Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.9.2011 11:37
Juu, alussa huutaa kauheena, pikku hiljaa alkaa kiihtymä ja sitten lähtee melko normaalisti. Vika tuli siitä, kun purkasin variaattorin, puhdisti ja tarkistin kaikki, että on kunnossa. Kaikki osat kyllä tuli oikeille paikoille.
6.9.2011 17:59
Nyt tarttis vuorostaa taas apuja, eli ostin stage6 torque control (mk2?) kytkimen ja s6 jäähdytetyn kellon tossa kun halvalla sain.
Ongelma on siis että mitäkä jouset ja mikä säätö suunnilleen tolla kannattas olla tollasella perus 70cc sporttivirillä. Eli airsalin pata, tg rs2 yms. Varmaa lähelle samaa kohtaa kuin vakiopytyllä ja pro replicalla, mutta kun tuo on ollu mhr tiimi vehkeessä kii ni taitaa olla aika jäykällä
Punaset jouset on nytte ja purkamattaki näyttäs olevan esijännitystä enemmi ku tarpeeks.
Eli saanko noilla punasilla ottamaa sopivasti, vai pitääkö vaihtaa jousia?
6.9.2011 21:07
Saat ottamaan. Siinä kytkimessä on se juttu et pystyy kiristään sitä kytkinjousta, eli siittä saa joko kireemmän jousen sekä löysemmän. Esim siittä valkoisesta S6 kytkinjousesta saa vastaavuudeltaan sen S6 Oranssin, se valkonen vaan täytyy kiristää niin kireelle kun saa. Eli se valkonen on löysänä joku +7, sit sitä saa aina kiristämällä ottaan esim +10, +15, +20 jne. Sit se oranssi on arviolta +40 ja siittäkin saa kiristämällä esim +50 jne.
6.9.2011 21:18
Joo nii mie vähä kattelinki tota. Ku luin jostaki et valkone saa säädettyä sporttii, oranssit midracee ja punane o high endi. Mut sit et noist saa laiskempiaki. Taian noi oranssit tilata ja korjaussarjan noille ruuveille ni saa toimia, ku valkoset loppu joka paikasta.
Helpointa ois varmaa valkosilla säätää asteikkoa ylöspäi, noi voi jäädä aika "löysälle", mut varmaa saan kyl hyvi pelaamaa.
Kiitoksia tästä
6.9.2011 22:41
Hyvä sain tästä samalla vastauksen ku itellä BMG säädettävä kytkin tossa pöydällä
@Lane Multa vois löytyy ne valkoset kun tuli ton kytkimen mukana se stage6 setti
7.9.2011 15:48
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/kytki ... -4267.htmlTuol ainki näyttäs oleva valkoset. Ja multaki saisit kyl oranssit käyttämättömät S6 jouset yli puolet halvemmal ku kaasalaiselt
7.9.2011 16:15
Ei noi jouset paljoo mitää maksa, saan euroscootersilta oranssit vähä päälle 6e samalla ku tilaan sieltä ton "repair" setin, ku pulttie kannat vähä nylppääntyny.
7.9.2011 16:59
Itseltäkin löytyy ylimääräiset valkoiset.
7.9.2011 17:05
Perkele
Katotaa sitte joltakii noita valkosia jos oranssit ei toimi?
Kummat sais paremmi säädettyä ku tehoalue on noin s6 pro replica tasoa, eli tg rs2 ja viilattu airsali.
Toi putki kiertää vähemmi ku replica, mutta toi pytty varmaa vähä kompensoi.
7.9.2011 18:40
Mul oli tos peugeotis Stage6 Sport Pro 70cc :n ja Pro replican kans valkoset jouset ja niil sen sai säädettyy just optimiks.
9.9.2011 17:10
Tulipahan hommattua itselleni tuollainen S6 SP kytkin, saa nähdä millainen se oikeasti on. Onko kellään kokemuksia, että millainen se on?
14.9.2011 22:22
Punaset on koko setin löysimmät.
punaiset 2,0mm, ottaa kiinni 4000-6000rpm
siniset 2,1mm, ottaa kiinni 5000-7000rpm
mustat 2,2mm, ottaa kiinni 6000-8000rpm
21.9.2011 17:23
Tuleeko mitään merkittävää eroa kytkimen ja kytkinkellon vaihdolla 70cc Malossi sportin kanssa? Vakiokytkin ei luista ja toimii muutenkin ongelmitta.
Ja jos joku tietäisi, että miten noi narakun kytkinjouset menee prosentti asteikoilla? Eli 500rpm 1000rpm, 1500rpm, 2000rpm jne.