15.4.2013 22:44
17.4.2013 14:13
17.4.2013 15:56
Pitänee paikkaansa, Raskoneella poraavat sylinterin männän mukaan, eli sylinterin koneistamolle mennessä se mäntä on jo laitettu mukaan. Siellä koneistajajamppa sitten mittoo männän varmuuden vuoksi ja poraa sylinterin sen mukaan oikeaan kokoon.Shatter kirjoitti:SpareWheelin kautta käytin pytyn porauksessa Raskoneella ja olin sinnekin päin ihan mielenkiinnon vuoksi yhteydessä ja kun mainitsin olisiki vahingossa tullut liian iso mäntä mukaan, oli myyjä heti että ei ole millään mahdollista
Kuulostaa ja vaikuttaa liian laihan olevan syynä kiinnileikkaamiseen. Männän päällä karsta on kuivaa ja mustaa, mikä viittaa laihaan seokseen. Liian rikas seos taas puhdistaa männänlakea ja myöskin alentaa lämpötilaa, jolloin karsta ei pala kiinni. Kaasun löysääminen on käytännössä katkaissut öljybensaseoksen virtaamisen koneeseen ja tällöin se on viimeistään naarmassut kiinni. Lisäksi karstan pitäisi olla täysin mustan sijaan aavistuksen ruskehtavaa. Tässä esimerkki alle sata kilometriä ajetusta männästä, jolloin seokset ovat olleet kohdillaan.Shatter kirjoitti:nyt kun sai muutaman viikon jälkeen vihdoin inspiraation laittaa kone paikoilleen niin sisäänajon aikana suoralla pätkällä kaasun löysätessä mopo sammui ja imaisi koneen jumiin kevyesti, lähti kuitenkin heti uudestaan käyntiin ja matka jatkui kunnes määränpäässä alkoi taas oireilla siten että vaikka kaasu oli pohjassa ei tahtonut mihinkään kulkea ja kun sammutti haiskahti kitkerälle. nooh, aattelin sitten että jos öljypumpussa oli remontin jäljiltä vielä ilmaa ja olisi voitelu loppunut, mutta konetta avatessa löytyi jännä yllätys, ei naarmuja mutta lämpöjälkiä imu- sekä pakopuolella.
17.4.2013 16:12
17.4.2013 22:50
17.4.2013 23:50
18.4.2013 0:02
Shape kirjoitti:Pitänee paikkaansa, Raskoneella poraavat sylinterin männän mukaan, eli sylinterin koneistamolle mennessä se mäntä on jo laitettu mukaan. Siellä koneistajajamppa sitten mittoo männän varmuuden vuoksi ja poraa sylinterin sen mukaan oikeaan kokoon.
Kuulostaa ja vaikuttaa liian laihan olevan syynä kiinnileikkaamiseen. Männän päällä karsta on kuivaa ja mustaa, mikä viittaa laihaan seokseen. Liian rikas seos taas puhdistaa männänlakea ja myöskin alentaa lämpötilaa, jolloin karsta ei pala kiinni. Kaasun löysääminen on käytännössä katkaissut öljybensaseoksen virtaamisen koneeseen ja tällöin se on viimeistään naarmassut kiinni. Lisäksi karstan pitäisi olla täysin mustan sijaan aavistuksen ruskehtavaa. Tässä esimerkki alle sata kilometriä ajetusta männästä, jolloin seokset ovat olleet kohdillaan.
Bensan sekaan sekoitettu öljy kasvattaa polttoaineen viskositeettia ja ainakin näin teoriassa polttoaineen virtaus heikkenee lisäöljyn myötä, jolloin seos laihenee. Onko sisäänajoa varten vaihdettu isompaa suutinta?
Itse kyllä lähtisin vikaa etsimään sieltä seospuolelta. Imuvuodot, tukkeumat kaasuttimessa yms.
18.4.2013 0:31
18.4.2013 7:34
18.4.2013 10:27
18.4.2013 13:11
18.4.2013 16:43
Mikä vois olla roxissa vikana kun toimi normaalisti ja sitten ei lähtenyt enää käyntiin?
Kannen tiiviste oli menny ainaki ja läpät raotti homona ja niiden vaihtamisen jälkeen sen sai käymään mutta ei kiertäny kunnolla .Nyt vaihdoin stefan varin puolelta kun sekin näytti vuotavan, mutta nyt ei lähde edes käyntiin.
18.4.2013 22:42
21.4.2013 13:53
21.4.2013 15:08