Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

15.8.2012 18:35

Saiskohan sen sulatettua siihen kiinni .D ja siis voisko toi oikeesti toimia :)?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

15.8.2012 19:19

Miten niin ei toimis? Ja miks se pitäs sulattaa? Alipaineen nipalla varustetuissa kaasareissa se alipaineletkun paikka on lähes aina siinä kaasarssa imukaulan liitoksen kohdalla. Eli se on ihan sama onko se nippa siinä kaasarissa tai sitten imukaulassa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

15.8.2012 23:39

Aijaa :D enpä mie sitä tienny... no mutta kuitenki sain sen sinne ihan hyvin kinni porasin pienen reiän ja tungin tuon kyseisen osan minkä linkkasit siihen niin kyllä pelittää hyvin :D säädöt vielä hukassa mutta eipä sitä kaikkee kerkee aina tekemää :) kiitos avusta!


Ps. voisin laittaa kuvan tänne kuinka laitoin sen kiinni jos jotakin muuta kiinnostaa sellasta laittaa..:D mutta huomenssia sitten..

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

16.8.2012 1:04

Otitha imukaulan veks, kun porasit reijän? (Meinaan ne kumimurut ei tee hyvää siellä sisällä) Ja kantsii tiivistää se jollain, esim. epoksilla.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

16.8.2012 9:06

Jep otin irti ja putsadin ja kuivasin:) nyt on vaa ongelmana hias liikkeelle lähtö ja vääntö.. Liian pieni suutin? Vai seokset laihat/rikkaat?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

16.8.2012 20:35

Mistä tietää jos sähköryyppy on rikki? mistä gurtnerin 12mm kaasariin vaijeriryyppy onko kannattava ostos? Kun rätisee tuo paska niin ajattelin että oisko siitä kiinni.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

16.8.2012 23:40

Hei mistä saa noita lorton semmosia tarvike osia esim ryypyn se pidike siihen kaasariin ja sit kaasuvaijerin niitä mutkia? Ku ei ole... Ja paljonko suurin piirtein pitäs tämmösen 70cc ,17.5mm lorton kanssa kuluttaa bensaa ku mulla menee nyt 3l/50km :D että onko tää oikeesti vaa niin bensa syöppöö hommaa vai kuseeko mulla joku xd?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

17.8.2012 0:19

Sparewheel, EMC. Ja millaset säädöt sulla on, huonot?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

17.8.2012 8:05

En oo kerinny vielä säätä mut tällä hetkellä kulutus se 6-7l/100km xd vinkkejä?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

17.8.2012 8:14

Säädä nyt se kuntoon joka paikasta ja kato sitte. Ei toi kulutus nyt kuitenkaan kovin isolta kuulosta, enitenhän se riippuu kuskista.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

17.8.2012 10:00

Ihan normaalia, itsellä matka-ajossa kulutus viime mittauksella 8,125l/100km.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

17.8.2012 10:29

Ai saakeli ! :D tehari vireillä meni paremmi ja kulutti 2.8l satasella:) no pitää nyt kokkeilla:D


https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/2133 Oiskoha tämä se mitä etsin? eli menneeköhä tuo mutka myös siihen kaasuvaijerin juttuun? Kokemuksia/tietoa otetaan vastaa!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.8.2012 10:44

Nyt saa sitte jokainen ihmetellä.
Siis eikös jog r pitäs olla vakio kaasari 12mm ja imu kaula 19mm?
No mulla ne on kaasari 20mm gurtner,ja imu kaula sisältä mitattuna n.24mm
Ja kaasarin mittasin sieltä mikä tulee imukaulaan niin 20mm sisä mitta.
Kaasarissa lukee Minarelli by gurtner. Mitän tämä on mahdollista ?
Pitäs saada pienempi tyhjäkäynti suuntin....

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.8.2012 14:14

Kannattaako tälläistä uutta kaasaria ostaa aidon mikunin tilalle kun sähköryyppy vittuilee sekä neulaventtiili vuotaa :roll:

Pelkkä tarvike sähköryyppy maksaisi 30€ sekä neulaventtiili tuplasti enemmän(?).

https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/6960

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

19.8.2012 14:35

Ei neulaventtiilin pitäs kahtakymppiä enempää maksaa.