Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.5.2013 20:23
Vettä mennynnä sähköihin? Vaihda erityisesti tulpanhattu jos se on vakio peltinen, se on erittäin paska, soveltuu ainoastaan rutikuivilla aavikoilla ajeluun. Vetisemmissä oloissa vakiohattu lyö läpi herkästi.
13.5.2013 11:54
Mites tollaset 90cc pytyt mahtuu tohon 139QMB-koneeseen vai joutuuko lohkoa mahdollisesti avartelemaan?
13.5.2013 12:26
On ihan tapauskohtaista. Mä jouduin omastani avartaan jo 72cc sylinterillä. Syy; Koneistus pielessä.
13.5.2013 14:48
Joo näin vähän arvelinkin. Mutta joillakin kai mennyt ihan heittämällä kiinnikin?
13.5.2013 14:51
Nuo kiinan nelariskobat on kaikkialla muualla paitsi euroopassa perusmallina 80cc joten siihen asti pitäisi mennä pytyt melko suurella varmuudella heittämällä. 90cc menee ja on mennyt myös heittämällä ellei ole lohkot koneistettu kieroon.
13.5.2013 16:07
oisko kellään heittää kymco agilityn varihihnan mittoja? en millään muista niitä.
13.5.2013 16:33
Retroilija kirjoitti:Pitkää matkaa ajaessa kaasu koko ajan pohjassa mopo tykkää muutaman minuutin välein pätkähtää sekunniks pariks, niiku sytytys katois. Mistäs johtuis?
Sit vielä, oisko laskettu isovenakansi järkevä ostos vakiopytyn kaveriks? Kuutioita en lisää.
13.5.2013 17:37
Jupesetä kirjoitti:Vettä mennynnä sähköihin? Vaihda erityisesti tulpanhattu jos se on vakio peltinen, se on erittäin paska, soveltuu ainoastaan rutikuivilla aavikoilla ajeluun. Vetisemmissä oloissa vakiohattu lyö läpi herkästi.
Eikait sähköjen toimivuus liity huonoon liikkuvuuteen mitenkään?
13.5.2013 17:41
Vaikuttaahan se jos on kipinän kanssa häikkää. Varsinkin kun oireet ilmestyi painepesurilla pesemisen jälkeen.
13.5.2013 19:53
puhdistin kaasuttimesta suuttimet. bensaa tulee hyvin kun imen alipaineletkusta niin vika ei ole letkuissa. laitoin sitten pelkän imukaulan paikoilleen ja alipaineletkun kiinni siihen ja tukin sormella imukaulan niin bensaa tuli reilusti ja moottori imi hyvin. mutta kun laitan kaasarin paikoilleen niin alipaineletkuun ei tule enää imua. mikä on vikana?
tarkistin imukaulan enkä löytänyt mitään vuotokohtaa.kiristin myös imukaulan ympärillä olevan klemmarin kunnolla.
13.5.2013 20:23
Kumpi ois parempi rulla tonne, RMS vai Naraku HD?
13.5.2013 21:37
Jupesetä kirjoitti:Vaikuttaahan se jos on kipinän kanssa häikkää. Varsinkin kun oireet ilmestyi painepesurilla pesemisen jälkeen.
osaatko tarkentaa missä ongelma voisi olla?
13.5.2013 21:50
rolle1 kirjoitti:puhdistin kaasuttimesta suuttimet. bensaa tulee hyvin kun imen alipaineletkusta niin vika ei ole letkuissa. laitoin sitten pelkän imukaulan paikoilleen ja alipaineletkun kiinni siihen ja tukin sormella imukaulan niin bensaa tuli reilusti ja moottori imi hyvin. mutta kun laitan kaasarin paikoilleen niin alipaineletkuun ei tule enää imua. mikä on vikana?
tarkistin imukaulan enkä löytänyt mitään vuotokohtaa.kiristin myös imukaulan ympärillä olevan klemmarin kunnolla.
Vaihda alipainehana.
Retroilija kirjoitti:Kumpi ois parempi rulla tonne, RMS vai Naraku HD?
Molemmat yhtä paskoja. Ei väliä. Molemmat toimii yhtä hyvin.
tuutti3 kirjoitti:Omassa Baotian Titan T4:sessa on seuraavanlainen ongelma että on kadonnut tehot kun painepesurilla menin sitä sitten pesemään...
Ei siis jaksa vääntää juuri yhtään edellisiin ajoihin verrattuna ja huippunopeuskin on paljon pienempi.
Nopeus pyörii mittarin mukaan 48km/h ja ennen on ollut about 59km/h
Missä mahtaa olla ongelma?
EDIT: kierroslukemat ovat 4000 ja ennen on helposti voinut 7000 kieppeillä pyörähdellä.
Aika varmasti variaattori jumittaa. Myös kaasrin kalvossa voi olla reikä--> ei toimi.
Edit: Mukavan Quote monsterin saa tehtyä.
13.5.2013 21:58
Eikö se tarkoita että alipainehana on kunnossa kun tulee bensaa silloin kun imee suulla?
13.5.2013 22:15
Ei pakolla. Ainakaan minulla ei jaksanut kaasari avata bensahanaa vaikka imien aukesi helposti.