Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.8.2012 23:03
Mites kun pro replica pitää aika kovaa meteliä, niin vuotaa vissi vähän pakoaukon juuresta.
Miten sen sais kuriin ko oon tehny uudet tiivisteet 2 sellasta ohutta päällekkäin.
Ja vähän tulee sellasta mustaa vellii sinne vieläki ja äänet suhteellisen kovat.
12.8.2012 23:24
Ettei ois villat palanu/änkän reikäputken reijjät menny tukkoon? Niitä reikiä kannattaa suurentaa, niin vaimentaa paremmin.
13.8.2012 2:01
Paljo S6 Racingissä männänvaihtoväli? 2tkm?
13.8.2012 2:08
Voihan sillä nätisti ajelemalla päästä vähä pitempäänki. Mutta jos jokapäiväseen ajoon aiot niin en kyllä suosittelis.
13.8.2012 9:57
No mitänyt koulumatkat 5km edestakas ja välillä rinkiä.. Kai se aina muutaman kuukauden kestää ajella. Halvalla ku saisin. Saan sen n. 50e hintaan, joten siitä ku laskeskelee nii 2 mäntää voi vaihtaa iha huoletta ennenku tulee sport pron hinta täytee ja sitte ku on ne 2 mäntää vaihellu nii sport prossakin on jo männänvaihtoaika, joten oikeestaan kolme mäntää menee..
Kyllä kai se yhen kesän menee tolleen, kun kilsoja tulee se n. 4-5tkm
Eipä toi männänvaihto iso homma ole, eikös se myös ollu niin, ettei alumiinisylintereitä paljon tartte sisäänajaa? Käyttää lämpimäks, antaa jäähtyä kylmäks ja se on siinä?
13.8.2012 10:34
No jos ei enempää tuu kilsoja niin sitte viel vois hankkiikki. Alupytty ajetaan sisään niin että annetaan olla 15min tyhjäkäynnillä, sitte annetaan jäähtyä. Toki ekat kilsat voi ottaa vähä rauhallisemmin.
13.8.2012 10:45
Joo no eiköhän toi sitte tuu tohon tulevaan skootteriin, jonka halvalla haen
Makeeta, nyt jää sitte nelarit niin pahasti
13.8.2012 11:11
Jäähän ne, mutta muista että kunnon Mid-Race setti sitte kyllä maksaaki jonku verran.
13.8.2012 11:17
Joo, siis mulle on tulossa ton lisäksi kaikkea muutakin hilpettä. Kytkin, vari, R1200-putki, jotkut kisasähköt valopuolalla yms. Kyllä mulla rahaa löytyy, ja jossei nyt niin sitte ens keväänä laitetaan loppuun saakka kuntoon!
edit. Tai siis ei rahaa mitenkään liikaa ole, mutta kesätyörahoille pitää jotain keksiä
13.8.2012 12:11
Reetuhai2 kirjoitti:No jos ei enempää tuu kilsoja niin sitte viel vois hankkiikki. Alupytty ajetaan sisään niin että annetaan olla 15min tyhjäkäynnillä, sitte annetaan jäähtyä. Toki ekat kilsat voi ottaa vähä rauhallisemmin.
Päteekö kaikkiin vempeleisiin, että ei tarvi ton kummemmin ajaa sisään.
Siis alupyttyä.
13.8.2012 13:16
Alu, eli pinnotettu, Nicasil pytty ajetaan noin sisään.
13.8.2012 18:09
Pakko kysyä tosta pro replicasta vielä, että voiko tosiaan olla että siinä on vaan noin kovat äänet, että kun tossa pihalla ilman kypärää koittaa niin alkaa melkeen korvissa soimaa, oottako te joutunu tekee niitä reikiä sieltä änkästä isommaksi?
Ei mulla siinä ennen noin kovat äänet ollut...
Pakoaukon tiiviste vuotaa vähän, mutta sammuu kyllä kun tukkii putken....
Vuotaa siis sellasta mustaa vellii sieltä.
13.8.2012 18:35
Tuki sekin kolo. Ja kyllä Pro Replicassa/Prossa on aika onnettomat ne reijät, poraat isommiks.
14.8.2012 19:02
Itse epäilen että ääni tulee juuri tuolta pakoaukosta. Itselläni on myös sama juttu kovien äänien suhteen. Putkea joutuu kääntelemään että saa tiiviksi alkukäyrästä.
14.8.2012 19:39
Next-ärräss oli sama ongelma, että sai miten vaa käännellä tiivisteen kera ja aina vuoti alkukäyrästä. Ongelma kuitenki korjaantui sillä, että pistin 2 samanlaista tiivistettä alkukäyrään.