Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.5.2011 12:00
joo just sellast e5 hankkimas ehkä
22.5.2011 21:10
Jos et haluu maksimaalista virtausta, ni dopplerin air venturi vois olla kans yks vaihtoehto.
23.5.2011 13:26
Joo tossa viime sivulla keskustelitte piaggiosta, jossa 17,5mm kaasari. Niin minkä kokoista suutinta suosittelette vakio ilmanputsaril ja tukitulla hukkiksella? Reikä levy on poissa kaasuttimesta. Ei pysty tällä hetkellä antaa kaasua ollenkaan, muuten sammuu.
23.5.2011 15:59
Pistäppä eka vaikka 5 numeroo isompi, sitte nostat aina kahella.
23.5.2011 18:47
Ilman reikälevyä 60 vois olla aika passeli. Ainakin itsellä oli
31.5.2011 23:56
sanokaas ny, että onko mitään hyötyy ostaa vaparia ku aijon ostaa leovince zxn (kurit pois ofc) ja dellorton 17,5 phva? vai jatkanko ajelua vakioputsarilla
1.6.2011 0:39
Vakio ehdottomasti paras tehari vireillä.
1.6.2011 7:52
Mitenkäs usein noita ilmanputsareita kannattaisi vaihella? Vakio ollut 4000km, mutta tuskin vielä on vaihdon tarve lähelläkään? Toki siihen vakiokoppaan löytyi Scooter-Attackilta tollanen Malossi, jonka pitäis vähän enempi ilmaa päästää lävitseen, mutta tätä tuskin tarvitsen vielä teharin kanssa.
1.6.2011 9:13
Itselläni ainakin aikoinaan vaihtoivat ilmansuodattimen 6000 huollossa. Aeroxiin tosin vaihdoin 3600 kohdalla, mutta suodatin oli käytännössä uusi. Tuo Malossin suodatin on kyllä hyvä, itse olen ajanut sillä vakio- ja tehoputkella, tuntuu tosiaan antavan paremmin ilmaa. Ja ainakin itselläni toimii jopa paremmin kuin vakio. Eihän se kallis panostus ole.
1.6.2011 10:09
Ite oon ajanu 18k vakioputsaril ja piikil 33k vakioputsaril, kumpiki on ku tehtaalta tulleita. Ei ne käytössä kulu, vaan menee likaseks. Putsaan aina bensal ja öljyän sen jälkee.
Itel o ntte toi malossin putsari vakiolootas, iha läpäl ostin. Ajaaha se asiansa, mut ei sitä viritysmieles kannata. Iha kiva se kyl on, tulee henkistä tehonlisää
1.6.2011 13:17
Ei se ainakaan suuri ole, mutta omasta mielestäni toimii paremmin teharin kanssa.
1.6.2011 15:14
Ja iks pitäis putsaria uusia jos se ei mee paskaks? Kyllä meilläki on stalkkerissa (ajettu joku 16,5tkm) vakioputsari, keväällä avasin sen ja putsasin sekä öljysin. Hyvin se toimii.
joosee kirjoitti:sanokaas ny, että onko mitään hyötyy ostaa vaparia ku aijon ostaa leovince zxn (kurit pois ofc) ja dellorton 17,5 phva? vai jatkanko ajelua vakioputsarilla
Kyllä sen vakion pitäisin, mutta vaparista sais ehkä just 5km/h lisää huippuja. Eli ei kyllä hirveetä järkee kun äänet ja kulutus nousee.
12.6.2011 23:47
Tähän väliin ajattelin kysyä neuvoa. Eli mulla on -98 vm MBK Nitro viriä on kurit pois, isompi suutin (75) menee joku 60km/h. Oisin hankkimassa uutta ilmanputsaria, mikä olis hyvä sellanen? Kaasarina on siis vakio 12mm lortto. Kannattaako mun hankkia uus vai toimiiko tossa vakioputsari paremmin?
13.6.2011 9:46
Vakio on noille on paras. Jos jotain haluat välttämättä tehdä niin vaihda suodatin ne ei paljoa maksa.
18.6.2011 17:08
Mites tän Malossin vakiokoppaan menevän ilmanputsarin kanssa, tarvitseeko se öljytä ennen paikalleenlaittoa? Ja jos tarvitsee, niin miten/mikä öljy tähän sopii? :d Kiitos!