä hitsata sen kurin takasi.
6.7.2012 1:18
thounimakarooni kirjoitti:Fägg kirjoitti:Ei vuoda mistään, erittäin outoa.
Poraa vaimennusputken reikiä isommaks. S6 Pro:ssa, jossa on sama änkkä ku Replicassakin, piti hirveetä mekkalaa vakiokuntoisena. Porasin reikiä isommiks, ja johan hiljeni.
Pitää laittaa korvan taakse tää niksi. Kiitos!
6.7.2012 18:32
Tuo auttaa oikeasti aiban julmetusti. Replicasta tuli yhtä hiljainen kuin vakiosta kunnossa olevasta putkesta.
7.7.2012 21:07
Sain ostettua kohtuu halvalla Tecnigas Next-R putken ja laitoin sen juuri kiinni. Tehoa ja kiihtyvyyttä tuntuu jostain syystä olevan jopa vähemmän mitä vakioputkella. Kurstinholkki on otettu pois jne. Kyseessä on siis Peugeot SV MAlossin 68cc pytyllä ja vakiokaasari 86 suuttimella. Voiko olla mahdollista että tuo putki on oikeasti noin huono kyseiselle pytylle , vai onko mulla jossain säädöissä jotain vikaa?
7.7.2012 21:18
Mikä vp-jousi ja mitkä kytkinjouset? Kyllä kai toi putki menee tolla pytyllä, mutta tehoeroa mitä vakiopytty olisi kiinni, ei kovin paljoa ole.
7.7.2012 21:41
Malossi multivar. en tiedä mitkä jouset siinä on, mutta oletan että optimi. Vakioputkella tuo 80km/h nopeusmittari loppuu kyllä aika äkkiä kesken, mutta tuntuu, että tuon tecnigasin kanssa se olennainen tehopiikki jää puuttumaan ja kierrokset jää aika mataliksi
7.7.2012 21:49
Kai säädit varin tolle putkelle, ja kaasarin säädit myös? Jos et niin ei ihme jos ei vedä.
7.7.2012 22:22
En ole kyllä tehnyt mitään säätöjä. Olen tässä koittanut kovasti opiskella, että mitä pitäisi tehdä, mutten vielä ole löytänyt vastauksia. Kytkinrullat pitäisi siis kaiketi olla kevyemmät? Mitä säätöjä kaasariin kuuluisi tehdä? Pahoittelen jos kysyn tyhmiä, mutta tämä on mulle aika tuntematonta aluetta.
7.7.2012 23:13
Aloita vaikka
tästä ja lue ajatuksen kanssa läpi.
8.7.2012 1:41
Dodii!
nyt on tehari kii ilman kuria, variaattorinprikka kii ja malossin keltanen vp,4,3g rullat
ja ois pitäny vielä pitäny kytkijousetki laittaa, mutta perkele! Olin tilannu kytkinjousi
sarjan 105mm kytkimelle mutta kun aukasin kytkimen niin siellähän oli 3 jousta ja
sarjassa tuli vain 2 jousta(samaa väriä siis aina 2 väriä) eli edellinen omistaja vissiin
laittanu tuohon uuemman mallin kytkimen o_O.
No kyllähän se tuolla kokoonpanollaki ihan hyvin pelitti.Piikkiin menee nyt vähän
aikaa saavuttaa mutta sitte ko se ottaa sen niin se on menoa sitte:-)
Mainittakoon sittecseki että menee mittariin ~75 eli aika hurjaa, noh mittari
kusee onneksi sen 15 eli jos joku läskipoliisi sitä testaa niin ei ainakaan veroja tule.
8.7.2012 13:43
meneekö benelii 49x:ään gianelli extra chrome? ja ottaako kiinni takajarrusatulaan?
8.7.2012 13:47
Riippuu minkä skootterin gianelli..
9.7.2012 19:44
ramba__ kirjoitti:pasiviheraho kirjoitti:Mulla on CPI:stä katti irronnu niin saakohan sitä pois ilman putken halkasua? Yleensä menee hikiseen 60 ja putki huutaa, joskus lähemmäs 70 ilman suurempia ääniä. Uskoisin, että tämä johtuu katalysaattorista?
Onko vanhanmallin ns "kiuas" putki? Jos on niin kyllä sen katin saa ilman putken halkaisuakin irti.
Juu on, milläs tavalla?