Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.3.2012 0:37
Kääntä kirjoitti:"osa"
eihän niitä oo muistaakseni ku 3, ja kahdella ajo vielä menee mut jos on vaan 1 nii alkaa jo pitemmän päälle haittaamaan.
Yksi liukupala kai siellä loppuvaiheessa oli.
8.3.2012 15:24
Käykö 4-tahti skobasta otettu käynnistyspoljin 2-tahtiskobaan? Tarvitsin polkime keewayhyn eikä vitti tilata mistään ku olis tarjolla purku kiinaskobasta.
8.3.2012 16:15
Tottakai käy, jos käynnistyspolkimen akseli on saman paksuinen.
8.3.2012 17:26
Paljonko pitäs normaalisti olla puristuspainetta 07 derbi x-racessa?
8.3.2012 18:36
Yam4ha kirjoitti:Tottakai käy, jos käynnistyspolkimen akseli on saman paksuinen.
ja tietty sama booritus. eli toisinsanoen pitää olla tod.näk "saman valmistajan" tekemä se toinenki kone josta sen ottaa
9.3.2012 18:48
Moikka!¨
Mulla on tuon -09 Aeroxin kanssa ongelmia. Eli kylmällä kelillä joku -0-10 astetta pakkasta, niin roksi ei meinaa lähteä käyntiin jos on ollut yönsä tai pari kolme tuntia ulkona. Automaattinen ryyppy vaihdettu vaijerilliseen ryyppyyn ja kaasuvaijeri vaihdettu lähipäivinä. Pitääkö tuon vaijerillisen ryypyn kanssa pistää isompi suutin? ja minkälaiset ois hyvät säädöt esim. ilma/tyhjäkäynti? (nytten on viriä vain tehari ja paikalla on 70. suutin
Sitten tuli huomattua myös sellainen homma että kaasuvaijerin ja ryyppyvaijerin vaihdon jälkeen roksi käynnistyy vielä huonommin. Kaasuvaijeri on liian löysä joten sitä täytyy kiristää kaasarin puolelta kaikki ylimääräset pois. Ja myös tuntuu että tehoa on kadonnut noiden osien vaihdon jälkeen, tunsin sen kun ajoin ylämäkeen, niin hyytyi todella paljon. Veikkaan että ryyppy olisi kokoajan hieman päällä?
Mitä hyviä neuvoja te osaisitte antaa, sillä nämä kylmäkäynnistysongelmat ovat olleet tuon roksini kanssa muuttuneet joka v*tun päiväiseksi riesaksi. Kun pidän +20asteisessa tallissa niin lähtee ensimmäisellä polkaisulla mutta kun ulkona pitää niin ei lähde edes 15:llä toista polkaisulla?? ps. roksilla ajettu 14tuhatta ja mäntä vaihettu 2tuhatta kilometriä sitten. Hyvin roksi toimii käyntiin lähdettyään, mutta helpommin saisi/pitäisi lähteä.
Kiitos jo etukäteen, pahoittelen tuota tekstin määrää, mutta ei voi mitään
9.3.2012 19:48
Vaiha 5 numeroo isompi suutin ja koita sitte.
10.3.2012 23:18
Eikös tuorevoiteluletkusta pitäisi tulla öljyä pitkään startatessa.. ?
11.3.2012 13:38
Pitäshän sieltä.
11.3.2012 14:18
Eipä tullut.. Mutta kun yön oli tuorevoiteluletku irti niin oli valuttanut kivasti öljyä koneen päälle..
11.3.2012 14:22
No aika kauan saa startata että sieltä jotain tulisi kun n. 1800rpm tyhjäkäynnilläkin sitä piti odottaa varmaan 5-10s että sieltä alkoi tulla.
11.3.2012 14:32
No uskon kyllä että toimii niin ei siitä sen enempää
15.3.2012 3:03
pikaista apua tallinpohjalta löytyy tällänen aprilia sr 50r factory ruisku malli ongelma se että tulppa kastuu heti kun starttaa. ja kun ottaa bensapumpun letkun ruiskusta irti lähtee käyntiin ja käy niin kauan että bensaloppuu. mutta hetiku laittaa bensapumpun letkun takasin niin tulppa kastuu saman tien startatessa ?! ruiskun säädöt päin vit**a ? ruisku hajalla?? pikaista apua ! kiitos
16.3.2012 20:07
Selvittäkääs nyt tyhmälle, että mistä kaikkialta sinne cdi-boxiin tulee johtoja?
18.3.2012 9:51
Moro!
En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta kysytään nyt kuitenkin. Mitä skootteeria suosittelisitte viritykseen? Tarkoituksena olisi ostaa käytetty (vm 00-09) skootteri kesäksi joka olisi tarkoitus laittaa kulkemaan ainakin sen 100km/h.