Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.7.2011 14:09
sikajankkia
27.7.2011 19:23
Kuumaliimalla on itselläni kestänyt erittäin hyvin.
27.7.2011 20:22
Ei muuten pysy kuumaliimalla jos täryttää vähääkään enemmän, kuin normaalisti.
Mullakki roxis pultattu subframe ja madallettu jäykkä keula niin ei paljoa ajoa vaadi että verkot repsottaa.
Sikaa vaan niin ei tarvi myöhemmin ihmetellä
28.7.2011 8:58
Mulla ovat pysyneet erittäin hyvin, mutta ei sitä ainetta kyllä säästeltykään.
28.7.2011 13:14
Itellä on tuning verkot kiinni 2-komponenttiliimalla ja irti ei muuten lähde. Samalla liimalla liimattu pieni magneetti eturenkaaseen sigmalle ja hyvin se siinä on pysynyt jo kuukausia kiinni. Kaiken lisäksi tota liimaa saa melkein joka putiikista, itse hain omani s-marketista.
1.8.2011 17:51
Mikä tangon adapteri käy helkama sc skootteriin? meneekö esim tää
http://www.mc-scatter.com/ohjainkannati ... 39895.html
1.8.2011 20:07
peugeot sf2 adapteri/ohjainkannatin menee
1.8.2011 23:11
Joku asiasta tietävä vois kertoo kaikki SUOMEEN tuotavat stage 6 tuning osat ja mistä niitä saisi
1.8.2011 23:23
_T3_ kirjoitti:Joku asiasta tietävä vois kertoo kaikki SUOMEEN tuotavat stage 6 tuning osat ja mistä niitä saisi
Jätä ihan suosiolla stagen6:sen palikat kaupan hyllylle ja keskity olennaiseen esim. karujen katteiden ulkonäön kohentamiseen, maalaamiseen ja osien kiillotteluun. Imo ei ne stage6 brandatut osat kymcostasi hienoa tee.
1.8.2011 23:32
Petzkuu kirjoitti:_T3_ kirjoitti:Joku asiasta tietävä vois kertoo kaikki SUOMEEN tuotavat stage 6 tuning osat ja mistä niitä saisi
Jätä ihan suosiolla stagen6:sen palikat kaupan hyllylle ja keskity olennaiseen esim. karujen katteiden ulkonäön kohentamiseen, maalaamiseen ja osien kiillotteluun. Imo ei ne stage6 brandatut osat kymcostasi hienoa tee.
lähinnä haussa koropalaa, kiksiä jne ei mitään tekniikka osaa
2.8.2011 8:07
Kaasalaisella on ylivoimaisesti suurin valikoima, ja ei niitä kaikkia osia lähellekkään tuoda, koska myyntikapasiteetti ei riitä. Esim. S6:lla on n.10 erilaista käynnistypoljinta. Hommaa verkkopankki niin voit tilata ulkomailta.
3.8.2011 17:05
ois tämmönen kysymys: että ostin roxii semmose "halppis koropalan" jossa ei ees tullu mutteria mukana, joku ihme moxi?? niin kysymykseni on että kannattaako vaihtaa se johonki tnt 25 maksavaakoropalaa vai saako ton mikä makso 10e sisältäen kaks koropalaa kiinni......en kyllä tosin tiedä onko tämä kysymys sopiva tänne mutta silti.
3.8.2011 19:22
Ottaisitko uusiksi tuon kysymyksesi? Tällä kertaa mielellään ymmärrettävästi.
3.8.2011 20:28
Ymmärsin että;
Ostin koropala sarjan mikä maksoi 10e, jossa ei tullut kiinnikkeitä, kannattaako minun tehdä itsekiinnikkeet, vai ostaa suoraan TNTn 25e maksava koropala, jossa kaikki tilpehöörit mukana jo ostaessa?
Siis teenkö kiinnikkeet itse vai en?
>> Jos luotat, että oma kiinnikkeesi kestää, niin siitä vaan, mutta jos pulttisi, nippusiteesi, liimavirityksesi(IHAN MIKÄLIE) pettää, niin vituikshan koko skodu menee..
6.8.2011 14:35
Morjensta kaikki. Mun seuraava proju ois laittaa mun Kymco Super 9 AC:hen krossitanko ja adapteri, kummatkin jo hankittu. Adapteri on Boosterin ja se on sorvattu valmiiksi edellisen omistajan toimesta, adapterissa on kaksi reunan kiristintä, yksi kierrekiristin adapterin kyljessä, toppari ja yksi läpivienti isolle pultille, joka on jälkeenpäin tehty. Eli saisinko sen porattua suoraan läpi haarukkaputkesta jos kiristää muut kiinnitysosat niin hyvin kiinni kun mahdollista, ja tangon viel ni voi kattoo että on varmasti suorassa renkaan kanssa?