Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
6.9.2012 17:19
Koneistamossa tuon teettäsin. Mutta kiinnostas vaan tietää että onko noita 2t putkituksia tehty. Toinen vaihtoehto olis löytää muutaman millin isompi poraukseltaan oleva sylinteri kuin 47mm mistä lähtis modaamaan. Ainakin
vaaka minarellin sylkkä on ainakin modattu ditechiin
6.9.2012 18:04
Onks sillä välii miten päi noi männän renkaat laittaa ? Siis kumman ylös ja kumman alas ku työntömitan kans mittasin ja molemmat oli kaikinpuoli saman kokoset.
6.9.2012 18:38
Jos männänrenkaissa on pienet viisteet, ylempi männänrengas viiste ylöspäin ja alemmassa alaspäin, kuitenkin on hyvä sormilla puristamalla tarkistaa että rengas painuu uraansa täysin. Renkaan profiili ei myöskään aina ole ''kuutiomainen''
E: Laita kiinni vaa
Viimeksi muokannut skrymer päivämäärä 6.9.2012 20:45, muokattu yhteensä 1 kerran
6.9.2012 19:22
No sormil ku paino niit renkai ni ne meni iha sillee kasaa ku niitten kuuluuki ja niihi viisteihi tai koloihi tai mitä onkaa ni niitten välii jää simmone v mallinen aukko ja molemmat renkaat meni ylös ja alas eli voi varmaa vaa laittaa kiinni ?
7.9.2012 8:14
Leiponuhan se on, vissiin lämpänny sitte useemmanki kerran. Ootko varma ettei käy laihalla? Koska toi viittais siihen että on laihalla, kun jatkaa eteenpäin, pätkii ja sitte vasta hidastaa. Ja onks sulla lämpöarvon kylmempi tulppa ku vakio?
7.9.2012 11:00
Millasilla seoksilla on ajettu? Entäs suutin ja ilmanputsari? Luultavasti käynyt hieman laihalla ja/tai ei ole lämmitetty kunnolla ennen ajoa. Tulpaksi BR8HS. Kyllä tuolla vielä ajelee.
Kyselit joskus tuon viilauksesta, tässä pari vinkkiä pakoaukon viilauksen lisäksi.
7.9.2012 12:41
Juu eli br9hs taitaa olla nyt kiinni niin onks se liian kylmä? Ja tuorevoitelu on kiinni + sitte 3,8litran sekkaan joku desi suunnillee öljyä?(varmaanki liian vähän.. ja taitaa olla 82 suutin nyt 17.5mm lortossa ku isommat tuntuu antava liikaa bensoo) :S Ja sit nuo viilaukset nii tuosta vaa leikkaa nuo palat irti ja tasottaa vähä? Ja mites pakoaukosta ku se on tommone ovaalin muotone? Ja pystyykö tolla vielä ajaa
7.9.2012 12:48
Justhan jonik1 sano että kyllä tuolla vielä ajelee. Öljyä pitäs olla riittävästi, varmin tietysti aina kun ei ole tuorevoitelua. Ootko nyt varma ettei käy laihalla? Ja kannattaa se tulppa vaihtaa.
Sitte hienommalla santapaperilla kannattaa vähä hioo noita leipomisjälkiä, että tasottuu.
7.9.2012 12:49
Reetuhai2 kirjoitti:Sitte hienommalla santapaperilla kannattaa vähä hioo noita leipomisjälkiä, että tasottuu.
Tai sitten käyttää kevyesti hoonauksessa.
7.9.2012 12:52
Toki pytyn voi hoonauttaa, mutta männän jälkiä suosittelen hiomaan.
7.9.2012 13:16
Paljonko toi hoonaus maksais? Ja millasella santapaperilla?
7.9.2012 13:36
Hienolla vesihiomapaperilla ja tuo 82 suutin kuulostaa kyllä aika pieneltä..
7.9.2012 14:18
Mitenkä hienolla
D? Ja br8hs ton 9:n tilalle? Ja sit isompaa suutin kokkeilee?
7.9.2012 14:31
dwacz kirjoitti:Paljonko toi hoonaus maksais? Ja millasella santapaperilla?
Hmm. 600-1000 paperilla. Hoonaus maksaa 20-30€.