Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
29.3.2013 15:06
Mistäs mahtais johtua, kun aeroxi ei oikeen tunnu jaksavan kunnol kiihtyä tai vääntää
30.3.2013 16:53
Kerros vähä, paljo ajettu, viriä, millon on varijousia/mäntää vaihdettu?
1.4.2013 22:29
elikkäs kyseessä -02 vuosimallin aeroxi, vireinä stage 6 pro replica, malossin multivari ja ei ole prikkaa
. Mutta siis ongelmana on että skootteri ottaa piikin suht normaalisti mutta sitten kun antaa hetken aikaa mennä kaasupohjassa niin vauhti hiipuu ja hiipuu jonnekkin 30kmh tienoille sitte pitää hidastaa taas vauhtia sen verran että skootteri ottaa piikin ja taas pääsee jonkin aikaa hyvää vauhtia mutta sitte se hiipuu taas
eli mikä helevetti voisi olla vikana? Yksi kaveri epäili että kaasu ei ottaisi loppuun asti eli ei saisi koko kaasulla ajettua, mutta en ole vielä kerenny kattoa koska kaasukahvan säätövara on kireimmällä mutta kaasarin päässä on myös muistaakseni säätövaraa. Mutta voisiko olla joku muukin vika?
2.4.2013 7:52
Onkos sulla mitkä jouset ja rullat variaattorissa?
Eipä taida tuo kaasukahva olla syynä tohon
2.4.2013 13:03
joku valkonen vp jousi 3.6 gramman rullat ja jotkut punaset kytkin jouset. Remmikään ei ole missään huippukunnossa.
2.4.2013 17:21
osaisko kukaan arviolta sanoo et kauan tulee roksi kestämään kun tekniikkana on= malossi mhr racing 70cc sylinterisarja, mhr kampura, vakio laakerit (vaihdettu 5tonnia sitten) 21mm narakun kaasari, 21mm imukaula, stage6 r1200 putki, malossin multivari? kestääkö nui lohkotsydeemit tai laakerit paljoa
?
2.4.2013 17:52
Reetuhai2 kirjoitti:Kerros vähä, paljo ajettu, viriä, millon on varijousia/mäntää vaihdettu?
about 20 000 ajettu, viriä prikat pois, varijouse ja mäntä vaihdettu alle 500km sitte.
2.4.2013 19:38
Voiko kaasu pohjassa mooaus johtua cdi-boksista?
variaattorista ei anakaan johdu koska tekee samaa paikallaan ollessakin. Skootteri on siis piaggio typhoon jossa forten 70cc pannu,
stage6 vaahtisputsari, vakio 17,5mm dellorto phva ja kuriton vakioputki. Suuttimia on kokeiltu 85-110 väliltä ja kolmella eri kaasarilla ja aina sama vika
3.4.2013 9:19
Ooks kokeillu säätää ilmaruuvia?
3.4.2013 13:48
Voinko laittaa peugeot trekkeriin jossa on kaksijohtoinen puola, yksijohtoisen puolan?
3.4.2013 14:33
Mietin tossa kun on toi speedfigth 2 ja siinä on se keula aivan onneton. Niin että mikä keula menee bolttiksena tohon ton speedfigthin keulan tilalle?
3.4.2013 19:01
-Tomi kirjoitti:Ooks kokeillu säätää ilmaruuvia?
On säädelty jokasuuntaan, kokonaan kun ruuvaa pohjaan niin vastaa ehkä vähän paremmin kaasuun. Tilasin sen uuden cdi-boksin koska se onkin ainut osa koneesta jonka vaihtamista en ole kokeillut variaattoria lukuunottamatta
4.4.2013 10:54
Mikähän vikana kun hyosung rally skootteri kulki vakiona 40 ja nyt kun otin prikan pois niin hyytyy ja on tosi laiska eikä ota edes piikkii ja kulkee 40-50 tasasel ja alamäkeen 60.
4.4.2013 22:06
tyhmä kysymys mutta miten aeroxin jäähdytysnesteet ilmataan
5.4.2013 13:26
Moi!
Tota kaverille ostettii tollane lussupaska uutena
http://www.hondabikes.fi/mallisto/50-cc/nsc50-vision ja tarttis saada kulkee vähä (vitusti) kovempaa, niin omalla kokemuksella en ole paljoa skoottereihin koskenut enkä tiedä mitä kureja tuolla on niin voisiko joku kertona ton mallin kuristuksista ja virityksestä??