Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.4.2013 19:58
Sinänsä, eli se merkki vauhtipyörässä. Täytyy olla tarkastusmerkin kohalla sillon ku mäntä on YKK:ssa.
9.4.2013 20:55
Aaah tarkoitit sitä.
MUTTA, kokeilimpa tossa just ottaa ilmansuodattimen sen kannen ja itse suodattimen irti ja kävin heittää rundia 96 suuttimen kanssa ja taisimpa ajaa 45 km/h tossa suoralla.
Bensansuodattimen vaihdoin kanssa, kun aika tukkoiselta näytti. Siltikään ei siis toimi täyskaasulla, mutta alkaa hyytymään vasta siinä ehkä 75% kaasun jälkeen.
Elikkä, pitääkin varmaan laittaa vieläkin isompaa suutinta tilaukseen. Ja samalla Pipercross.
Ei viittis hirveen kauaa tolleen suodatin auki ajella.
9.4.2013 21:10
Voin sanoo sitten kokemuksesta että Piperin kanssa tulee saatananmoiset pöhinät. Ei muuten mitään mut son melko noloo kun 20-50kmh samat kiekat ja samat kauheet äänet.
9.4.2013 21:16
Joo tällästä mäkin oon vähän kuullu.
Sehän vastaa samaa kun ajaisi ilman ilmanputsaria? Meinaan nyt kävin koittaa, niin kyllähän se vähän imutti siellä jotain jo.
EDITTIÄ: Ainakaan 2-T jonien on paha lähteä naureskelemaan.
Viimeksi muokannut Fresh päivämäärä 10.4.2013 20:08, muokattu yhteensä 2 kertaa
9.4.2013 21:30
Niin en saanut vastausta, paljon kymco agilityn suuttimen kierteet on?
10.4.2013 17:57
Tekeekös se tehoille hallaa jos on kauhee kasa tiivisteitä imukaulan välis? Koittaisin ny toisen kerran sitä mankin imukaulaa ja se oikeesti vaatii kourallisen niitä.
10.4.2013 18:33
eihän se siihen mitään vaikuta kunhan on tiivis ja suora virtaus pääsee.
10.4.2013 23:59
Saahan sen manan imukaulan ilman tiivisteitäkin kun suuntaa kaasuttimen ilmanoton kohti keulaa. Penkkiä pitää ainakin perusmallin imurissa vähän muokata mutta pikkuvikoja.
11.4.2013 13:02
Hieman käytännöllisempi jokasuhteessa kun pistää sen taaksepäin. Onnistuu säätäminenkin hieman helpommin kun ei tarvitte joka kerta ottaa penkkiä irti
Ja eipä mulla muuten edes mennyt jingke edes suoraan oman imukaulansa kanssa, otti kiinni venttiilikoppaan vaikka oli kaksi imukaulan tiivistettä, olis vaatinut vielä kolmannen. Taaksepäin taas otti kiinni nokkaketjun kiristäjään, sekin korjattavissa kun lyö vaan hirveän kasan tiivisteitä. Mutta aika paljon soveltamista nämä vaatii, bolt-on tyyppien ei kannata käsiään liata näiden kiinanpaskojen kanssa.
11.4.2013 15:33
Onkos kukaan modaillut tommosta mankin imukaulaa niin että menee kunnolla vaakatasoon ilman muita rälläilyjä? Jos joku tekis semmosen alipainenipalla niin kiinnostais ostaa.
11.4.2013 16:28
Mikä niissä monkeyn imukauloissa oikein viehättää kun ei kerran muutoinkaan sovi suoraan ?
Pätkä lattarautaa laipaksi ja mummofillarin ohjaustangosta pätkäisee mutkasta putkea. Hitsaten kasaan ja se on siinä. Hitaampikin kaveri väsää yhdessä illassa sen imukaulan.
11.4.2013 16:55
Kymco agilityn suuttimen kierrekoko? Onks se 4mm, 5mm vai 6mm
11.4.2013 20:35
eiköhän olisi jo vastattu jos tiedettäisiin... ota kaasari käteen ja katso minkä kokoisella kierteellä mennää.
11.4.2013 20:37
totanoi huomasin just ku laittelin venttiilien jousta kiinni ni eihän siellä olekkaa toisia pienempiä jousia sisemmällä.. vai kuuluuko edes olla 50cc kannessa ???
11.4.2013 20:38
Joonasd9 kirjoitti:Kymco agilityn suuttimen kierrekoko? Onks se 4mm, 5mm vai 6mm
4mm vakiokaasarissa ja isommissa sit 5mm