Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

FMX 18-20 vuotiaille?

12.6.2024 11:51

Hei DA:t! Olen siis avustanut ja röntgensertifioitu 2 vuotta. Aloitin PA:ssa ja tuossa toimistossa uusille alle 21-vuotiaille potilaille, otimme vain panoraamaa ja purimme siivet (ellei ollut merkittäviä hammasongelmia). Muutin uuteen toimistoon NJ:ssä ja täällä oleva lääkäri halusi minun ottavan panoraamakuvan, pureman siivet ja 3 etuosaa. Nyt hän on muuttanut mielensä ja haluaa panoraamaa ja FMX:ää jokaiselle yli 18-vuotiaalle potilaalle. Rehellisesti sanottuna en tunne oloni mukavaksi tehdä tätä. Onko kukaan muu, joka vaatii tätä? Mitä minun pitäisi tehdä?

Re: FMX 18-20 vuotiaille?

5.7.2024 7:23

In short, in Finland it is possible to throttle the power of a motorcycle to the A2 class, but it requires the approval of the authorities and an inspection. An initially 93 kW motorcycle can be throttled down to 25-35 kW, but that requires the bike among us to meet all the requirements set by the traffic safety authority (Trafi).

After throttling, the bike must pass an inspection, which checks that the bike meets the requirements of the A2 class. If the bike does not meet the requirements, it will be rejected.