Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
28.2.2012 23:22
Jatkot sitten variaattoritopicissa. Kannattaa lukea tietopankin artikkeli Variaattorin toimenpiteistä, se on linkattuna varitopicin aloituspostaukseen.
29.2.2012 13:32
Meneekö sama Leovince ZX kaikenikäisiin roxeihin? Tai tarvitseeko isoa modausta 1999 ja 2010 välillä?
29.2.2012 13:53
Menee suoraan.
1.3.2012 22:22
Tilasin LeoVincen ja nyt irrottelin alkuperäistä putkea. Mitähän tuolla hapetusletkulle pitää tehdä? Ja sattuisiko joku tietämään kuvallista ohjetta tuon putken vaihtamiseen?
Onko se tarkoitus vain nipsaista irti ja tukita? Mistähän kohtaa vai ihan juuresta?
Otin havainnollistavan kuvan asiasta. Mistä kohtaa irrotan ja tukin? Mikä numero siis:
Millähän olette muuten tuon tukkineet?
Sitten toinen kuva...
Siis mikä juttu tämä nyt on?! Onko tuo tarkoitus rälläköidä pois? Eihän tuon kanssa mahdu tekemään mitään. Muutenkin todella ahdasta.
1.3.2012 22:28
Irti vaa ja tukit. Ja ei siinä putken vaihdossa oo mitää vaikeeta, vanha irti ja uus tilalle. Kiinnityspultit pytystä eka ja sitte kannakkeitten pultit.
1.3.2012 23:00
Irti, irti mutta mistä kohtaa? Ja lisäksi en pääse siihen pulttiin käsiksi, koska valmistaja on hitsannut runkoon tuon putkenpätkän, joka kuvassa näkyy.
2.3.2012 13:00
Ykkösen kohdalta irti ja ei tarvitse tukkia mitenkään tuota.
Mulla ei ollu omassa Runnerissa tuommosta tappia tuolla, vaikka sama moottori onkin, joten rälläkällä vaan pois se, josset keksi sille käyttötarkoitusta.
2.3.2012 13:28
Ilmeisesti ainoa tarkoitus on estää muun kuin vakioputken käyttö. Tuo tappihan ei ole osa runkoa vaan se on vain hitsattu parilla pisteellä kiinni.
2.3.2012 14:57
Onko kellään kokemusta leovince gp putkesta missään vehkeessä?
2.3.2012 22:12
Mikä tuo metallinen rinkula, jossa on sellaisia hampaiden tapaisia nypyjä tossa pakoaukon suulla on? Tarviiko laittaa se uudelleen kun vaihan putken? Kyseessä siis piaggion koneellinen särä?
3.3.2012 12:00
Tuume kirjoitti:Mikä tuo metallinen rinkula, jossa on sellaisia hampaiden tapaisia nypyjä tossa pakoaukon suulla on? Tarviiko laittaa se uudelleen kun vaihan putken? Kyseessä siis piaggion koneellinen särä?
Itse otin eilen putken irti piaggiollisesta särästä enkä huomannut pakoaukossa mitään tiivistettä tai muutakaan erikoista.
Sen sijaan saitko tehoputken mahtumaan leikkaamatta tuota tappia, josta on kuva tuossa ylempänä?
Voihan se olla, että leovince zx-r mahtuu. mittasin vakioputken halkaisijaksi alkukäyrästä 25mm ja leo ilmottaa halkaisijakseen 28mm.
3.3.2012 15:44
En ole vielä kokeillut sovittaa putkea, mutta jos tapin kanssa tulee ongelmia niin surutta sahaan pois.
7.3.2012 16:03
Tuume kirjoitti:En ole vielä kokeillut sovittaa putkea, mutta jos tapin kanssa tulee ongelmia niin surutta sahaan pois.
Tänää nappasin leosta kuristuksen pois (ärsyttävää nysvätä TEHOputkea kuristuksista vapaaksi) ja lisäksi rälläköin tuon runkotapin pois. Feikkidremelillä yritin aluksi jynkyttää tappia irti mutta eihän siinä palanut kuin laikkoja. Kovaa tavaraa...
Hieman tosin naurattaa nuo putken mukana tulleet ohjeet joissa sanotaan, että tuon runkotapin pois otto onnistuu pihdeillä. Sen kaverin haluan nähdä, joka sen tekee. Itselläni oli niin vahvasti hitsattu ettei mitään jakoa edes kokeilemilani isoilla putkipihdeillä.
12.3.2012 2:21
Oisko yasuni R parempi putki valurautaselle 70cc:lle kuin S6 Pro Replica? Kysyn siksi koska S6 Pro ois hyvä, mut se ei oo e-hyväksytty, kuten Yasuni R taas ois.
12.3.2012 14:26
Mitä väliä sillä e-hyväksynnällä on