Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

22.9.2012 11:08

19mm dellorto ja varin hilppeet löytyy. Oiskohan toi s6 streetrace ainakin vähän parempi kampuraa ajetellen?

Re: Keskustelua sylintereistä

22.9.2012 11:20

Joo Streetracelle sopivat hilppeet sulla on. Jos tehoa haluat hieman enemmän niin myy tuo pro replica pois ja osta pro. Kyllä toi replicakin menee silti.

Streetrace on kampuraa ajatellenkin hyvä valinta, ja mäntääkään ei tartte vaihella kuin n. 8tkm välein. Suosittelen :)

Re: Keskustelua sylintereistä

22.9.2012 12:31

Miksi? Pro replicalla ja proolla on ihan mitätön ero.. Olikohan se silleen, etttö proolla ja pro replicalla on eroa palttiarallaa 0,1hp..

Tässä näkyy tuo erittäin hyvin: http://www.pedparts.co.uk/c/asset/Stage ... hausts.jpg

No oikeastaan pro replica on parempi kuin pro. :D

Re: Keskustelua sylintereistä

22.9.2012 13:42

Ton mukaahan pro replica on parempi ko pro :D

Re: Keskustelua sylintereistä

22.9.2012 22:12

Käytännössä tuo tehoero on mitätön, ja Pro:n tehoalue jatkuu korkeammillakin kierroksilla jolloin sillä pääsee selvästi lujempaa, että minusta tuo Pro ois parempi..

Re: Keskustelua sylintereistä

23.9.2012 2:44

Ja suorituskykyhän riippuu täysin käytetystä sylinteristä. Jollain pytyllä eroa voi olla 0,1 hp, jollain muulla sitä voi olla 4 hp. Turha vetää johtopäätöksiä yhden dynovedon perusteella. Pro on joka tapauksessa huomattavasti kireämpi putki, ja sen kaveriksi tulee laittaa kireä (sport/midrace) sylinteri.

Re: Keskustelua sylintereistä

27.9.2012 17:01

Ois tarkotus viiä toi s6 streetrace koneistajalle joten mitäs kaikkee tolle pitäis tehdä jotta saataisiin kaikki teho irti?

Re: Keskustelua sylintereistä

27.9.2012 18:39

Mees kattelee jkoljon pösö projua niin saat käsitystä.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.10.2012 16:42

Sanokaapa voiko se olla totta että mulle yksi koneistaja sanoi ku vein pytyn hoonaukseen ja pytyn imupuolen helma joka uppoaa lohkoon niin oli halki noh sitten se oli leikannu sen pois ja pytyn hoonannut ja sanoi että kyllä se sillain pelaa! voiko olla mahdollista ja kyllä se mopo eilen lähti käyntiin mutta kun painaa kaasun pohjaan alkaa pätkiä ja röpöttää??

Re: Keskustelua sylintereistä

3.10.2012 18:29

Eijeijeijeijeiejeiej. Ei sitä saa kokonaan poistaa. Siittä pitää olla jonkunverran jäljellä, sellaset piikit helman reunoista tehtynä. Muuten mäntä kippaa ja hupsis, hyvin käy.

Re: Keskustelua sylintereistä

3.10.2012 19:27

Jos otetaan S6 SP MKII ja Motoforce Racing 70cc vertailuun, niin mitä eroja löytyy? SP on tehokkaampi, mutta Motoforce hieman halvempi. Tässä lähinnä kiinnostaa se, että soveltuuko Motoforcelle samat osat kuin Sport Pro:lle, vaikka Motoforce luokitellaankin jo Mid-Race sylinteriksi?

Eli jos tuon Motoforcen ostaa, tarvitseeko esim. kisasähköjä hankkia? 21mm kaasutinkin varmaan riittää ja putkeksi vaikkapa S6 Pro?

Re: Keskustelua sylintereistä

6.10.2012 10:59

Mikäs ois paras 70cc Sportti pytty ? :roll:

Re: Keskustelua sylintereistä

6.10.2012 11:29

Valurautanen vai alumiininen?

Re: Keskustelua sylintereistä

6.10.2012 23:53

Noooo, vaikkapa valurautanen, eipä tuolla niin väliä.

Re: Keskustelua sylintereistä

7.10.2012 0:57

Alumiininen, niin paras on S6 Sport pro mk2, valurautanen niin todennäkösesti S6 Streetrace.