Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

2.7.2012 16:35

Siis onko tuossa Pro Replicassa kuri jossain kun olen sellaista kuullut? Kuinka paljon se vaikuttaa tehoihin, entä mitenkä sen huomaa että sellainen siella on ja mitenkä saisi sen sieltä pois otettua?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

2.7.2012 16:38

Siinä alkukäyrän iha suulla on kuri. Dremelillä lähtee ainaki, ruuvimeisselilläki saattaa saada.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

2.7.2012 16:59

http://www.spmotostore.com/product_p/s6-91et009.htm

Elikkäkö tuollainen siellä on sitten kiinni? Vai onko tuo jotain muuta rajoitusta?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

2.7.2012 17:13

pasiviheraho kirjoitti:Mulla on CPI:stä katti irronnu niin saakohan sitä pois ilman putken halkasua? Yleensä menee hikiseen 60 ja putki huutaa, joskus lähemmäs 70 ilman suurempia ääniä. Uskoisin, että tämä johtuu katalysaattorista?


Onko vanhanmallin ns "kiuas" putki? Jos on niin kyllä sen katin saa ilman putken halkaisuakin irti.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

2.7.2012 17:23

Reinolds kirjoitti:http://www.spmotostore.com/product_p/s6-91et009.htm

Elikkäkö tuollainen siellä on sitten kiinni? Vai onko tuo jotain muuta rajoitusta?

Jonkunäköne holkk joo siinä iha suulla vaa, ei oo mitää muuta. En itseasias tiiä paljo rajottaa ku ei oo rajotetulla tullu ikinä ajettua.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

2.7.2012 17:37

Kaverin putkesta saatiin se tuurnan ja ruuvareiden kanssa pois, lopuks sitte vedettiin dremelillä hitsipisteet tasaseks.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.7.2012 18:05

Moi ei oikeen täältä foorumilta löytynyt et millainen tehoputki kävisi kymco agility rs 50 2-tahti malliin?
mulla on tuollainen gianelli extra joka oli edesmenneessä benelli x49 mutta se ei taida tuohon käydä.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 1:45

Mulle tuli tänään(eilen) s6 pro replica,polini kytkinjousia,malossin keltanen vp ja
4,3g rullat.Nuo aion pistää tässä lähipäivinä nitroon,mutta ajattelin ensin kysyä
että onko suurta eroa kun kuri paikallaan ja kuri pois ,putkesta siis.Onko arvauksia
tai kokemuksia jos putken kuri pois ja vari prikka paikallaan + nuo osat mitkä
mainitsin niin meneehän alle 60? Porukat siis on kurinpoistoa vastaan ja ite haluaisin
sen pois ottaa kunhan saan varmuuden että menis alle 60,Eli jos se menee alle 60
ilman kuria niin porukatki vvarmasti antaa ottaa sen pois.Toivottavasti tulee vastauksia
ja ymmärsitte tätä sekavaa tekstiä.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 2:05

Ero on ku yöllä ja päivällä. Kurin kanssa kurillinen vakioputkiki on parempi. Pro Replicalla ja prikalla kulkee alle 65. Alle 60 en oo varma. Mutta en voi suositella teharia ja prikkaa. Jos ajaa yli 50km/h kone alkaa huutaa. Jos haluu päästä huiput, eli sen n.60 kone meinaa kuolla. Mielummin laita kuriton tehari, jätät prikan pois, ja hankit rajottimen poliisien varalle.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 16:10

meneekö stage 6 pro replica yamha aeroxiin tarkoitettu benelli 49x 2011 vuoden malliin?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 18:44

pavee kirjoitti:meneekö stage 6 pro replica yamha aeroxiin tarkoitettu benelli 49x 2011 vuoden malliin?


Kyllä käypi muuten mutta joudut kannaketta paisarin kohdalta muokkaamaan. Näin ainakin kun laitoin tuon gianelli extran benelli X49 mikä oli vaakaminarellin putki

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 20:15

Itsellä tuollainen Stage6 Pro replica putki, pitää hirveetä ääntä mutta nyt vaihdettu villat joita epäiltiin kovan äänen aiheuttajaks mutta ei silti vaikutusta. Mikä voisi olla, pitäisikö muka ihan uus putki hommata tai jotain? Ihan vaan oman ja kaverien kuulon takia, ja poliisien. :lol:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 20:35

Jaaso kirjoitti:Onko arvauksia
tai kokemuksia jos putken kuri pois ja vari prikka paikallaan + nuo osat mitkä
mainitsin niin meneehän alle 60? .


Itselläni oli replica, malossin vari (prikka kiinni) Malossin punaset kytkin ja vp jousi niin meni 68-70 GPS huudattamalla ja normi ajolla, eli niin ettei kone alkanut huutamaan ~ 63.

Reetuhai2 kirjoitti:Mutta en voi suositella teharia ja prikkaa. Jos ajaa yli 50km/h kone alkaa huutaa. n.60 kone meinaa kuolla.


Ajanut nyt teharin + prikan kanssa puolivuotta. Kone ei tosiaan huuda 50km/h vauhdeissa, päin vastoin aivan sama kuin ajaisi ilman prikkaa. Se huutaminen alkaa vasta pari km/h ennen niitä huippuja mitä se ikinä sitten kerääkään.

Fägg kirjoitti:Itsellä tuollainen Stage6 Pro replica putki. Mikä voisi olla, pitäisikö muka ihan uus putki hommata tai jotain?


Tuo putki kyllä piikillä pitää vähän kovempaa ääntä, mutta jos se aina semmosta pitää niin ootko kattonut ettei pääse vuotamaan pakoaukosta?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 22:30

Éki kirjoitti:Tuo putki kyllä piikillä pitää vähän kovempaa ääntä, mutta jos se aina semmosta pitää niin ootko kattonut ettei pääse vuotamaan pakoaukosta?


Ei vuoda mistään, erittäin outoa. :s

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

5.7.2012 22:39

Eki, oliko sulla minkä painoset rullat?
Toivottavasti mulla ei mene yli 60 vakiovarilla ja 4,3g rullilla :S