Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.8.2011 15:44
Ehei, ei tässä nyt sentään niin huonosti ole suunniteltu. =)
9.8.2011 16:32
Hyvä homma, niin mä vähän kattelinkin tuolta kuvia niin paremmin on suunniteltu kun Aeroxissa tuo. =)
9.8.2011 16:44
Eloksoinnin poisto alumiinista, miten onnistuu liuottaen ei hioen??
9.8.2011 16:46
Ainaki täältä ku oon lukenu ni putkireiskal pitäs lähteä. Pitäs itekki joku pv kokeilla tota, kyl pitäs toimia.
9.8.2011 17:24
Eihä ny raakana sentää? Toinen nettilähde sanoo 1/10 olevan ekan kokeilusuhteen veden kanssa, muuten syöpyy koko hoito
9.8.2011 17:47
Ite joskus viimevuonna poistin yhestä koropalasta sinisen elaksoinnin ja ihan raakana minä sitä käytin. Tosin tuli jätettyä se yön ajaksi ni oli syöpyny semmosia pieniä pisteitä, en myöskään suosittele hengittämään kyseistä ainetta
9.8.2011 23:24
Noni, homma hoidettu, 5 min vei koko hoito, eikä ruvennu pulppuaa vasta ku loppuvaiheessa. Nyt on kirkas adapteri, laitoin raakana Mr. Musclea alumiiniastiaan ja adapteri sinne ja valmista tuli. Mutta huomasin ennen asennusta toisen ongelman: laitettahan ei saa ohjauslukkoon.. Miten te olette väsänneet rattilukon takas adapterin laiton jälkeen? (Lukitustappi jää juuri ja juuri adapterin alapuolelle minulla)
11.8.2011 11:28
Mitä pohjatöitä minun täytyy tehdä maalatessani variaattorinkoppaa? Täytyykö vilkuille ja takavalolle tehdä pohjatöitä tummentaessa niitä tummennusspraylla?
21.8.2011 20:24
ehdotuksii agille väriks? aatellu spraylla maalata tämmöset täl hetkel mieles:
,
vinkkiä voi laittaa kans muuhun tuunaukseen mut perän muokkaus on harkinnassa jo
23.8.2011 22:06
Alempi vaihtoehto.
Krossitanko ja makustajan penkki kokonaan pois ja sen tilalle kuitua päälle, vilkut mäkeen, faitteri loksu, väriksi joku metallihohtopunainen ja matta-/metallihohtoharmaa yhdistelmä, pahis luomet tai etuvalon reikään verkkoa + joku motonetin tms. sumuvalo verkon taakse valoksi. (tai teet itse). Nii johan muuttuu Kymco hienommaksi!
24.8.2011 12:36
sanokaas kommenttia miltä näyttäis ja mitä viel vois tehdä ???
http://www.motot.net/galleria/kuva87641/
24.8.2011 15:34
No et ainakaan mene pilaamaan tuota maalamalla pinkiksi. Laitat verkkoa reikiin ja menoksi.
30.8.2011 8:42
Kannattaako crossitangollisella skopalla talvella huristella että meneekö sinne etukatteisiin lunta siel adapterin vierestä ja miten sigma tykkää ?
30.8.2011 11:13
Eihän siinä mitään ole, ajelee vaan välillä pyyhkii lumia pois. Kyllähän Sigma kestää, pitää vaan varmistaa ettei magneettiin mene lunta tms. sitten.
30.8.2011 13:51
mulla tykkäs kyllä sigman näyttö jäätyy pakkasilla ja muutenki toimi vähä hitaanlaisesti