3.2.2013 1:51
3.2.2013 2:11
3.2.2013 2:15
3.2.2013 2:17
3.2.2013 4:44
thounimakarooni kirjoitti:Putki: ok, Pro olisi täydellinen.
Kaasari: vähintään 19mm, mutta 21-24mm ois paras, mutta 17,5 mm välttää jotenkuten.
Variaattori: pikasesti vaihtoon, hyviä variaattoteita ovat Stage6 sport pro, Polini speedcontrol, Malossi multivar, Narakut jätät ostamatta kokonaan.
Kytkin: Suoraan Stagen Sport Pro, parempi ois Torque control, myös Hebo käy. Älä edes harkitse mitään halpis merkkistä, hyvää ei saa halvalla. Tarvitset myös jäähdytetyn kytkinkellon, kuten Malossi, Hebo, S6...
Hihna: laatumerkkinen, mielellään vahvistettu ois hyvä, mulla 3000 ajettu vakio ei kestäny edes valurauta 70cc
3.2.2013 4:45
Rajis- kirjoitti:Pitäs varmaan tietää mikä skoba sulla on, että osais heittää jotain arvioo..
3.2.2013 6:02
3.2.2013 11:06
joo tää tulee nii perhana kalliiks ku olen myymäs ku tarvis autoo enemmän, taidan pitää 50 kuutioisena ja koittaa repii siit tehoja joka iha hyvin jo onnistunu:
Putki: S6 Pro Replica
Pytty: Vakio iha vähän kutiteltu
Kaasari/ilmanotto: Dellorto Phva 17.5 + Malossin putsarielementti siel vakiokotelon sisällä. Olisko iha vapari parempi? Mul menee se 5,5L 100km...
Variosasto: Vakiovari 4g rullilla, kytkimessä +15% jouset sekä vastapainejousi +15%, perushihna.
Näillä menee sen 76 gepsiin ja keulii hulluna, paitsi pakkasel törttöilee/röpöttää
Taidan antaa ton vakiopytiskän osaaval kaverille joka viilaa sen tappiin ja hoonaa sen ja vanha mäntä (6400km) saa mennä viel, en jaksa turhaa sisäänajoa, tietty hiuka rauhallisemmi alkuu ku kanavien reunat yms, ne tietty viimeistellään mutta silti Paljonkoha sais tehoo lissää?
10.2.2013 1:38
10.2.2013 13:33
10.2.2013 15:12
10.2.2013 21:08
10.2.2013 22:21
3.4.2013 21:19
7.4.2013 3:01