Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua ilmanputsareista

22.5.2011 12:00

joo just sellast e5 hankkimas ehkä

Re: Keskustelua ilmanputsareista

22.5.2011 21:10

Jos et haluu maksimaalista virtausta, ni dopplerin air venturi vois olla kans yks vaihtoehto.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

23.5.2011 13:26

Joo tossa viime sivulla keskustelitte piaggiosta, jossa 17,5mm kaasari. Niin minkä kokoista suutinta suosittelette vakio ilmanputsaril ja tukitulla hukkiksella? Reikä levy on poissa kaasuttimesta. Ei pysty tällä hetkellä antaa kaasua ollenkaan, muuten sammuu.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

23.5.2011 15:59

Pistäppä eka vaikka 5 numeroo isompi, sitte nostat aina kahella.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

23.5.2011 18:47

Ilman reikälevyä 60 vois olla aika passeli. Ainakin itsellä oli ;)

Re: Keskustelua ilmanputsareista

31.5.2011 23:56

sanokaas ny, että onko mitään hyötyy ostaa vaparia ku aijon ostaa leovince zxn (kurit pois ofc) ja dellorton 17,5 phva? vai jatkanko ajelua vakioputsarilla 8)

Re: Keskustelua ilmanputsareista

1.6.2011 0:39

Vakio ehdottomasti paras tehari vireillä.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

1.6.2011 7:52

Mitenkäs usein noita ilmanputsareita kannattaisi vaihella? Vakio ollut 4000km, mutta tuskin vielä on vaihdon tarve lähelläkään? Toki siihen vakiokoppaan löytyi Scooter-Attackilta tollanen Malossi, jonka pitäis vähän enempi ilmaa päästää lävitseen, mutta tätä tuskin tarvitsen vielä teharin kanssa.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

1.6.2011 9:13

Itselläni ainakin aikoinaan vaihtoivat ilmansuodattimen 6000 huollossa. Aeroxiin tosin vaihdoin 3600 kohdalla, mutta suodatin oli käytännössä uusi. Tuo Malossin suodatin on kyllä hyvä, itse olen ajanut sillä vakio- ja tehoputkella, tuntuu tosiaan antavan paremmin ilmaa. Ja ainakin itselläni toimii jopa paremmin kuin vakio. Eihän se kallis panostus ole. ;)

Re: Keskustelua ilmanputsareista

1.6.2011 10:09

Ite oon ajanu 18k vakioputsaril ja piikil 33k vakioputsaril, kumpiki on ku tehtaalta tulleita. Ei ne käytössä kulu, vaan menee likaseks. Putsaan aina bensal ja öljyän sen jälkee.

Itel o ntte toi malossin putsari vakiolootas, iha läpäl ostin. Ajaaha se asiansa, mut ei sitä viritysmieles kannata. Iha kiva se kyl on, tulee henkistä tehonlisää :lol:

Re: Keskustelua ilmanputsareista

1.6.2011 13:17

Ei se ainakaan suuri ole, mutta omasta mielestäni toimii paremmin teharin kanssa. :lol:

Re: Keskustelua ilmanputsareista

1.6.2011 15:14

Ja iks pitäis putsaria uusia jos se ei mee paskaks? Kyllä meilläki on stalkkerissa (ajettu joku 16,5tkm) vakioputsari, keväällä avasin sen ja putsasin sekä öljysin. Hyvin se toimii.
joosee kirjoitti:sanokaas ny, että onko mitään hyötyy ostaa vaparia ku aijon ostaa leovince zxn (kurit pois ofc) ja dellorton 17,5 phva? vai jatkanko ajelua vakioputsarilla 8)

Kyllä sen vakion pitäisin, mutta vaparista sais ehkä just 5km/h lisää huippuja. Eli ei kyllä hirveetä järkee kun äänet ja kulutus nousee.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

12.6.2011 23:47

Tähän väliin ajattelin kysyä neuvoa. Eli mulla on -98 vm MBK Nitro viriä on kurit pois, isompi suutin (75) menee joku 60km/h. Oisin hankkimassa uutta ilmanputsaria, mikä olis hyvä sellanen? Kaasarina on siis vakio 12mm lortto. Kannattaako mun hankkia uus vai toimiiko tossa vakioputsari paremmin?

Re: Keskustelua ilmanputsareista

13.6.2011 9:46

Vakio on noille on paras. Jos jotain haluat välttämättä tehdä niin vaihda suodatin ne ei paljoa maksa.

Re: Keskustelua ilmanputsareista

18.6.2011 17:08

Mites tän Malossin vakiokoppaan menevän ilmanputsarin kanssa, tarvitseeko se öljytä ennen paikalleenlaittoa? Ja jos tarvitsee, niin miten/mikä öljy tähän sopii? :d Kiitos!